Chłopiec w damskiej szatni.

701. Data: 2006-09-24 11:30:19

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4515bb57$0$17963$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Nie. Ale mogę im nie dawać potencjalnych okazji.

To znajdą inny temat. Np. kpiny na temat Twojego przewrażliwienia ? i
kompleksów ? na tle nagości. A im bardziej będziesz sztuczna i nerwowa w tym
swoim "nie dawaniu potencjalnych okazji", tym większe będzie tego ryzyko.

> Na przykład nie przebywając rozebrana w jednym pomieszczeniu z osobami
> przeciwnej płci.

No tak, bo tylko osoby płci przeciwnej komentują budowę ciała ludzkiego.

> I się mylisz.

W takim razie ja też.
Bo odczucia mam identyczne jak Marchewka.

--
Nixe

702. Data: 2006-09-24 11:35:25

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4515bd1b$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Już wiem, dla Ciebie po prostu jest normalne i naturalne, że powinnam
> bez krępacji przebierać się w obecności obcych mi chłopców.

Nic nie powinnaś i nic nie musisz.
Ale MOŻESZ wykazać odrobinę dobrej woli i pomóc komuś w jego problemie.
Sęk tylko w tym, że nie chce Cię się, że robisz sztuczny dramat, że
krzyczysz o swoich prawach (których Ci u licha nijak nie odbieram!) bo to
dla Ciebie naruszenie wolności bańki.
Pewnie tak właśnie jest. Tylko na litość boską nie mów mi, że w życiu
kierujesz się empatią.
No chyba, że to taka empatia jak u tych staruszków w poczekalni z historyjki
Miranki.

> Twojego
> 5-latka, czyjegoś tam pierwszoklasisty, a może i jakiegoś 15-latka,
> bo nadopiekuńcza i niezaradna mamusia będzie musiała go dopilnować...
> To dlatego się nie dogadamy.

Nie dogadamy się z innej przyczyny.
Po prostu usilnie nie chcesz zrozumieć, o co mi chodzi, choć piszę do Ciebie
niemal drukowanymi literami.

--
Nixe

703. Data: 2006-09-24 11:50:02

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef4g8n$p0r$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> wszystkim?? ach te Twoje naciagane wnioski.

Moje??? Przecież to Ty insynuujesz powyższe od samego początku tej dyskusji.
Nawet mnie zarzuciłaś, że nie znam mojego syna na tyle, bym mogła być
obiektywna i wykluczyć taką możliwośc.

> uderz w stol.....

Jak wyżej. Napisałaś mi wyraźnie, że jestem ślepą, nieobiektywną mamuśką.
O jakim więc stole teraz mówisz? -///

--
Nixe

704. Data: 2006-09-24 11:50:05

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym
> swoim "nie dawaniu potencjalnych okazji", tym większe będzie tego ryzyko.

Najbardziej bawi mnie refleksja, że tylko na tej grupie są osoby, które
uważają, że mam komplesy i jestem przewrażliwiona. Większość ludzi z "reala"
uważa wprost przeciwnie :->

> W takim razie ja też.
> Bo odczucia mam identyczne jak Marchewka.

Że tak kogoś (pewnie nieprecyzyjnie) zacytuję: nie mam wpływu na wasze
odczucia.

Agnieszka

705. Data: 2006-09-24 11:52:08

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <news:4515bd1b$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl>

> Nic nie powinnaś i nic nie musisz.
> Ale MOŻESZ wykazać odrobinę dobrej woli i pomóc komuś w jego problemie.

Wykazuję bardzo dużo dobrej woli nie wybiegając z krzykiem z szatni i nie
żądając natychmiastowego usunięcia różnych chłopców z szatni. Po prostu
zaciskam zęby i się odwracam. Odczuwając dyskomfort, zrozumienie którego
mamuśce chłopca nawet przez myśl nie przejdzie.

> Sęk tylko w tym, że nie chce Cię się, że robisz sztuczny dramat, że
> krzyczysz o swoich prawach (których Ci u licha nijak nie odbieram!) bo to
> dla Ciebie naruszenie wolności bańki.

Nie robię sztucznego dramatu. Ty wprowadzasz sztuczność twierdząc, że
rozbieranie się przy obcych chłopcach w różnym wieku to nic takiego.

> Pewnie tak właśnie jest. Tylko na litość boską nie mów mi, że w życiu
> kierujesz się empatią.
> No chyba, że to taka empatia jak u tych staruszków w poczekalni z
> historyjki Miranki.

Z Twoją empatią na pewno nie ma nic wspólnego.

> Nie dogadamy się z innej przyczyny.
> Po prostu usilnie nie chcesz zrozumieć, o co mi chodzi, choć piszę do
> Ciebie niemal drukowanymi literami.

Za to Ty kipisz zrozumieniem.

Agnieszka

706. Data: 2006-09-24 11:53:02

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:4515ba40$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> Nic nie wykazuje. Rozmowy dzieci w przedszkolu bywają różne. Ale
> sugerowanie, że mój obecnie 12-latek wykazuje jakieś dziwaczne
> zachowania, wykracza już trochę poza ramy tej dyskusji. Chyba, że
> udowodnisz, że "wykazuje" oraz że to ma związek z tematem.

Ochłoń i wyluzuj, bo albo się pogubiłaś w dyskusji albo faktycznie jesteś
przewrażliwiona.
Sama napisałaś, że Twój syn (jego koledzy) komentowali w wieku 5-lat (nie
12! skąd Ci to do głowy przyszło??) takie rzeczy, jak budowa ciała ludzkiego
i rozmawiali na te tematy.
Mój z kolei tego nie robi i nie robił.

--
Nixe

707. Data: 2006-09-24 11:54:18

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef5etk$o31$1@news.onet.pl>
delf <d...@p...onet.pl> pisze:

> Polecam basen MOSIR na Gd-Chelmie. Sa tam szatnie rodzinne,w dodatku
> nie znam czystszego basenu w 3-city

Dziękuję za sugestię.
Wprawdzie to jakieś 30 km od nas (a w przyszłym roku prawie 50), ale tak czy
siak warto wiedzieć :)

--
Nixe

708. Data: 2006-09-24 11:57:24

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:hvjch21k1dpaqofh6clf4c8ui1e23ltjdl@4ax.com>
Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> pisze:

> Ja myślę, że znakomicie. I świetnie odbiła piłeczkę. :->

No cóż - pozostanę jednak przy swoim zdaniu.
Zawsze istnieje opcja, że Ty również nie zrozumiałaś całości tego dialogu.

--
Nixe

709. Data: 2006-09-24 12:00:30

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef4n8v$5d2$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> chcesz powiedziec, ze jesli nie ma realnego zagrozenia wszystkie
> odczucia sa wyimaginowane.

Nie są wyimaginowane, ale może należałoby się zastanowić nad ich
sensownością. Zwłaszcza, gdy prowadzą do niepotrzebnych nikomu spięć i
chorych sytuacji, gdy jakaś nadwrażliwa robi awanturę matce siedzącej z
synem w drugim kącie przebieralni, bo śmiała złamać jej prawo do intymności.
BTW - czy 2-3 latek w szatni również by Cię krępował?

--
Nixe

710. Data: 2006-09-24 13:00:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef5rdd$2hgc$1@news.mm.pl...

> Moje??? Przecież to Ty insynuujesz powyższe od samego początku tej
> dyskusji.

nie. nie robie tego.

> Nawet mnie zarzuciłaś, że nie znam mojego syna na tyle, bym mogła być
> obiektywna i wykluczyć taką możliwośc.

nie rozumiesz. Ty mi podajesz argument, ze skroro mamy synow Ci mowia "to i
tamtao" znaczy to jest prawda. a ja mowie, ze skoro znam jednen taki
przypadek, ze mama tez mowila "to i tamto" a ja widzialam naocznie cos
innego, znaczy, mowienie mamus mnie nie przekonuje. co wcale nie oznacza, ze
wszyscy chlopcy to sa tacy jak ten jeden. czy teraz juz rozumiesz?

> Jak wyżej. Napisałaś mi wyraźnie, że jestem ślepą, nieobiektywną mamuśką.
> O jakim więc stole teraz mówisz? -///

z nozycami.

iwon(k)a

mini dentysta?blend-a-med