Chłopiec w damskiej szatni.

401. Data: 2006-09-23 19:12:30

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef2nef$5p0$1@news.mm.pl...

> Jak zwykle przeinaczasz. Nikt nie postawił takiej tezy.

nikt nie stawia zadnych tez jeno wyraza swoje zdania.
jak do tej pory facei w szatniach wg co poniektorych mamus
sa pedofilami :>

iwon(K)a

402. Data: 2006-09-23 19:13:11

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:45150790$0$17971$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> No proszę, a ja od swoich dzieci usłyszałam niejeden opis
> anatomicznych szczegółów rodziców ich kolegów, sąsiadek, osób na
> basenie czy plaży...

A wiesz, że nie dziwi mnie to w kontekście Twoich poglądów na temat nagości.
Moje mają głęboko w nosie szczegóły anatomiczne swoje, nasze, a tym bardziej
osób obcych.

--
Nixe

403. Data: 2006-09-23 19:13:27

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4515450A.74406AB7@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> biedny pieciolatek :)

Pięciolatka nie byłaby biedna w takiej sytuacji? ;-)

--
Nixe

404. Data: 2006-09-23 19:16:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef3v87$2ep$1@news.mm.pl...

> Przecież sama to zasugerowałaś. Nawet nie usunęłam tego fragmentu.

to bylo zasugerowanie co mamusia owego synka moze mi powedziec,
bo i Wy tez tu o podnietach wyejzdzacie.

> Opanowanie proponuję jednak Tobie.

jestem opanowana, i nikomu nic nie zarzucam w przeciwnienstwie jak zwykle do
Ciebie.

> Jako jedyna, poza Agnieszką, osoba, zareagowałaś na temat wątku tak
> gwałtownie i histerycznie, że jest to cokolwiek zastanawiające.

?? proponuje opanowanie. przynajmniej w odbiorze.

> Wybacz, ale to Ty zaczęłaś wytaczać skrajne argumenty.

o podnietach u dziecka same pisalyscie, ze to dziecko tylko wiec nie ma mowy
o jakis innych podtekstach.

> Jakie konkretnie?

pisalam w innych postach. napisze raz jeszcze- krepuje mnie wzrok malego
chlopca na moim ciele. Tak jak Ty podobno bys sie recznikiem zalosnila-
ciekawe czemu???- poszla w kat ciekawe czemu???, tak ja nie mam zamiary
wudziiac w miejscu przeznaczonym dla kobiet. ot co.

iwon(k)a

405. Data: 2006-09-23 19:16:21

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef3kfp$c58$2@atlantis.news.tpi.pl>
Elske <k...@n...o2.pl> pisze:

> Czyli dwa przypadki na "tak" na setki innych na "nie" i juz masz
> rację? Ja kiedyś widziałam faceta robiącego kupę na trawniku. Czy to
> znaczy, że faceci w parkach robią kupę na trawniku?

Ja też widziałam!
Czyli na 100% robią.

--
Nixe

406. Data: 2006-09-23 19:17:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef2nfc$5sr$1@news.mm.pl...

> Jeśli tego nie rozumiesz sama z siebie, a dodatkowo nie zrozumiałaś
> argumentów, jakie padły odnośnie samotnego przebierania się 5-latka w
> szatni
> męskiej, to raczej nikt Ci już tego nie wytłumaczy.

wasza histeria o pedofilii w szatni meskiej mnie rozbraja.

iwon(k)a

407. Data: 2006-09-23 19:18:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <insearch4myself@*nospam*hotmail.com> wrote in message

> Tylko ze w tym wieku jeden rok robi ogromna roznice.

byl to 5.5 latek zeby dokladniej bylo. i nie mow mi, ze te kilka miesiecy to
zelazna regula dotycznaca kazdego chlopca.

iwon(k)a

408. Data: 2006-09-23 19:19:59

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:45157017.A4AB4BFE@wilno.pl>
gazebo <g...@w...pl> pisze:

> chyba nie liczylas na to, ze zaczne wykazywac niezgodnosc tego co
> piszesz z tym co zostalo udowodnione na moja korzysc? :)

Tyle tylko, że to niczego nie dowodzi.
Oczywiście, że może się zdarzyć (nie raz, nie drugi), ze jakaś kobieta w
publicznej szatni:
- zmieni sobie tampon, sprawdzi stan podpaski czy wreszcie podmyje się nader
skrupulatnie na oczach wszystkich.
Niemniej jednak te czynności będą wywoływały dokładnie takie samo
zażenowanie u_wszystkich_ obecnych tam osób, a nie tylko u 5-letniego
chłopca. Tym samym nie jest to dobry argument przeciwko temu, by chłopców do
szatni damskiej nie wpuszczać.

--
Nixe

409. Data: 2006-09-23 19:24:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef2obd$j2o$1@news.mm.pl...

> Określenie swojej seksualności nie jest jednoznaczne z tym, że 5-latek
> będzie czuł podniecenie na widok dorosłej kobiety!

oczywisxcie, jednak bezmyslnie nie bedzie sie patrzyl.

> Przecież to się pojawia dopiero w wieku dojrzewania, na który 5-latek
> poczeka jeszcze 7-9 lat.
> W wieku 5-lat wie jedynie, że jest chłopcem, a ktoś inny dziewczynką.

i okresla wtedy swoja seksulanosc. co jak co ale mniej wiecvej to jest wiek
kiedy duzo homoseksulalistow zaczyna czuc, ze "cos jest z nimi innego".
dzieci sa od poczatku zycia istotami sekuslnymi i jesli chcesz mi wmowic, ze
to _tylko_ dzieci bezplciowe to daruj sobie.

> I czemu to miałoby dowodzić? Że się podniecał tymi widokami?
> Bo dla mnie to ewidentny znak, że dziecko było/jest po prostu nieoswojone
> nagością i "gołe baby" oglądało tak, jak moje dzieci oglądają słonie w
> zoo.

jego mama myla sie z nim pod prysznicem, albo lazila gola w laziecne kiedy
on np myl zeby.

> Ja mogę przebierać się na oczach dzieci, nie przeszkadza mi to, ale
> rozumiem, że matkom tych dzieci może to przeszkadzać. A ponieważ posiadam
> coś takiego, jak empatia i potrafię postawić się na miejscu tych
> matek, to nie mówię "proszę wysłać syna do szatni męskiej", lecz sama
> staram
> się ułatwić im tę niezręczną sytuację. Nic trudnego - wystarczy zrozumieć
> chcieć.

to czemu im nie powiesz to co teraz mi- przeciez to tyyylko dziecko.
btw jak widze empatia Ci sie zmienila kiedy syna urodzilas......

> Wiesz co, wiele łykam z tego, co wychodzi spod Twoich palców, ale
> argumenty, że 5-letnie dziecko czuje podniecenie na widok dorosłej
> kobiety, że traktuje ją jak obiekt seksualny są tak NIEDORZECZNE, że po
> prostu brak mi sił na komentarz.

lol jak zwykle Nixe sama wysnuje wniosek, wsadzi go do czich ust i sama
pozniej na ten temat pisze. :))))))))

> Jeśli tyle matek synów pisze w tym wątku, że mały chłopiec NIE interesuje
> się seksualnością obcych ludzi, że NIE wgapia się w nagie kobiety z
> podnieceniem, że większe zaciekawienie u niego wzbudzić mogą czyjeś
> niebieskie włosy na głowie, niż nagie piersi, to po prostu w to uwierz.

wybacz ale mamusie sa najzwyklej na swiecie slepe. dotyczy to i mamus
dziewczynek i mamus chlopcow. w tym watku slepe sa mamusie synkow.

iwon(k)a

410. Data: 2006-09-23 19:24:44

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef35bh$e2c$4@nemesis.news.tpi.pl>
Elske <k...@n...o2.pl> pisze:

> Jak na razie to ja widzę tutaj jedna niezgadzającą się panią ze
> zrozumiałym poniekąd, nabytym uprzedzeniem

Nieno, dwie są takie panie.
Chyba, że jedną z nich trzymiesz w KF'ie ;-)

--
Nixe

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?