witam ,witam

1. Data: 2003-10-07 22:53:53

Temat: witam ,witam
Od: "maczo_men" <l...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czołem ..
mam na imię tomek ..zajebiscie lubie gotować ,chyba dobzre trafiłęm nie ,
: -) ?
to mój pierwszy post u was..mozęcie podać namiary na jakieś :"faq"
ewentualnie archiwum..cobym tutaj jakiś głupot niewypisywał ..

pozdr
tomek

1. Data: 2003-10-08 05:12:11

Temat: Re: witam ,witam
Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Tomku!

Milo widziec nowa twarz!

Oto link, o kt. prosiles:

groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
group=pl.rec.kuchnia

Pozdrawiam

Fiona

1. Data: 2003-10-08 06:03:14

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <k...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:7815.0000000a.3f839caa@newsgate.onet.pl...
> Witaj Tomku!
>
> Milo widziec nowa twarz!
>
> Oto link, o kt. prosiles:
>
> groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
group=pl.rec.kuchnia

To wyzej to archiwum, a tu masz FAQ: http://tinyurl.com/q4qo

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-08 06:07:13

Temat: Odp: witam ,witam
Od: "Janusz Nedoma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maczo_men <l...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blvg1h$gb2$...@n...news.tpi.pl...

> cobym tutaj jakiś głupot niewypisywał ..

IMHO pierwsza glupote juz napisales. Mam na mysli ten przymiotnik, ktorym
scharakteryzowales swoje zamilowanie do kuchni.

A poza tym - to witaj.

Pozdrowienia - Jasiek

1. Data: 2003-10-08 07:18:58

Od: "maczo_men" <l...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO pierwsza glupote juz napisales. Mam na mysli ten przymiotnik, ktorym
> scharakteryzowales swoje zamilowanie do kuchni.
??????

dlaczego ... ok....ujmę to inaczej ...bardzo lubię gotować

pozdr.
tomek
Ps.Wszystkie tomki to fajne chłopaki :-))

1. Data: 2003-10-08 07:42:06

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO pierwsza glupote juz napisales. Mam na mysli ten przymiotnik, ktorym
> scharakteryzowales swoje zamilowanie do kuchni.
>
> A poza tym - to witaj.
========
Przyłączm się.
Zamiast tego wulgaryzmu psującego apetyt proponuję:
- bardzo
- niezwykle
- ogromnie
- wyjątkowo
- nieprzyzwoicie
- nadzwyczajnie
- niezmiernie
- bezmiernie
- wielce
- głównie
a nawet ostatnio modne, choć kompletnie nielogiczne:
- strasznie (ale już nie: upiornie :-)
- niesamowicie
Jeśli tego mało to można użyć sienkiewiczowskiego
- okrutnie (Skrzetuski okrutnie kochał Helenę)

waldek
========

1. Data: 2003-10-08 08:32:58

Od: "Janusz Nedoma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maczo_men <l...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bm0did$qe8$...@a...news.tpi.pl...

> dlaczego ... ok....ujmę to inaczej ...bardzo lubię gotować

O! Od razu lepiej! :o)

Mozesz mi Tomku wierzyc lub nie - ale niejaki Michal W Trzech Osobach Wu
_naprawde_ nie jest autorytetem w dziedzinie kultury jezyka.

> Ps.Wszystkie tomki to fajne chłopaki :-))

W oryginale bylo Ryski, ale niech Ci tam :o)

Pozdrowienia - Jasiek

1. Data: 2003-10-08 09:10:48

Temat: Re: Odp: witam ,witam
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Nedoma <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> >
> IMHO pierwsza glupote juz napisales. Mam na mysli ten przymiotnik, ktorym
> scharakteryzowales swoje zamilowanie do kuchni.

Dlaczego głupotę? To raczej ty sie nie popisałeś.
Poczytaj trochę słowników to nie bedziesz mieć durnych skojarzeń.

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=69814

zajob m IV, D. -a, Ms. ~bie; lm M. -y
1. posp. <dziwactwo, szaleństwo, wariactwo>
? Mieć zajoba <zachowywać się dziwnie, nienormalnie; postępować
głupio, jak wariat; być szalonym>
? Mieć zajoba na punkcie czegoś <być przewrażliwionym, wyjątkowo
czułym na jakimś punkcie>

pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-10-08 09:16:15

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bm0kao$1mh$1@inews.gazeta.pl...

> Dlaczego głupotę? To raczej ty sie nie popisałeś.
> Poczytaj trochę słowników to nie bedziesz mieć durnych skojarzeń.

O, Jerzy :). A wiec jednak na dluzej?
W kuchni bylo pustawo bez Ciebie...

1. Data: 2003-10-08 09:18:07

Temat: Odp: Odp: witam ,witam
Od: "Janusz Nedoma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bm0kao$1mh$...@i...gazeta.pl...

> Dlaczego głupotę? To raczej ty sie nie popisałeś.
> Poczytaj trochę słowników to nie bedziesz mieć durnych skojarzeń.

Gratuluje wyczucia jezykowego.

Troche slownikow poczytalem, jezyk rosyjski znam bardzo dobrze (rowniez w
jego sferze wulgarnej), zrodloslow slowa o ktorym mowa (oraz tego, na ktore
sie powolales) - znam.

Fakt umieszczenia jakiegokolwiek slowa w slowniku jeszcze o niczym nie
swiadczy.

Wole miec "durne" skojarzenia niz byc uwazany za chama.

Jasiek

książka kucharska Berghoff
patelnia obustronna
nasionka czarnuszki
buraki
Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat