wielozadaniowosc osrodka mowy

11. Data: 2015-04-02 21:06:45

Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-02 o 16:25, Pszemol pisze:
> Czy istnieją ludzie, którzy potrafią jednocześnie pisać (komponować email)
> i słuchać uważnie tego co się do nich mówi?

Tak, o ile ani jedno, ani drugie nie jest zbyt skomplikowane.

Natomiast - co ciekawe - nie potrafię równocześnie _ręcznie_ pisać czego
innego, niż mówię, a to mi jest czasem potrzebne.

Ewa

12. Data: 2015-04-02 21:36:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, o ile ani jedno, ani drugie nie jest zbyt skomplikowane.
>
> Natomiast - co ciekawe - nie potrafię równocześnie _ręcznie_ pisać czego
> innego, niż mówię, a to mi jest czasem potrzebne.

Trenuj się w kobiecości.

13. Data: 2015-04-02 21:38:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-02 20:29, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Czuję duży niedosyt po tej Twojej odpowiedzi :-)
> Powiedz proszę coś więcej...

Nie czuję potrzeby.
Jeśli w proste ty tak nie wierzysz, poematy i tak nie przejdą.

w trakcie oglądania i konwersowania

14. Data: 2015-04-02 21:39:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-04-02 21:06, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Trenuj się w kobiecości.

A Ty- tak, właśnie Ty- nie chowaj się tam- co potrafisz robić jednocześnie?

--

Chiron

15. Data: 2015-04-02 21:51:14

Temat: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
Czy istnieją ludzie, którzy potrafią jednocześnie pisać (komponować email)
i słuchać uważnie tego co się do nich mówi?

Mój szef mnie przekonuje, że on umie... Ale z pytań jakie zadaje po
skończeniu pisania emaila wnioskuję, że nie słuchał (albo słuchał ale nie
słyszał...). Często mamy konflikty na spotkaniach gdy on własnie jest
pół-obecny w taki sposób...

Ja nie umiem - słychanie tekstu czytanego rozprasza mnie przy pisaniu i
odwrotnie: skupienie się na pisaniu nie pozwala skupić się na słuchaniu.
Coś jakbym miał tylko jeden, jednowątkowy ośrodek mowy...

A jak jest z tym u Was?

Można robić wiele rzeczy na raz ale jest to robienie niesolidne. Żeby coś zrobić
solidnie trzeba na tym się skupić. Objawem niesolidności są kobiece samochody, jak
zajrzysz do środka istny burdel na siedzeniach, bo to jedzie i się maluje, przewija
dziecko i przestawia fotelik. Tym samym dziecko przewinięte na odczep się, umalowana
na zombie, a fotelik na jednym gwinie, gdzie na siedzieniach kopalnia porozrzucanych
rzeczy. :)

16. Data: 2015-04-02 21:51:44

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2015-04-02 20:29, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Nie czuję potrzeby.
> Jeśli w proste ty tak nie wierzysz, poematy i tak nie przejdą.

A skad wnioskujesz czy wierze/nie wierze?

17. Data: 2015-04-02 21:51:45

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Tak, o ile ani jedno, ani drugie nie jest zbyt skomplikowane.

Co to znacze dla Ciebie "nie jest zbyt skomplikowane"? Bo widzę już tu w
tym określeniu jakieś kompromisy, a więc sama zauważasz że pełnej uwagi nie
ma...

> Natomiast - co ciekawe - nie potrafię równocześnie _ręcznie_ pisać czego
> innego, niż mówię, a to mi jest czasem potrzebne.

Sugerujesz, że na klawiaturze już potrafisz pisać i mówić jednocześnie dwie
różne rzeczy??

I czemu teraz mowisz o pisaniu i mowieniu - wyzej tez o mowieniu a nie
sluchaniu pisalas? :-)

18. Data: 2015-04-02 22:01:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-02 o 21:51, Pszemol pisze:

> Co to znacze dla Ciebie "nie jest zbyt skomplikowane"? Bo widzę już tu w
> tym określeniu jakieś kompromisy, a więc sama zauważasz że pełnej uwagi nie
> ma...

To znaczy, że przyjmę do wiadomości jakieś informacje, ale nie będę w
stanie ich specjalnie analizować w trakcie. ;)

> Sugerujesz, że na klawiaturze już potrafisz pisać i mówić jednocześnie dwie
> różne rzeczy??

Chodzi mi tutaj o pojedyncze słowa. Tak, potrafię (technicznie)
pojedyncze słowa pisać na klawiaturze, mówiąc jednocześnie co innego.
Natomiast kiedy piszę jakieś słowo ręcznie, a mówię w tym czasie coś
innego, to zwykle "przyklei się" jakaś część słowa mówionego do tego
pisanego. O!

> I czemu teraz mowisz o pisaniu i mowieniu - wyzej tez o mowieniu a nie
> sluchaniu pisalas? :-)

A bo myśleć potrafię równocześnie o wielu różnych rzeczach. ;)

Ewa

19. Data: 2015-04-02 22:02:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-02 o 21:36, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-02 21:06, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Trenuj się w kobiecości.

Już chyba za późno dla mnie na takie fanaberie.

Ewa

20. Data: 2015-04-02 22:04:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-02 o 20:29, Pszemol pisze:

> Czuję duży niedosyt po tej Twojej odpowiedzi :-)
> Powiedz proszę coś więcej...

Może nie może, bo akurat słucha i konwersuje.

Ewa

Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Klapsologia
Krytyka ateizmu