Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

271. Data: 2015-03-01 15:09:47

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 15:06, m4rkiz pisze:
> "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Unethical_human_experim
entation_in_the_United_States

> ale ciebie nikt nie przekona przeciez ze biale jest biale...

A ze szczepionkami to ma wspólne... co?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

272. Data: 2015-03-01 15:10:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 15:06:20 +0100, m4rkiz napisał(a):

> "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Unethical_human_experim
entation_in_the_United_States

> ale ciebie nikt nie przekona przeciez ze biale jest biale...

Żeby choć białe - ale to tabula rasa.

--

XL
pewni siebie.

273. Data: 2015-03-01 15:17:01

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 15:08, Ikselka pisze:

> Zwłaszcza te "praktyczne badania" są "rzetelne" - ciekawe, ilu pozwolono
> umrzeć - zarazajac ich najpierw i NIE szczepiąc, a ilu zarażono i
> zaszczepiono :->

Ty, debilko, nie masz nawet pojęcia, jak działają szczepionki. A proces
ich testowania i ewentualnego dopuszczania do użycia jest dla ciebie tak
odległy, jak z8 GND 5296 dla australopiteka.

[ciach bełkot odmóżdżonej kretynki]

274. Data: 2015-03-01 15:26:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 15:17:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Ty, debilko, nie masz nawet pojęcia, jak działają szczepionki.

JAK? - to mnie nie interesuje, bo, durniu, najpierw trzeba w ogóle
udowodnić, CZY działają, a nikt tego nie zrobił i nie zrobi. Bo to jest nie
do udowodnienia. Tylko takie debilstwo jak ty wierzy w to bez dowodu.

> A proces
> ich testowania i ewentualnego dopuszczania do użycia jest dla ciebie tak
> odległy, jak z8 GND 5296 dla australopiteka.

Oczywiście! A dla ciebie jest jasny jak słońce, bo BYŁEŚ PRZY NIM - co
widac po stanie twej mózgownicy.

--

XL
pewni siebie.

275. Data: 2015-03-01 15:49:49

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2014/ai
r-pollution/en/

7 million premature deaths annually linked to air pollution

http://www.who.int/bulletin/volumes/86/2/07-040089/e
n/

vaccines annually prevent almost 6 million deaths worldwide

> Aha. Spierdala na pierwsze "Sprawdzam!".
> Znaczy się - blefujesz. Czyli kłamiesz.

odszczekasz?
i tym razem definitywnie EOT, naprawde szkoda czasu...

--
http://db.org.pl/

276. Data: 2015-03-01 15:51:20

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

entation_in_the_United_St
> A ze szczepionkami to ma wspólne... co?

ze jak rzad sie za cos zabiera to wychodzi roznie, czasem konczy sie
na przekrecie na gruba kase a czasem dopiero na ludobojstwie

--
http://db.org.pl/

277. Data: 2015-03-01 15:53:55

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 14:58, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
artyk=691

> Nie zrozumiałeś, tępaku.

O! Nerwy Panu puszczają.
Nie lubię chamów i ich języka, bo trudno mi się w tym odnaleźć, ale
spróbuję.

> Bredniami było określenie "takie same autorytety".

Słuchaj chamski ćwoku.
To były ówczesne autorytety i ludzie im wierzyli, podobnie jak obecnie
ludzie wierzą "szczepionkowcom".

> Upuszczanie krwi nie było poparte ŻADNĄ wiedzą.

Było. Może prymitywną z punktu widzenia dzisiejszej nauki, ale to była
wiedza. Być może przyszłe pokolenia naukowców podobnie będą mówiły o
"zabobonie szczepionkowym".

Szczepionki mają za sobą
> wiedzę rzetelną - zasadę ich działania, testy oraz wieki praktycznych
> badań.

Są również głosy naukowców wskazujące na nieetyczne wykorzystywanie tej
wiedzy.
Ja nie zgadzam się aby w imię obecnie obowiązującej doktryny próbowano
stosować faszystowskie metody i traktowano człowieka jak bydło.

BTW upuszczanie krwi dłużej testowano i stosowano niż szczepienia.

--
niebieski

278. Data: 2015-03-01 15:59:24

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
..
> Zapewne odnosił sie do tych chorób gdzie lekarstwa są znane...

generalnie to im sie oplaca sprzedawac wszystko na czym zarabiaja
"leki" homeopatyczne sa tego najlepszym dowodem

--
http://db.org.pl/

279. Data: 2015-03-01 16:03:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renciści i kalecy bardzo obciążają system.

Z Bogiem się udało.

280. Data: 2015-03-01 16:17:51

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 15:26, Ikselka pisze:

> JAK? - to mnie nie interesuje,

No i to by było na tyle - ta sklonowana owca, to gówno w błyszczącym
dresie samo się przyznało, że walczy z czymś, o czym nie ma najbledszego
pojęcia. Bo po co mieć pojęcie o czymkolwiek, nie?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?