złodzieje prośba o radę

11. Data: 2008-02-27 20:48:23

Temat: Re: złodzieje prośba o radę
Od: "warsawyak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może zostawić przy nich jakiegoś zmyślnego zwierza ;)

Taki mocarz powinien wystarczyć:

http://www.mastineum.pl/newmastineum/rozne/neapolit.
jpg

12. Data: 2008-02-28 08:07:45

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Opryskali rośliny mieszaniną wapna z dosłownie rzecz nazywając -
ludzkimi odchodami i wodą. Proporcji nie podam,
bo nie znam, ale na pewno trzeba ostrożnie, by nie poparzyć roślin.

choć druga była mocno odczuwalną !!

a wypoczywaja w maskach pgaz. Dlatego odpuściłem sobie działkę - szkoda
nerw.
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/

13. Data: 2008-02-28 16:43:02

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> a wypoczywaja w maskach pgaz. Dlatego odpuściłem sobie działkę - szkoda
> nerw.

Ten oprysk nie działa na długo. Z tego co mi wiadomo, opryskiwali
drzewka - głównie jodły i świerki późną jesienią, a do wiosny efekt
nie był już odczuwalny.

Kordianka - winorośl
Ach, tak bym sobie poszla na spacer polami i miedzami...
pietruszka
Trawa papmasowa
Sprzedam Husqvarna 357XP(nowa) raz uzyta