wrzosiec

1. Data: 2005-06-06 15:43:30

Temat: wrzosiec
Od: "JoannaS" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów
Mam wrzośca ktory kwitnie w tym samym czasie co Alba bagienna ale jest
płożący, ma różowe kwiatki, listki zielone, młode przyrosty są złote. Kwiaty
są takie jak na Albie ( pomijając kolor ). Na pewno nie jest to Foxhallow.
Może ktoś wie jak on się nazywa??
Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2005-06-06 21:08:30

Temat: Re: wrzosiec
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Kwiaty
> są takie jak na Albie ( pomijając kolor ). Na pewno nie jest to Foxhallow.

Jest tak dużo odmian wrzośców, że czasem nawet zdjęcie nie pomaga w
identyfikacji. Jednak opis wydaje się pasować do Erica vagans Holden Pink
Foxhollow to z całą pewnością nie jest bo Foxhollow ma żółte liście i
kwitnie wiosną.

http://www.wrzosowisko.pl/wrzosy/holden_pink.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski