zatkane ucho [moze OT?]

1. Data: 2004-01-27 17:32:34

Temat: Re: zatkane ucho [moze OT?]
Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Tuska wrote:

> Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal

> strzykawa i
>
> I tak fajnie w uszach szumi ;)))
> Mi tez plukali jak sie zatkalo.

Najlepiej to slyszalnosc po zabiegu :) Wychodze na ulice, a tu wszystko
w Dolby Digital...

A tym razem wymeczyli mnie drutami i nadal slabo slysze, bo mam
zapalenie i opuchlizne :((

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-27 18:00:08

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> sie
>
> Na zatkane uszy pomaga Sudafed (tabletki). Obkurcza śluzówkę. Jeżeli
> masz zatkane uszy od zatok, to powinien pomóc. Lek jest bez recepty i
> kosztuje ok. 10 zł.

Dzieki.
Kupilam, zazylam... na razie nie pomoglo :((

> Temat nie tyle co OT, raczej NTG ;-)

Ale tu przynajmniej ktos odpowiedzial, za co oczywiscie wszystkim
dziekuje... na medycynie ani jednej odpowiedzi...

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-01-27 18:01:45

Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <n...@e...net> wrote in message

> Najlepiej to slyszalnosc po zabiegu :) Wychodze na ulice, a tu wszystko
> w Dolby Digital...

Ale to troche co innego (przynajmniej tak mi sie wydaje) - tak sie robi jak
zatka sie od zewnatrz, np. woskowina (tak sie to chyba nazywa), a mnie sie
zatkalo od srodka :((

Pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-01-27 18:05:18

Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> Ale to troche co innego (przynajmniej tak mi sie wydaje) - tak sie robi jak
> zatka sie od zewnatrz, np. woskowina (tak sie to chyba nazywa), a mnie sie
> zatkalo od srodka :((

No to niestety tylko leki :( Ale jesli ci nie przejdzie, to lepiej
jednak do laryngologa sie przejsc. Internista nie na wszystkim sie zna
dokladnie. A slyszac tylko na jedno ucho gorzej sie nawiguje w
zatloczonym sklepie kierujac sie na okrzyki "patrz, jakie to tanie!" :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-01-27 18:10:57

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter <n...@e...net> napisał(a):
> Najlepiej to slyszalnosc po zabiegu :) Wychodze na
ulice,
> a tu wszystko w Dolby Digital...

Mnie to raz tylko dopadlo, ale calkowicie nie
slyszalam, zarowno na prawe, jak i lewe ucho. Pani
laryngolog zastosowala bardzo szybka i bezbolesna
metode przedmuchania. Wsunela w dziurke nosa odpowiedni
instrument, kazala powiedzieć "Ja-kuuub" (w tym czasie
cos nacisnela) i bylo po wszystkim.
Nina

1. Data: 2004-02-02 22:24:04

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> nie wiem czy to nie OT... choc cos tam z szeroko pojeta uroda ma :)
>
> Czy macie jakies sposoby na zatkane ucho, ale zatkane od kataru, a nie od
> wody po kapieli czy basenie.

Jasne, pomaga na zatkane ucho i na zapalenia ucha np. wewnętrznego: gotujesz
ziemniaki w łupinach ... mówie serio, prosze się nie śmiać :-D...
przygotowujesz ręcznik, na tym ręczniku układa się folię np. torebke po
zakupach i gazetę. Ugotowane ziemniaki wysypujesz na gazetę, ugniatasz i
zawijasz w gazetę. Pakuneczek wsadzasz do torebki foliowej, a tę owijasz w
ręcznik - i śpisz sobie całą nockę na tej...medycynie ludowej. Pomaga,
sprawdziłam na sobie. Po trzech noskach na pyrkach wyleczyłam się z ropnego
zapalenia ucha wewnętrznego, gdzie lekarz rozkładał ręce i mówił mojej mamie
"niech się pani modli, żeby nie ogłuchła". Może i dyrygentem nie jestem, ale
słyszę wszystko co moja córka psoci :-)

pozdrawiam

Piernix

dobry dezodorant bez aluminium