Chłopiec w damskiej szatni.

101. Data: 2006-09-22 20:50:00

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena napisał(a):

> nie to jest niezdrowe, że widzi gołe baby tylko to, że bardziej oswaja się z
> nagością kobiet niż męzczyzn. Widzi, że chłopcy wychodzą z innej szatni, a
> on z damskiej. Uważam, ze to może wpływać na samoocenę, rodzić jaakieś
> kompleksy itp. Ja oczywiście przesadzam i wyolbrzymiam sprawę, ale jakby to
> miało rzeczywiście wywołać takie konsekwencje jakie przyszły mi do głowy to
> wolałabym jednak zapobiegać.

Nieeee noooo. Na pewno rozmawiamy o pięciolatku, który z braku innej
możliwości musi czasem zwizytować damską szatnię? Tak się upewniam, bo
zawsze mi tłumaczono, że takie kompleksy to zupełnie gdzie indziej się
rodzą.

> ale to jest totalna mieszanka starych, młodych, kobiet, mężczyzn, dzieci i
> przede wszystkim nie golizna totalna.

A na basenie krytym ludzie rozbierają się do naga i biegają tak po całej
szatni z pieśnią na ustach?

> Mojej siostry syn ma szczęście mieć wujka od tenisa, a dziadka od basenu,
> roweru, żeglowania i nart.

Dobrze ujęłaś: ma szczęście. Mój nie miał.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

102. Data: 2006-09-22 20:57:10

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Ale nie zawsze i nie wszędzie mały, samotny chłopiec rozbiera się do naga
> wśród obcych mężczyzn.
> Po co więc stwarzać dodatkowe ryzyko?

trudno mi spierac sie z matka, moge mowic o sobie, od samego poczatku
narastaly sytuacje, w ktorych stwierdzalem, ze musze juz odpuscic

> No właśnie. Innym też. I nikt by temu dziecku nie pomógł.
> A dziecko, widząc, że nikt się nie interesuje tą sytuacją, uznałoby, ze jest
> naturalna, nawet, gdyby samo miało na ten temat inne, wewnętrzne
> przekonania.

przepraszam, odwrotnie zrozumialem, nie przyszloby mi to glowy jako
rzecz oczywista, moze i nie mam wprawy i nie spotkalem sie z taka
sytacja, ale to naprawde nie jest dla mnie oczywiste, ale zgadzam sie z
toba, ze tak to mozna traktowac

> W większości kobiety ;-)
> Notabene - jak mężczyźni reagują na pałętające się po szatniach kobitki z
> mopami i wiadrami? ;-)
> Za "moich" czasów właziły one non-stop i na bieżąco myły posadzki, umywalki,
> ubikacje, wycierały ławki, nawet, gdy szatnia była pełna kobiet. Czy do
> męskiej też wchodzą tak bezpardonowo :)

dawno nie bylem na basenie :) ale jakos sobie nie wyobrazam,
przynajmniej tam gdzie chodzi zona z corka

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

103. Data: 2006-09-22 20:58:53

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> Odmienne od czego?

od zajmowaniem sie siusiakiem przez mame piecioletniego chlopaka

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

104. Data: 2006-09-22 20:59:29

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):

> to nie jest plaza nudystow

A pewnie. A to Ci jeszcze dodam, że w tym roku na plaży nie-nudystów
widziałam całą masę pań bez bikini (i to niekoniecznie w wieku
maturalnym) oraz panów opalających się nago. Zboczeńcy normalnie.

> no i? a reszta towarzytswa, ktore jest ogladane z mocnym zaciekawieniem
> przez takowego?

Przez pięciolatka??

> to jest juz wiek zainteresowania plcia odmienna (budowa)

To jest wiek, w którym budowa jest już mniej więcej znana. Nie
przypominam sobie, żeby któreś z moich starszych kiedyś latało pokazując
palcem z pytaniem "mamusiu, a co ta pani tam ma?" Do tego często
spotykam mamy z synkami właśnie w damskiej szatni na basenie i również
żaden z nich się tak nie zachowuje. Są przy mamach i przebierają się w
kąciku. Masz inne doświadczenia jak mniemam?

> i o ile mi to moze nie przeszkadzac o tyle dzieci niewiele starsze juz
> nie maja ochoty na taki rodzaj podgladactwa przy rozneglizowaniu

Siedmiolatek mógłby sie czuć już skrępowany w takiej sytuacji. Poza tym,
że nazywanie "podglądactwem" patrzenia na kogoś obok z niejakim
zainteresowaniem w wieku lat pięciu i mniej to IMHO jakaś drastyczna
pomyłka w rozumowaniu. Próbujesz w pięciolatka wtłoczyć zachowania osoby
dojrzewającej seksualnie.

E.

105. Data: 2006-09-22 20:59:43

Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message

> ja też mam córkę i nie wyobrażam sobie jakby miała się przebierać w
> męskiej szatni wśród wielu małych i dużych penisów :)
> Teli.

Jak miałam 6 lat to ojciec jeździł ze mną na basen (to było jakoś zakładowo
załatwiane i mama się nie załapywała)
Jakoś to tak ojciec organizował, że golizny nie ogladałam. A na pewno nie
przebierałam się sama ani z nikim obcym.

Nixe, moze się przenieś do Aquaparku w Sopocie (szkołe pływanie też mają)
Tam jest wolna amerykanka chyba z powodu kiepskiego oznakowania pryszniców,
a szatnie wspólne więc pewnie nikt nie zwróci uwagi na 5latka, wiem że
argumentacja śliska, ale zawsze jakaś :)

pozdr
Dorota

106. Data: 2006-09-22 21:00:18

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> A konkretnie jakie? I odmienne od czego?
> Czy będzie się do końca życia przebierał wśród kobiet i wstydził mężczyzn?
> Bo nie rozumiem ;-)

a ja juz nie wiem czy nie mam de cos tam, bo jak nic czuje, ze juz o tym
pisalem :) u nas nie jest normalnym pieciolatek w damskiej szatni, gdyby
byl nie mialabys zadnych z tym problemow

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

107. Data: 2006-09-22 21:02:53

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A ja po prostu zamarłam, bo poczułam się jak pod obstrzałem kilkunastu
> takich kierowników, o jakim pisałam ;-)

Przesadzasz - ja naliczyłam tylko dwóch do tego miejsca ;)

> Wymyśliłam coś jeszcze, ale nie wiem, czy się da, bo nie znam jeszcze całej
> grupy Jasia (na razie był tylko z dziewczynką). Po prostu 'zaprzyjaźnię
> się'
> z którymś z tatusiów prowadzących synów na basen i poproszę o przysługę :)
> Chyba nie będzie to nic niestosownego ;-)

A dokładnie to chciałam Ci podpowiedzieć :)

E.

108. Data: 2006-09-22 21:03:09

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Nie należę do osób, które wpuszczają starsze dzieci do łazienki podczas
> swojej kąpieli, ale to co tutaj napisałeś to jest strasznie dziwne dla
> mnie. Ja rozumiem, że można się krępować, ale "odbieranie relacji
> higieny z innymi kobietami" to brzmi jakoś (nie obraź się) strasznie
> śmiesznie. Może ja po prostu nie rozumiem tego zdania - możesz je
> napisać jakoś bardziej po polsku?

dla mnie wejscie na basen to nie tylko przebranie sie ale prysznic,
podmycie, wymiana tamponu, dlatego jakos mimo mojej oczywistej zgody na
nagosc nie wydaje mi sie aby tego rodzaju zdarzenia bylo ok dla
pieciolatka

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

109. Data: 2006-09-22 21:03:29

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef1irk$deb$1@atlantis.news.tpi.pl>
Dorota <m...@w...pl> pisze:

> [...]
> pryszniców, a szatnie wspólne więc pewnie nikt nie zwróci uwagi na
> 5latka, wiem że argumentacja śliska, ale zawsze jakaś :)

Dzięki za sugestię, ale troszku to jednak dla nas za daleko :)
I pewnie z racji miejsca drożej, niż gdzie indziej.
Ale nic to - jakoś będziemy sobie radzić.
Najważniejsze, że wraz z rozwojem wątku, przestaję czuć się alienem ze
względu na własne opinie w omawianej kwestii ;-)

--
Nixe

110. Data: 2006-09-22 21:03:48

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef1e3k$mjq$1@atlantis.news.tpi.pl>
księżniczka Telimena <b...@m...pl> pisze:

> ja też mam córkę i nie wyobrażam sobie jakby miała się przebierać w
> męskiej szatni wśród wielu małych i dużych penisów :)

Czy mam rozumieć, że jest to dla niej zupełnie nieznany widok, bo nie bardzo
rozumiem, gdzie widzisz problem. Zwłaszcza w sytuacji, gdy raczej nikt
celowo nie wywala swoich genitaliów na wierzch i nie paraduje z nimi po
całej szatni ;-)

--
Nixe

mini dentysta?blend-a-med