wielozadaniowosc osrodka mowy

31. Data: 2015-04-03 07:26:37

Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Z własnego doświadczenia wiem, że facet na ogółrobi jedną rzecz- kilku na
>raz nie da rady. Kobieta natomiast to potrafi doskonale. Niektórzy tłumaczą
>to potrzebą: kobieta ogarniała gromadkę dzieci i musiała wiedzieć, co w
>danym momencie się dzieje i poprawnie zareagować. Facet zaczjał się na
>zwierza- i tkwił godzinami, skupiony:-).

Tak oto mit znalazł nawet swoje pełne uzasadnienie.

32. Data: 2015-04-03 07:33:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Aha. I uważasz pewnie, że skomplikowane zadanie matematyczne wymaga takiego
>samego skupienia, co towarzyska konwersacja.

Ba, złożone zadanie realizowane np. podczas marszu przejmuje zasoby
przetwarzające informację do tego stopnia, że potrafi zmusić np. do
zwolnienia kroku, a nawet zatrzymania.

>Powiem tak - czy ktoś potrafi to robić, czy nie - w obu przypadkach jest to
>według mnie brak poszanowania rozmówcy. Chyba że sytuacja czy rodzaj pracy
>tego wymagają.

Może też wynikać z konieczności, jeśli masz do czynienia z gadułą plecącą o
wszystkim i niczym, po iluś-tam miesiącach twój szacunek siłą rzeczy może
się wypalić.

33. Data: 2015-04-03 07:52:42

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Tak oto mit znalazł nawet swoje pełne uzasadnienie.

A jaka jest przyczyna wielozadaniowości kobiet, według Ciebie?

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

34. Data: 2015-04-03 08:16:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-02 o 23:17, Pszemol pisze:

> Nie, nie uważam tak, i chyba wyraźnie nakreśliłem że nie pytam o spotkanie
> toważyskie tylko o sytuację w czasie zebrania z szefem gdzie oczekuje się
> od Ciebie *uważnego* słuchania.

Na co ja Ci odpisałam, że poziom skupienia uwagi jest proporcjonalny do
poziomu treści do przyjęcia. Ważny jest też sposób przekazywania tej
treści - jeśli jest dużo szumu informacyjnego, to będzie trudno, nawet
jeśli osoba taką podzielność uwagi posiada.

> Dla mnie "uważne słuchanie polega na rejestrowaniu *każdego słowa* w sposób
> dokładny aby być w stanie na podstawie analizy tego co się usłyszało podjąć
> jająś konkretną decyzję.

Skoro uważasz, że Twój szef nie rejestruje wszystkiego, co do niego
mówisz, to pewnie nie skupia uwagi dostatecznie. Albo przekaz szwankuje.

> Fajnie że zauważyłaś, że nie było o motoryce...:-)

Fajnie też, że zauważyłam tytuł wątku. Coś o ośrodku mowy w nim było.

Ewa

35. Data: 2015-04-03 08:21:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-03 o 07:33, Ghost pisze:

> [...]
>
> Ba, złożone zadanie realizowane np. podczas marszu przejmuje zasoby
> przetwarzające informację do tego stopnia, że potrafi zmusić np. do

Znam takich, którzy im intensywniej myślą, tym szybciej idą.

> Może też wynikać z konieczności, jeśli masz do czynienia z gadułą
> plecącą o wszystkim i niczym, po iluś-tam miesiącach twój szacunek siłą
> rzeczy może się wypalić.

Może tak być.

PS: Miałam dzisiaj przedziwny sen, śniłeś mi się Ty, Qra + moja
nieżyjąca babcia, ciotka i dziadek. Muszę to jakoś rozkminić. ;-)

Ewa

36. Data: 2015-04-03 12:30:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-03 04:22, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Też mi się tak wydaje.

"Wydaje" jest tutaj określeniem użytym "w punkt".

Ale fanom mogę polecić:
http://www.mindinstitute.com.pl/index.php/pl/mindful
ness-i-compassion/144-mindfulness-definicja-i-proba-
okreslenia

37. Data: 2015-04-03 12:31:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-03 07:23, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Zależy od faceta i kobiety. Płeć nie ma tu znaczenia. Zauważyłem, że
> ludzie lubiący konsumować w samochodzie, mają również w nim burdel.
> Niekoniecznie po samym spożywaniu.

Generalnie jak ktoś lubi coś, to tak ma. Bez wsparcia płci, rasy czy wieku.

38. Data: 2015-04-03 12:32:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-03 03:56, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Takie mam właśnie wrażenie czytając odpowiedzi Wasze
> w tym wątku że pewnie coś ważnego robiliście czytając
> co napisałem bo odpowiedzi mało pasują do pytania :-)

W takim razie powinieneś udać się na jakieś inne forum. Gdzie
odpowiadają i na pytania, i wyczerpująco.

39. Data: 2015-04-03 12:33:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie może, bo akurat słucha i konwersuje.

Jak ty to robisz, że zawsze wszystko wiesz?

40. Data: 2015-04-03 12:41:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-02 23:17, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

Tylko po co?

Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Klapsologia
Krytyka ateizmu