Co jeszcze z Czech??

następny post »
From: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Co jeszcze z Czech??
Date: Sat, 2 Jun 2007 09:13:14 +0200

witam,
od razu uprzedzę, że przeglądałam archiwum i wynotowałam między innymi takie
ciekawostki jak:
knedliczki w proszku, salami Polican, homo erectus, semtex forte, czekolada
studencka, rum, ser żółty w panierce do smażenia.
Co ciekawego mozna tam jeszcze znaleźć??
Drugie moje pytanie związane jest z dostępnością - wybieram się na kilka dni
do Polanicy i mam niestety tylko jeden dzień na zwiedzanie Czech i
pogranicza kłodzkiego - okolice Nachodu - Czy tam znajdę te towary??Są
dostępne w normalnych marketach ??
A jakie są normy przewozu alkoholu?? W necie są bardzo zróżnicowane
informacje. Czy kupowac korony w Polsce czy w Czechach?? Czy bez problemu
mogę zapłacic polską kartą bankomatową?? A jak jest z opłatami drogowymi??
Przepraszam za ten zalew pytaniami, ale zakładam, że wielu z Szanownych
Grupowiczów było w Czechach i moze mi udzielić informacji.
Z góry dziekuje
Agnieszka