witam ,witam

1. Data: 2003-10-08 11:59:45

Temat: Re: Odp: Odp: witam ,witam
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):
[...]
> [...]

To chyba logiczne.
;-)

> ano, dobrze, ze mi przypomniales - skrzydla z pralni musze
> odebrac :)
>
> trys, pierzasty a., co dzis na kolacje robi zaslupie [...]
> wezme otwieracz do puszek, otworze crema of cheicken and mushroom,
> wrzuce do w/w naczynia,
> zetre troche swiezego imbiru,
> pororzucqm tu i tam malutkie pieczarki, popsikam sosem sojowym,
> uloze plasterki kartofli na wierzch,
> wstaswie do sredniego piekarnika i
> ....zapomne.

Nie dziwota.
;-)

> w ten sposob wyjdzie bardzo dobre danie, a moja
> rodzina jeszcze nie wyweszyla podsstepow zaslupich, [...]

Gdybyś jeszcze tak tego spróbowała, ale co tam przeca Anioły nie odczuwają
smaku.
Nieprawdaż?
;-)
pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-10-08 12:53:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
(...)

> ja moge oddawac glos pocztowo. tez obiadowac, pardon, obradowac

:-)))))) Popieram! Jakby wiecej osob obiadowalo zamiast obradowac
byloby duzo lepiej i weselej.

Krycha z nadzieja na obiadowanie

1. Data: 2003-10-08 13:08:20

Temat: Odp: Odp: witam ,witam
Od: "Janusz Nedoma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bm0p1m$k1n$...@i...gazeta.pl...

Ostrzegam, bedzie hardcore. Wedlug zasady, na ktora sie powolywalem:
sytuacje specjane = specjane srodki.

Jurku, juz mi sie zdawalo, ze doszlismy do porozumienia. Niestety:

linki ponizej, Ktore podales, sa ni w p... ni w oko

> Zapytaj tutaj:
> http://www.ijp-pan.krakow.pl/polski/polski/00/01/ind
ex.php
> http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php

A po wtore: nie podpieraj sie ani prof. Bralczykiem (albo Samym Michalem
Wisniewskim!!!!) ani nikim innym. Sam ocen, czy slowa:
zajebisty, jebany, zajob,
pochodzace od wspolnego wszystkim jezykom slowianskim slowa
JEBAC
nadaja sie do uzycia na raucie u Krolowej Angielskiej.

Przepraszam, jasniej nie moglem.

Pozdrowienia - Jasiek
Janusz Nedoma

1. Data: 2003-10-08 13:43:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Gdybyś jeszcze tak tego spróbowała, ale co tam przeca Anioły nie odczuwają
> [...]

owszem, probuje i bardzo mi ta zupka smakuje i ja podjadam
(turkuc, nie aniol), ale nie mow nikomu

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-08 20:36:11

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Oct 2003 15:08:20 +0200, "Janusz Nedoma"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Jurku, juz mi sie zdawalo, ze doszlismy do porozumienia. Niestety:
cut
>Janusz Nedoma

Jurku!!!! ;->>>
Buhahahahahahahaha...zaczyna byc wesolo jak za starych dobrych
czasow....
;-)))))))))
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-10-09 10:09:21

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Nedoma <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl

> Ostrzegam, bedzie hardcore.

A co to znaczy? i co ma wspólnego z kuchnią?
Zmuszasz mnie do sięgania po słowniki.
To takie słowo (hardcore) co to pasuje do naszego języka tak jak pomidor do
bigosu. Jest po tysiąckroć gorsze w mojej ocenie niż zajebisty. Tak, tym
razem to napisałem. Powiem więcej, że to słowo tym którzy to jeszcze robią
(tzn. to z czym ono ci się kojarzy) i sprawia im to przyjemność to może się
nawet i mile kojarzyć, i to bez udawania.

> Wedlug zasady, na ktora sie powolywalem:
> sytuacje specjane = specjane srodki.

Niby jakie? Bo się rozglądam i ich nie widzę.

> Jurku, juz mi sie zdawalo, ze doszlismy do porozumienia. Niestety:

Przesadzasz, naprawdę. W innym wątku "poście" dałem już wykładnię więc nie
bedę się powtarzał.

> linki ponizej, Ktore podales, sa ni w p... ni w oko
ex.php

Skoro miały być autorytety, no to cóż. Dla mnie oni nimi są.
:-)

> [...]
> JEBAC
> nadaja sie do uzycia na raucie u Krolowej Angielskiej.

Myślę, że tak. Włożone w usta Stanisława Barańczaka nie przyniosłyby nam
żadnej ujmy jak sądzę. Chcesz parę jego limeryków?
Zresztą podejrzewam, że ona i tak by nie wiedziała o co chodzi.
;-)

> Przepraszam, jasniej nie moglem.

Ja też.
Dlatego wybaczam ci Januszu, i proszę o litość i łaskę.

Pozdrowienia Jerzy
PS
Natomiast jeśli idzie o oficjalne przyjęcie to raczej nie.
;-)

1. Data: 2003-10-09 10:12:13

Od: "" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

odwdzięczę się moim "wynalazkiem" (pewnie starym jak świat... ale "nic to" jak
mawiał mój imiennik): Niedawno poruszany temat: co z owoców pigwowca można
zrobić spowodował, że schowałem spowrotem słoik z przecierem morelowym i
zrobiłem sos słodko-kwaśny do kuraka na tejże pigwie.
-Cebula na drobno do rondla zodrobiną masła,
-do tego starta na tarce pietruszka (sporo)
- to się szkli, a następnie dusi podlewane wodą,
-w tym czasie mięso kurczacze , wcześniej natarte solą i przyprawami (u mnie
były garam masala) obsmaża się osobno na patelni i wrzepia do rondla z
warzywami.
-podlane wodą dusi się do miękkości wyjmuje
- pozostały sos przetarłem przez sito i dodałem łyżeczkę galaretki z pigwowca
- sos był jeszcze "dpieszczany" garam masala, śmietaną i mąką ale to już
szczegóły.
-Podstawa to jest cebula,pietruszka i pigwa
Ameryki pewnie nie odkrywam ,ale smakowite to było i polecam
Pozdrawiam jak tylko mogę najładniej
Michał

1. Data: 2003-10-09 18:14:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2003 12:12:13 +0200, "" <t...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>- to si? szkli, a nast?pnie dusi podlewane wod?,
>-w tym czasie mi?so kurczacze , wcze?niej natarte sol? i przyprawami (u mnie
>by?y garam masala) obsma?a si? osobno na patelni i wrzepia do rondla z
>warzywami.
>-podlane wod? dusi si? do mi?kko?ci wyjmuje
>- pozosta?y sos przetar?em przez sito i doda?em ?y?eczk? galaretki z pigwowca
>- sos by? jeszcze "dpieszczany" garam masala, ?mietan? i m?k? ale to ju?
>szczegó?y.
>-Podstawa to jest cebula,pietruszka i pigwa
> Ameryki pewnie nie odkrywam ,ale smakowite to by?o i polecam

jakie to ladne ;)

trys
K.T. - starannie opakowana

książka kucharska Berghoff
patelnia obustronna
nasionka czarnuszki
buraki
Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat