Blender ręczny czy kielichowy??

następny post »
Data: 2007-01-23 11:22:57
Temat: Blender ręczny czy kielichowy??
Od: "Edvard" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

Witajcie!! Mam pytanie do wszystkich posiadaczy blenderów, jaki rodzaj
polecacie - te modele ręczne, czy kielichowe???

Ja planuję zakup, ale nigdy takiego robota nie miałem i nie miałem okazji
nigdzie z takowego korzystać. Skłaniam się ku zakupowi tego kielichowego (taki
stacjonarny z dzbankiem, gdzie nożyki są na dole), ale mam pytanie, czy on
dobrze rozdrabnia owoce? Oraz, czy w tym kielichowym można przygotowywać
ciasto naleśnikowe???

Z góry dzięki za odpowiedzi i praktyczne rady! Pozdrawiam,
Edward