Automat do pieczenia chleba (promocja w Makro)

Data: 2004-03-30 16:16:58
Temat: Automat do pieczenia chleba (promocja w Makro)
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

Dotarła do mnie dzisiaj gazetka reklamowa Makro i tam jest takie coś:

www.hoho.pl --> katalog --> inne --> automat do pieczenia chleba
(niestety nie da się wskazać bezpośredniego linka)

kosztuje to to ustrojstwo w Makro 243 zł brutto.

Poczytałem instrukcję obsługi i się wyjątkowo napaliłem na to
urządzonko - kupuję nawet kosztem późniejszej wymiany okien ;)

Przejrzałem archiwum i mam kilka pytań:

1. Czy można u nas bez problemu dostać wszystkie składniki? Tam np. piszą o
mące chlebowej i nie wiem, czy taką zwykłą można tam dać.
2. Czy 243 zł to dużo? W sumie na Allegro _nowe_ to w takiej cenie były,
a nie jadę w najbliższym czasie do Giermanii, żeby to sobie
przywieźć (i jeszcze przed 1 maja odliczyć na granicy vat).
3. W archiwum jest mowa o kilku innych automatach, które wyglądają
identycznie jak ten z Makro, mam rozumieć, że to jedna firma w Azji
produkuje i tylko przykleja inne nalepki? W sensie że jest jednakowa
jakość?
4. Czy ludzie mający te urządzenia w domach używają ich często? Bo nie
chcę, żeby to była zabawka na chwilę, która potem będzie stać i się
kurzyć.

Jakkolwiek jestem minimalistą i nie lubię otaczania się gadżetami, to za
takie coś byłbym w stanie zapłacić dużo więcej, tak mi się podoba :)

Dzięki za opinie.