zagrożenie?

21. Data: 2003-06-05 23:29:11

Temat: Re: zagrożenie?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. Jeżeli to prawda co piszesz, to wniosłeś doniosły wkład do
nauki
> o szkodnikach róż. :-) Ale ja i tak w to nie wierzę. :-)
> Pozdrawiam odkrywczo Ja...cki
:)
:)
wlasnie kiedy mialem sprawdzic googlami jak wyglada ten drugi robal
ktory zasugerowal boletusik
walnelo
trzasnelo
wylaczyli na kilka minut prad
a gdy odpalilem ponownie komputer wcielo folder OGRODY
do ktorego leca z bramki e-maile z pl_rec_ogrody
:(
jak nazywa sie ten drugi robal albo podaj swoje typy
wczoraj zlapalem dwa wygladajace jak poskrzypki
( czerwone niby biedronki ) na jednym z kwiatow rozy
i kilka robaczywych pakow z taka dziurka
:)
dzis zlapalem dwa kolejne na rozy obok :
JA I MOJE ROZE
POSKRZYPKA (i innemu robactwu) MOWIMY NIE
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe