"wolność" seksualna

101. Data: 2015-10-31 20:38:32

Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
news:n134o5$u1e$1@node2.news.atman.pl...
- pokaż cytowany tekst -
Czy mi się wydaje, czy Ty się pytasz po co zakazywać mordowania Żydów w
hitlerowskich obozach koncentracyjnych i przerabiać ich potem na mydło?

Może nie rób sobie żartów z poważnych rzeczy, co?

Dla celibatyków uprawianie seksu to holokaust, dlatego tak potępiają:D

102. Data: 2015-10-31 20:39:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 20:36, Pszemol pisze:
> Czy mi się wydaje, czy Ty się pytasz po co zakazywać mordowania Żydów w
> hitlerowskich obozach koncentracyjnych i przerabiać ich potem na mydło?
>
> Może nie rób sobie żartów z poważnych rzeczy, co?

Nie chodzi o mordowanie, ale o to, że nie dostrzegasz zła w pewnym
postępowaniu.

103. Data: 2015-10-31 20:39:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>
> Może nie rób sobie żartów z poważnych rzeczy, co?
>

> Dla celibatyków uprawianie seksu to holokaust, dlatego tak potępiają:D

Acha :-D

104. Data: 2015-10-31 20:41:31

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 20:38, glob pisze:
> Dla celibatyków uprawianie seksu to holokaust, dlatego tak potępiają:D

Dla jakich celibatyków?

105. Data: 2015-10-31 20:48:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o mordowanie, ale o to, że nie dostrzegasz zła w pewnym
> postępowaniu.

Pokaż mi to zło... cały czas o to proszę.

Argumentujesz że "sprzedając siebie" traci godność.

OK, ale to nie prawda!
Przecież prostytutka nie sprzedaje siebie!

Tylko wypożycza swoje walory na chwilę :-) Wykonuje tą
usługę i wraca bez utraty właśności. Mało tego - gotowa jest
do wykonania usługi z drugim klientem, albo wraca do domu,
być może do męża, do cieci, podobnie jak masażystka
czy manicurzystka lub opiekunka jakiegoś staruszka
i potem po pracy jedzie do domu robić dzieciom obiad...

106. Data: 2015-10-31 20:54:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-31 o 20:37, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
>
> Odczuwasz dyskomfort?

W pewnym sensie. Dla mnie to, co piszę, to są sprawy oczywiste i nie
podlegające dyskusji. Prostytucja to nie tylko patologia "usługodawcy",
ale też "usługobiorcy" IMO.
Można by ewentualnie się zastanowić nad sensem jakichś usług
~erotycznych dla osób chorych - niepełnosprawnych społecznie, którzy
jakoś popęd powinni rozładowywać. I to według mnie powinno odbywać się
na innych zasadach, niekoniecznie stricte seksualnie, ale o tym powinni
rozprawiać raczej lekarze specjaliści.

Ewa

107. Data: 2015-10-31 20:54:38

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2015 o 20:48, Pszemol pisze:
> Przecież prostytutka nie sprzedaje siebie!
>
> Tylko wypożycza swoje walory na chwilę :-) Wykonuje tą
> usługę i wraca bez utraty właśności. Mało tego - gotowa jest
> do wykonania usługi z drugim klientem, albo wraca do domu,

Ciebie to i tak nie przekona. Ciało jest mieszkaniem Ducha Świętego i to
nie tylko osób wierzących ale każdego.

108. Data: 2015-10-31 20:56:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-31 o 20:36, Pszemol pisze:
> [...]
> hitlerowskich obozach koncentracyjnych i przerabiać ich potem na mydło?
>
> Może nie rób sobie żartów z poważnych rzeczy, co?

No widzisz, dla Ciebie też pewne sprawy są oczywiste, choć
niewytłumaczalne. ;)

Ewa

109. Data: 2015-10-31 21:01:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 19:24:31 +0100, Chiron napisał(a):

> To samo napisałem:-)

No bo to jest prawda-prawda, to nic innego napisać nie można :-)

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

110. Data: 2015-10-31 21:04:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Oct 2015 19:33:48 +0100, LeoTar napisał(a):

> Bo chyba nikt
> dobrowolnie nie staje się lumpem.

Nieskont.
https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=mh41VoGEMM2o8weN
j53wDA&gws_rd=ssl#q=bezdomno%C5%9B%C4%87+dobrowolna
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html