witam ,witam

1. Data: 2003-10-08 10:31:18

Temat: Re: Odp: witam ,witam
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek <x...@o...pl> napisał(a):

> =======
> Na pewno autorytetem nie jest dla mnie autor cytowanej przez Ciebie
> wypowiedzi.

Nieporozumienie jakieś, to była ilustracja jak widzą to inni.

> Język ludzi nieoczytanych i nieokrzesanych, potrafiących określić wszystko
> co ich otacza kilkoma zaledwie przymiotnikami może być akceptowany w ich
> własnym środowisku, ale nie na forum publicznym. Istnieje coś takiego, jak
> kultura. A co to słowo oznacza, też można sprawdzić w słowniku.

Jeśli te słowa są skierowane do mnie to przeczytaj to
[Hmmm, widzę, że ty wiesz. Tylko gorzej z zastosowaniem na co dzień?],
a jeśli nie to wężykiem.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~
:-)

Zapytaj tutaj:
http://www.ijp-pan.krakow.pl/polski/polski/00/01/ind
ex.php
http://slowniki.pwn.pl/poradnia/lista.php

TELEFONICZNA I INTERNETOWA PORADNIA JĘZYKOWA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
tel. (0 22) 55-20-684;
e_mail: p...@u...edu.pl
Strona WWW: www.poradniajezykowa.uw.edu.pl

I to by było na tyle.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-10-08 10:34:08

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: witam ,witam
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Nedoma <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bm0o5k$gfo$...@i...gazeta.pl...
[...]
> Hehehe....

Coby nie było niekuchennie,
Czym skorupka za młodu nasiąknie ...

pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-10-08 10:45:05

Temat: Re: Odp: Odp: witam ,witam
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bm0lm8$6kp$1@inews.gazeta.pl...

> Mnie też się to nie podobało ale już przywykłem i odrzucam to co złe czyli
> skojarzenie z ... Tym bardziej jak parę autorytetów językowych odbyło
kiedyś
> przy mnie dyskusję na ten temat, zdania były podzielone ale w końcu
wszyscy
> uznali, ze to jednak jest przymiotnik od zajoba.
> I nic na to nie poradzisz, to jest w zgodzie z regułami j.pol.

W takim razie moze mozna usankcjonowac nazwe "Zajebisty sernik" Misiczki,
ktora wzbudzila na prk juz kilka burz?
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-08 11:01:45

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka <a...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
> W takim razie moze mozna usankcjonowac nazwe "Zajebisty sernik" Misiczki,
> ktora wzbudzila na prk juz kilka burz?

Pokaż (lub zacytuj) bo to forma wypowiedzi i treść się liczą, a tak naprawdę
to musiałbym go spróbować czy faktycznie taki dobry.
;-)))

Zauważ, że słowa powyższego nie użyłem (nie nadużyłem) a i tak wiemy o co
chodzi.
Mam prośbę do tych co chcieliby teraz zalegalizować to słowo na grupie.
Z uwagi na siwe włosy (lub ich brak) co poniektórych piszących proszę wziąć
poprawkę i trzymać poziom.
Użycie słowa (z...) dozwolone dopiero po przedstawieniu produktu do
degustacji i uzyskaniu opinii pozytywnej bardzo surowej komisji oceniającej.
Pozostałe przypadki bedą uznawane za nadużycie i złamanie dobrych manier.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-10-08 11:10:54

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bm0qqp$rfd$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
naprawdę
> to musiałbym go spróbować czy faktycznie taki dobry.

http://republika.pl/misiczka/kuchnia/sernik.html

Masz racje, ja go przetestowalam, owszem, jest dobry.

> [...]
> Mam prośbę do tych co chcieliby teraz zalegalizować to słowo na grupie.
> Z uwagi na siwe włosy (lub ich brak) co poniektórych piszących proszę

Ze swojej strony obiecuje nie naduzywac.

> [...]
oceniającej.
> Pozostałe przypadki bedą uznawane za nadużycie i złamanie dobrych manier.

No to pozostaje zwolac komisje d/s czystosci jezyka na prk ;).
Ach, co to beda za obrady... Pozazdroscic...

1. Data: 2003-10-08 11:31:34

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawdę
>
> http://republika.pl/misiczka/kuchnia/sernik.html
>
> Masz racje, ja go przetestowalam, owszem, jest dobry.

Przepis jakbym znał :-) od dawna.
A gdzie ta burza?

[...]
> No to pozostaje zwolac komisje d/s czystosci jezyka na prk ;).
> Ach, co to beda za obrady... Pozazdroscic...

Tylko nie zapomnij zaproponować mnie na przewodniczacego.
WL na wiceprzewodniczącego (bo on wie jak się nazywa to co podają do
jedzenia), KT (bo daleko mieszka i nie zawsze przyjedzie na obrady) itd.,
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-10-08 11:33:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przecież Ty Krysiu nie uzywasz.
>Jak wszystkie zresztą anioły...
>
>pozdrówka
>Michał

ano, dobrze, ze mi przypomniales - skrzydla z pralni musze
odebrac :)

trys, pierzasty a., co dzis na kolacje robi zaslupie ze
hop-dzis-dzis-dana-dana obsmaze kawalki kurczece, obsmaze
szalotek ze dwie-trzy, przeloze do naczynia piekarnikowatego, na
to wrzuce sos, ktory zrobie tak (mam wprawe, wiec mowie, ze
ZROBIE a nie bede probowac robic ;)) ): wezme otwieracz do
puszek, otworze crema of cheicken and mushroom, wrzuce do w/w
naczynia, zetre troche swiezego imbiru, pororzucqm tu i tam
malutkie pieczarki, popsikam sosem sojowym, uloze plasterki
kartofli na wierzch, wstaswie do sredniego piekarnika i
...zapomne. w ten sposob wyjdzie bardzo dobre danie, a moja
rodzina jeszcze nie wyweszyla podsstepow zaslupich, bo tam
jeszcze jakies ziolo dodam, a ta zupka - krem nie ma tego, co ma
kazda zupka z papierka lub puszeczki - nie smakuje tak, jak sobie
wyobrazam sciere przechodzona....szczegolnie jak sobie posiedzi w
roli sosu dlugo w piecyku
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-08 11:39:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Oct 2003 11:01:45 +0000 (UTC), "Jerzy Nowak"
<w...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>Pozostałe przypadki bedą uznawane za nadużycie i złamanie dobrych manier.

namienszales Jerzy, namienszales....jako osoba z 25% siwych
wlosow (po hennie nie wyszly zielone, wbrew ostrzezeniom na
opoakowniu ino troche pomaranczowe ;)) ) mozna do mnie mowic per
Netorze chyba, moze Matuzalemie tez...wydaje mi sie, ze jesli cos
kogos razi, choc jedna osobe, to tzw dobry ton (czy tam
wychowanie, ) nakazuje, zeby tego nie robic...grasz na trabie o
polnocy? palisz jakies smierdziele? kazesz psu wyc 24 godz na
dobe? jestes wychowany? zwaracaja Ci uwage, zeby nie? to co?
przestajesz czy wzmacniasz odglos, smierdziela czy psa? wiem, ze
dochodza tu akurat brukowane slowa, ale to chyba podchodzi pod
podobe rzeczy. znaczy nie huknac na biednego chlopaka a
wytlumaczyc. cbdo, chyba, jakos tak wczesniej....

moge byc komisja oceniajaca jesli chodzi o ten sernik.

trys, pierzasty a.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-08 11:41:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przepis jakbym znał :-) od dawna.
>A gdzie ta burza?

999999999999999999

KTORA burza?

> [...]
>WL na wiceprzewodniczącego (bo on wie jak się nazywa to co podają do
>jedzenia), KT (bo daleko mieszka i nie zawsze przyjedzie na obrady) itd.,

ja moge oddawac glos pocztowo. tez obiadowac, pardon, obradowac

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-08 11:41:28

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bm0sil$5cm$1@inews.gazeta.pl...

Jedna tu: http://tinyurl.com/q5ev

> [...]
>
> Tylko nie zapomnij zaproponować mnie na przewodniczacego.

To sie rozumie samo przez sie! Oczywiscie, jako autorytet d/s czystkosci
jezyka ;).

> WL na wiceprzewodniczącego (bo on wie jak się nazywa to co podają do
> jedzenia), KT (bo daleko mieszka i nie zawsze przyjedzie na obrady) itd.,

I Art, aby nie zabraklo "elementow wyskokowo-rozrywkowych" :))).

Podejrzewam, ze obrady przeciagalyby sie do bialego dnia...
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

książka kucharska Berghoff
patelnia obustronna
nasionka czarnuszki
buraki
Kawa Alfredo w Warszawie i Młynek do kawy.... mam nadzieję, ze ostatni raz na ten temat