Buty - wielkość wkładki a długość stopy

1. Data: 2008-11-11 14:57:34

Temat: Buty - wielkość wkładki a długość stopy
Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chcę kupić buty przez Internet.
Tam wilkość buta często podaje się (i słusznie) jako długość wkładki.
O ile pamiętam to wielkość wkładki w bucie to powinien być obrys stopy + 1
cm.
A może bez tego centymetra ?
Czy ktoś pamięta jak to jest ?

Piotrek

2. Data: 2008-11-11 19:15:21

Temat: Re: Buty - wielkość wkładki a długość stopy
Od: "Monika Z" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak kupowałam swoje na Allegro to patrzyłam, zeby dł. wkladki była dokladnie taka jak
stopy, bo wystarczy 0,5 cm i już za duże dla mnie. Ale sprawdź jeszcze jaka to
numeracja, polska, francuska czy inna bo i tu będą różnice.

Pozdrawiam
Monika Z

3. Data: 2008-11-11 19:24:36

Od: Ala Makota <g...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> [...]
> Tam wilkość buta często podaje się (i słusznie) jako długość wkładki.
> O ile pamiętam to wielkość wkładki w bucie to powinien być obrys stopy +

Jeśli Ty masz takie wątpliwości, myślę że możemy śmiało założyć, że
sprzedawca owych butów również może wielkość "długość wkładki"
interpretować dowolnie ;)
Dlatego zamiast domysłów radziłabym napisać maila do sprzedającego i
poprosić o jego definicję. Lepiej tak, niż potem buty odsyłać.

Ala

4. Data: 2008-11-11 19:29:24

Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Z" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i już za duże dla mnie. Ale sprawdź jeszcze jaka to
> numeracja, polska, francuska czy inna bo i tu będą różnice.

Czyli, centymetr centymetrowi nierówny?

5. Data: 2008-11-12 07:19:43

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> [...]
> Tam wilkość buta często podaje się (i słusznie) jako długość wkładki.
> O ile pamiętam to wielkość wkładki w bucie to powinien być obrys stopy +

A czy możesz takie / podobne buty przymierzyć gdzieś w okolicy? To chyba
najpewniejsze rozwiązanie.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

6. Data: 2008-11-12 07:22:46

Od: MK <M...@M...PL> szukaj wiadomości tego autora

Ala Makota pisze:

> [...]
> Dlatego zamiast domysłów radziłabym napisać maila do sprzedającego i
> poprosić o jego definicję. Lepiej tak, niż potem buty odsyłać.

Ja jak kupowalem na allegro buty to aby miec pewnosc co do rozmiaru to
poszedlem do sklepu i przymierzylem takie same buty na zywo i wiedzialem
jaki mam rozmiar zamowic.

7. Data: 2008-11-12 16:09:40

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
wiadomości news:gfdvfb$2l2$1@news.interia.pl...
możesz takie / podobne buty przymierzyć gdzieś w okolicy? To chyba
> najpewniejsze rozwiązanie.

Jakbym mógł dostać takie w realnym sklepie blisko mnie to bym nie wzbudzał
tutaj problemu.
Problem w tym, że nie mogę spotkać takich butów w żadnym sklepie, zwłaszcza
na mój rozmiar wkładki 30-31cm (45-47 wg róznych sprzedawców na Allegro).

Piotrek

8. Data: 2008-11-12 16:19:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote in message

http://www.akces.biz/oferta/pomiary.html
http://www.lulex.com.pl/produkt-wymiary_obuwia___4_m
iary_,33,1027,pl.html
http://www.ihaha.pl/BUTY/Strony/Miara.htm
http://www.sklep-salomon.pl/_var/files/numeracja_obu
wia.htm

http://v011725.home.net.pl/

9. Data: 2008-11-15 12:06:01

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tam wilkość buta często podaje się (i słusznie) jako długość wkładki.
> O ile pamiętam to wielkość wkładki w bucie to powinien być obrys stopy + 1

Witam,
bardzo dużo butów kupuję przez inernet,
zdarzyły się ze dwie wpadki, trzeba wybrać taki
sklep, który wymieni bez problemu na inny rozmiar.
Zawsze kieruję się długością wkładki, jeżeli nie jest podana,
wysyłam maila z zapytaniem. Moja dłuższa :) stopa ma długość 24,5 cm,
a buty kupuję takie, które mają długość wkładki od 24,5 do 24,7.
Zdarzyło się i 25cm. Ważne też jaki jest kształt buta, czy jest na szeroką
czy na wąską stopę. O wszystko zawsze pytam w mailu, no chyba
że buty są świetnie opisane na stronie, i mają do tego jeszcze dobrze
zrobione zdjęcia, a i z komentarzy też można się dowiedzieć dużo.
pozdrawiam
bramka

wentylacja kotlowni w kominie?
WILGOC W MIESZKANIU
Zakończenie kłopotu pt. "Uszkodzenie kuchenki mikrofalowej"...
Naprawa materaca
Szafki kuchenne - problem z wentylacją