Codzienne mycie włosów

1. Data: 2004-12-01 13:22:57

Temat: Re: Codzienne mycie włosów
Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cokcr3$1isk$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
>
> Ja tak samo i włosy mam w bardzo dobrym stanie. Myślę, że o ile używasz
> szamponów przeznaczonych do codziennego mycia (polecam Daily Shampoo
> Clinique), to nie ma prawa się nic stać. Zwłaszcza, że przy włosach
> przetłuszczających się, jest to wręcz obowiązek.

> Jeśli czujesz się lepiej, myjąc głowę codziennie, to nic nie stoi na
> przeszkodzie.

> Krążą takie plotki, ale do tej pory nie znalazły naukowego uzasadnienia.
> Osobiście myślę, że o wiele bardziej niszczą się włosy farbowane, po
> trwałej, czy np. wystawiane na działanie czynników zew., takich jak ostre

Zdecydowanie codzienne mycie wlosów powoduje, ze czuje sie komfortowo.
Myslalem nad zmiana szamponu, i bynajmniej nie jest to spowodowane
oszczednosciami:)) Dzieki za rady

1. Data: 2004-12-01 13:37:52

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisała

> A co to, już nie można napisać czegoś więcej w temacie?

A czy tematem było 'spanie z mokrymi włosami' czy 'codzienne mycie włosów'?
Pytam z ciekawości, bo de facto ja mogłabym na pierwszy post odpowiedzieć
"suszenie włosów zbyt gorącym powietrzem niszczy ich strukturę", tylko PO
CO, jeśli nikt się o to nie pytał i nie taką chciał uzyskać odpowiedź.
[a Pamana mogłaby się chociaż przyznać, że źle zrozumiała pierwszy post, ale
jak znam życie, to będzie wolała iść w zaparte]

PozdrawiaM

1. Data: 2004-12-01 13:40:34

Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sprobuj rano.
> Jesli chodzi o szampony Head&Shoulders to ja bym sie powaznie
zastanowila...
> one "uzalezniaja" wlosy.
> Lepiej kupic jakis dobry szampon z serri do codziennego uzytku z
> witaminkami. Ja uzywam L'Oreal vitamino color z serri Serie Expert ale to
do
> wlosow farbowanych. Moze sa z tej serri takze do wlosow normalnych
(szczerze
> mowiac nie wiem). Radze w kazdym razie odstawic Head&Shoulders ale i

Dlatego Head&Shoulders, bo jako jeden z niewielu zwalczyl mój łupież. A
pokrzywowy dlatego, bo zona mi go poleciła:)) Poza tym wydaje mi sie taki
"lekki' i "mający w sobie mało chemii". Moze jestem w błedzie.

1. Data: 2004-12-01 13:46:21

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-01 14:01:46

Od: "Damian" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-01 14:03:25

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie akurat Head&Shoulders zupełnie nie podszedł, ale nie wiem, czy może
> powodować wypadanie włosów, jak się go często używa. ;-)

Mi włosy po H&S wypadały na potęgę chociaż myję je co 2-3 dni, z kolei
nawilżający Dove zafundował mi uczulenie na czole. Wypróbowałam tez kilka
innych "drozszych" szamponow, ale najbardziej jestem zadowolona ze zwyklego
pokrzywowego + odzywka z miodem Timotei, także to wszystko chyba zależy od
osoby, każdemu co innego służy a co innego szkodzi :)

PSO*

1. Data: 2004-12-01 14:03:33

Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PSO" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pokrzywowego + odzywka z miodem Timotei, także to wszystko chyba zależy od
> osoby, każdemu co innego służy a co innego szkodzi :)

Dokladnie tak wlasnie jest.

1. Data: 2004-12-01 14:11:17

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@i...peel> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisała

> A czy tematem było 'spanie z mokrymi włosami' czy 'codzienne mycie
> włosów'?

A czy spanie z mokrymi włosami nie wiąże się z tematem mycia włosów "przed
snem, wieczorem"?

> [...]
> CO, jeśli nikt się o to nie pytał i nie > taką chciał uzyskać odpowiedź.

Panama odpowiedziała również na właściwe pytanie, a że zrobiła dygresję,
imho pośrednio związaną z tematem, to bardzo dobrze. Myślę, że niektórym
taka informacja mogłaby się przydać i prawdę powiedziawszy, sama chciałam o
tym wspomnieć.
Natomiast nie rozumiem tego sztywnego podejścia, że mamy odpowiadać tylko
na pytanie i pod żadnym pozorem niczego więcej nie dodawać. To głupie.

> [a Pamana mogłaby się chociaż przyznać, że źle zrozumiała pierwszy post,
> ale jak znam życie, to będzie wolała iść w zaparte]

Ale przecież ona odpowiedziała na pytanie, czy codziennie mycie włosów,
jest w stanie im zaszkodzić!

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-12-01 14:14:25

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artanis" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wytlumaczony w
> ktoryms z listow a ja sie pod tym takze podpisuje.
> Moze dlatego wlasnie odczuwasz potrzebe codziennego mycia

Ja mam długie włosów i nie miałabym czasu myć ich rano, czekać aż wyschną,
itd. Suszarki nie używam. Poza tym, nie zauważyłam, żebym miała sianowate
włosy po wieczornym myciu.

> Radze w kazdym razie odstawic Head&Shoulders ale i
> zapomniec o taniochach z pokrzywa....

Czasem taka taniocha wcale nie musi być zła. Ja np. używam teraz pod oczy
żelu ze świetlikiem Flosleku, za który zapłaciłam jakieś 5 zł. Działa
znakomicie! Czasem jednak zdarzają się takie dziwne przypadki. ;-)

Ligeia

1. Data: 2004-12-01 14:52:11

Od: "PSO" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, zel ze swietlikow racja. Ale jesli chodzi o szampony typu
> familijny.... chyba wiesz co mam na mysli?:-)

Familijny faktycznie okropieństwo, ale nie mozna generalizowac "tanie =
zle".

PSO*

[gdzie we Wro] fryzjer z BAR-u
Jaki prezent