zazdrość o rozmowy na czacie

41. Data: 2004-01-13 20:35:32

Temat: Re: zazdrość o rozmowy na czacie
Od: "e-mailetka" <e-mailetka no spam@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" napisał:

<cut>
>Czasami potrafimy rozmawiać nawet kilka godzin do późna w nocy.

Rany! facet jak możesz być taki okrutny!
Kobieta pragnie seksu, pieszczot, czeka i czeka cała rozgrzana w pustym
łóżku a ty nic tylko z jakimś "Marysiami" które w rzeczywistości mogą być
"trans-Adamami" za przeproszeniem pierdy posuwasz. W końcu kto jest
ważniejszy kobieta z krwi i kości niż "wirtualny/a Adam- Marysia"

>Widzisz. Ja nie miałbym nic przeciwko temu, zeby rozmawiała z jakims
>facetem. I gdyby powiedziała mi, że nie chce abym patrzył o czym rozmawiają
>uszanowałbym to bo mam do niej zaufanie. Nawet próbowałem ją nauczyc rozmów
>przez gg. Ale ja to nie interesuje. :-)

a co ma się interesować - Ty ją interesujesz
ONA CHCE CIEBIE - bo to mądra kobieta jest.
Nie przeginaj pały bo w końcu sobie znajdzie i to nie na GG a w
rzeczywistości.

pozdrawiam
e-mailetka

42. Data: 2004-01-13 20:41:51

Od: "tomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> W ogóle się Twojej Żonie nie dziwię, ja jestem taką żoną, której mąż w
> internecie poluje na "koleżanki",jak chcesz wiedzieć jak się czuje Twoja
> żona b. chętnie Ci opowiem, a może Ty mi wytłumaczysz co takiego tam
> znajdujecie, że nie potraficie sobie tego odmówić i zaczynacie kłamać.

Słowo "poluje" świadczy o tym, że albo źle podchodzisz do rozmów przez
internet i od razu traktujesz je jako polowanie na kobiety alboTwój mąż
rzeczywiście szuka sobie osób do zabawy (cokolwiekby to miało znaczyć)? :-)

Nie
> chciałabym otym pisać publicznie na grupie, więc jeśli chcesz odpisz mi na
> mail a może zrozumiesz że Twoją żonę to boli, tak jak mnie. A może
pomożesz
> mi zrozumieć, dlaczego mój mąż robi to samo?

Nie wiem. Zapytaj męża dlaczego to robi. Ja swojej żonie powiedziałem i moze
dlatego jest na mnie zła. Po raz kolejny szczerość w małżeństwie nie popłaca
:-)

43. Data: 2004-01-13 20:43:03

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej pooglądać wspólnie "fascynujace" seriale typu: (mogłbym wymienić
> conajmniej 10) hehehe :-)
> One nie zabierają czasu.

Troche to nieciekawie wyglada jak jedno siada przed telewizorem a drugie na
godziny do komputera.
Moze jakbys postawil zone przed faktem dokonanym i cos zorganizowal? Jakies
wyjscia do galerii itd. -niewiele kosztuje. Moze by sie odechcialo seriali?
Nie wiem tak sobie rozwazam.

44. Data: 2004-01-13 20:46:36

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-mailetka" <e-mailetka no spam@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Rany! facet jak możesz być taki okrutny!
> Kobieta pragnie seksu, pieszczot, czeka i czeka cała rozgrzana w pustym
ROTFL, :)))))))) Zlałem się ze śmiechu:)))))))))))) Właśnie dlatego Tomek
gada z innymi kobietami na gg bo jego żona chciałyby się tylko kochać z nim
ciągle i to jeszcze jak, nie tylko po Bożemu, ale jeszcze jakieś
wszeteczeństwa jej w głowie, a Tomek, skromny i romantyczny facet szuka
przyzwoitej przyjaciółki z którą chciałby zwyczajnie porozmawiać o teatrze i
filmie :))))))))
Masz wyobraźnię, kobieto :))))
Pozdrawiam
Andrzej

45. Data: 2004-01-13 20:48:07

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moze
> dlatego jest na mnie zła. Po raz kolejny szczerość w małżeństwie nie
Szczerość zawsze popłaca, dobrze rozumiana :))

46. Data: 2004-01-13 21:14:01

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Jan 2004 21:46:36 +0100, na pl.soc.rodzina, Oasy napisał(a):

> [...]
> przyzwoitej przyjaciółki z którą chciałby zwyczajnie porozmawiać o teatrze i

Dlaczego? Czy Ty Andrzej nie masz czasami dość tych wiecznych babskich
żądań dot. sprawności i badania wydolności seksualnej? Mężczyzna ciągle
musi udowadniać jakim jest "twardzielem". Jakby krew, która w nas krąży
służyła tylko do wypełniania ciał jamistych.

Mamy prawo rozmawiać o teatrze i filmie! Precz z rozpasaniem i
wszędobylskimi chuciami!

puchuchaty

47. Data: 2004-01-13 21:17:52

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmawiamy o różnych rzeczach: czasami o pierdołach jak to ktoś napisał, o
> muzyce, o filmie, o problemach w życiu, w małżeństwie, czasami opowiadamy
> sobie dowcipy, żartujemy, próbujemy sobie pomóc wzajemnie przy
rozwiązywaniu
> własnych problemów. Dobrze sie nam rozmawia i nie brakuje nam tematów.
> Czasami potrafimy rozmawiać nawet kilka godzin do późna w nocy. Traktujemy
> się bardziej jak przyjaciele i dobrze nam z tym :-)

A z zona takze tak dobrze Ci sie rozmawia?

Magda

48. Data: 2004-01-13 22:01:19

Od: "tomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
mniej
> więcej tyle, że Twoja żona nie jest dla Ciebie interesującym partnerem do

Nie koniecznie. Czy po ślubie nie można już rozmawiać z nikim innym oprócz
żony?

> Nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy ja powiedzmy leżę w łóżku i gapię się
> telewizor, a mój TŻ rozmawia sobie w najlepsze z jakąś kobietą i ma w
nosie
> moje uczucia.

A jak wyglądają Twoje uczucia do twojego TŻ jak gapisz się w telewizor?

> Nie twierdzę, że takie wirtualne pogawędki muszą nosić znamiona zdrady, bo
> nie muszą. Jednak Twojej żonie ma prawo być przykro, że swój wolny czas
> poświęcasz obcym babom, a nie jej.

A czy mnie ma być przykro, jak swój wolny czas poświęca "obcym" serialom a
nie mnie?
Przecież wy kobiety potraficie patrzyć w tą skrzynkę w nieskończoność?
Czy mam się upominac wtedy o mój czas?
Wolę pogadać z kimś, kogo interesuje coś więcej niż Klan, Plebania, M jak
miłość, Samo życie i kilka innych .... gniotów.

Pozdrawiam

Tomek

49. Data: 2004-01-13 22:22:14

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolę pogadać z kimś, kogo interesuje coś więcej niż Klan, Plebania, M jak
> miłość, Samo życie i kilka innych .... gniotów.

Jak ona została twoją zoną?
Jak pisalem gdzies tutaj moze sproboj ja rozruszac przez zaplanowanie
ciekawych zajec na dluzszy czas, stawiajac ja przed faktem prawie dokonanym?
(tzn. powiedz jak juz trzeba bedzie tylko zrobic -ale nie placic)

50. Data: 2004-01-13 23:06:09

Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):

> nie
>
> Lepiej pooglądać wspólnie "fascynujace" seriale typu: (mogłbym wymienić
> [...]

A zastanawiałeś się, że ona może ogląda te seriale, bo nie ma co ze sobą
zrobić? Może czeka na Ciebie i chciałaby żebys to z nią porozmawiał.
Wczuj się w jej sytuację. "Siedzi w drugim pokoju. Ty z uśmiechniętą
miną piszesz i piszesz... nie zwracasz na nią uwagi. Ona przecież wie co
robisz. Widząc to znowu siada do telewizora. Jest po prostu zła i może
wcale nie oglada nic ciekawego tylko po prostu siedzi i czeka na tego
chłopaka, które jeszcze niedawno tak lubił właśnie z nią rozmawiać. Na
pewno zastanawia się o czym rozmawiasz. O może o niej?"
No i konflikt gotowy. Wiem coś o tym.

Misia

Eutanazja bylibyscie sklonni?
pomoc prawna