wagoniki

21. Data: 2016-02-09 18:45:37

Temat: Re: wagoniki
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:26:39 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Nie sądzę

> Ja nie boję się, że zostanę przez pomyłkę skazany na śmierć.
> Pomyśl tylko: morderstw jest dużo, kar śmierci mało, a tym bardziej mało
> jest pomyłek przy karze śmierci

Ale są.

Np. Iksiński utopił Ygreka. Zet znalazł walizkę pozostawioną przez Ygreka
blisko miejsca zbrodni i przywłaszczył sobie zawartość wartą 100.000 USD. Pomyłkowo
został uznany za mordercę.

Teraz inną sytuację by miał w kraju, gdzie jest i gdzie nie ma kary śmierci.
Nie będę tłumaczył szczegółów.

Czyli efektywnie kara śmierci może się stać karą za coś innego niż morderstwo.

22. Data: 2016-02-09 18:46:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:27:29 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Zlikwidujmy ruch uliczny, bo zdarzają się śmiertelne wypadki

Śmiertelne wypadki nie zabijają dobrego imienia.

23. Data: 2016-02-09 18:48:43

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozwolisz, że wesprę moje słowa cytatem z Biblii:
>
> "I pełno ludzi w każdym wagonie,
> A w jednym krowy, a w drugim konie,
> A w trzecim siedzą same grubasy,
> Siedzą i jedzą tłuste kiełbasy,
> A czwarty wagon pełen bananów,
> A w piątym stoi sześć fortepianów,
> W szóstym armata - o! jaka wielka!
> Pod każdym kołem żelazna belka!
> W siódmym dębowe stoły i szafy,
> W ósmym słoń, niedźwiedź i dwie żyrafy,
> W dziewiątym - same tuczone świnie,
> W dziesiątym - kufry, paki i skrzynie,
> A tych wagonów jest ze czterdzieści,
> Sam nie wiem, co się w nich jeszcze mieści."

Skoro wrzucasz to na psychologie- pozwolilem sobie cos zauwazyc. Mianowicie
w zapodanym przez Ciebie wierszu az roi sie od symboli. Freudowskich
oczywiscie. Wagon, krowa, fortepian, stol, szafa, kufry, paki, skrzynie- i
nie wiadomo, co sie w tym miesci- to oczywiscie symbole waginalne. Konie,
kielbasy, banany, belki, wreszcie wielka armata- to przeciez symbole
falliczne.
Debska- skadzes to wzial- taki wierszyk z przekazami podprogowymi?

--

Chiron

24. Data: 2016-02-09 18:50:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zlikwidujmy ruch uliczny, bo zdarzają się śmiertelne wypadki

Śmiertelne wypadki nie zabijają dobrego imienia. Mogę poświęcić życie dla
czyjegoś życia, ale nie poświęcę "twarzy" dla czyjegoś życia.

25. Data: 2016-02-09 18:51:55

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Np. Iksiński utopił Ygreka. Zet znalazł walizkę pozostawioną przez Ygreka
> blisko miejsca zbrodni i przywłaszczył sobie zawartość wartą 100.000 USD. Pomyłkowo
został uznany za mordercę.

No cóż, miał pecha.
Równie dobrze Zet mógłby wyjść na ulicę i potrącić go samochód.
Co więcej Zet mógłby zostać zamordowany - i pomyśl że bycie zamordowanym
jest o wiele bardziej prawdopodobne niż bycie ofiarą pomyłki sądowej,
Pomyśl że nie ma KS. Wtedy przez pomyłkę jesteś skazany na ciężkie
dożywocie, jesteś usatysfakcjonowany?

26. Data: 2016-02-09 18:53:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Śmiertelne wypadki nie zabijają dobrego imienia. Mogę poświęcić życie dla
> czyjegoś życia, ale nie poświęcę "twarzy" dla czyjegoś życia.

Dla ciebie "twarz" ważniejsza jest niż czyjeś życie?? Małostkowy jesteś.
Zauważ że Jezus umarł śmiercią hańbiącą

27. Data: 2016-02-09 18:54:42

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:5e3311cd-fc9d-443a-b05b-54d4bffa9d0e@googlegrou
ps.com...

> [...]

Nie będę tłumaczył szczegółów.

Czyli efektywnie kara śmierci może się stać karą za coś innego niż

==============
jacieprzepraszam...Jakub- czy zawsze trzeba rozmowe sprowadzac na manowce-
manipulujac?! Jak nie ma pewnosci- dostanie 25 lat do odsiadki. Chyba, ze w
Chinach jest inaczej.
Ba! W kraju, w ktorym jest kara smierci- zapewne dostanie 25 lat- w zadnym
wypadku nie KS. W kraju, gdzie nie ma KS- jest z reguly kara 30 lat
wiezienia, a nawet dozywotnie wiezienie. I jest duza szansa, ze niewinny
dostanie nawet dozywocie. Bo 30 w takiej sytuacji- niemal na pewno

--

Chiron

28. Data: 2016-02-09 18:55:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 18:53, pinokio pisze:

> Dla ciebie "twarz" ważniejsza jest niż czyjeś życie?? Małostkowy jesteś.
> Zauważ że Jezus umarł śmiercią hańbiącą

Poza tym gdybyś był skazany na dożywocie to i straciłbyś twarz, a gdyby
po twojej śmierci Cię oczyszczono z zarzutów to byś odzyskał

29. Data: 2016-02-09 18:55:52

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:3db10aa2-45be-431c-a116-623561e99510@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 9 lutego 2016 17:09:34 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A jesteś za znikaniem ludzi

Terrorystów. To jest jedyny wyjątek.

====================

A seryjni?

--

Chiron

30. Data: 2016-02-09 19:03:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:54:59 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Poza tym gdybyś był skazany na dożywocie to i straciłbyś twarz, a gdyby
> po twojej śmierci Cię oczyszczono z zarzutów to byś odzyskał

Tym bardziej za życia gdyby mnie oczyszczono z zarzutów, to odzyskałbym coś
więcej niż twarz, bo także wolność. A oprócz tego dostałbym zapłatę w gotówce
za stracone lata.

Wolę umrzeć z ręki mordercy na wolności niż będąc skazanym na śmierć za
fałszywe zarzuty.

myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!