Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

291. Data: 2015-03-01 21:53:38

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-01 o 20:56, @ pisze:

> No totez wlasnie napisalam wyraznie, ze zadnych niepokojacych objawow
> NIE BYLO.
> Nie bylo zadnej goraczki, wysypki, objawow ze strony OUN, nic.
> Jedyne co bylo niepokojace to tik, ktory lekarze blednie wzieli za objaw
> padaczki, a w efekcie koncowym zdiagnozowali zespol Sandifera - pisalam
> o tym pare postow wyzej, nie bede sie wiec powtarzac.

Dziwię się właśnie, że powtarzasz to już któryś raz.

> Jezeli wiec szczepionki sa tak bardzo bezpieczne, to nie widze powodu,
> dla ktorego zaden lekarz (a juz zwlaszcza ten, ktory wydal zakaz) od
> niemal 4 lat nie odblokowal nam szczepien.

Nikt nie twierdzi, że szczepionki są _obojętne_ dla zdrowia. Nikt nie
ukrywa przed forum publicum, że są one obciążeniem dla organizmu. Wręcz
przeciwnie - w ulotkach do szczepień, w informacjach od lekarza, zawsze
są wypunktowane sytuacje, które powinny rodzica zaniepokoić i z którymi
powinien się w razie wystąpienia natychmiast zgłosić do lekarza. Z tego
samego powodu szczepić nie wolno dzieci, które akurat są chore,
przeziębione, z gorączką itd. i lekarze tego przestrzegają, przynajmniej
w "mojej" przychodni.
Nie wiesz, jaka jest lista przeciwwskazań do szczepień dziecięcych w
ogóle. Ja ich też nie znam, ale na Twoim miejscu zainteresowałabym się
nimi dokładnie. Możliwe, że jakiekolwiek podejrzenie choroby
neurologicznej u dziecka _w_wywiadzie_, nawet to _niepotwierdzone_,
eliminuje możliwość szczepień albo szczepienia ogranicza. I wcale mnie
nie dziwi, że lekarze takiej odpowiedzialności wziąć nie chcą.

Ewa

292. Data: 2015-03-01 22:08:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-01 o 21:53, FEniks pisze:

> Nie wiesz, jaka jest lista przeciwwskazań do szczepień dziecięcych w
> ogóle. Ja ich też nie znam, ale na Twoim miejscu zainteresowałabym się
> nimi dokładnie.

Tutaj znajdziesz tajną listę przeciwwskazań i ewentualnych
poszczepiennych skutków ubocznych:
http://www.mp.pl/szczepienia/artykuly/wytyczne/show.
html?id=71734
Możesz się z nią zapoznać i porozmawiać z lekarzem - jeśli nic nie
dotyczy Twojego dziecka - dlaczego nie chce odblokować tych szczepień (a
jeśli Tobie na nich zależy). Pod tabelką interesujący jest punkt a):

"Decyzję o tym, czy i kiedy można podać szczepionkę DTPa dzieciom, u
których rozpoznano lub podejrzewa się chorobę układu nerwowego, należy
podejmować indywidualnie w przypadku każdego pacjenta."

Warto poczytać całość.

Ewa

293. Data: 2015-03-01 22:09:19

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 20:56:49 +0100, @ napisał(a):

> Powod jest jeden - trzesienie dupa przed podjeciem odpowiedzialnosci, bo byc
> moze te szczepionki jednak nie sa tak bezpieczne, jak sie glosi na forum
> publicum.

O tym to oni miedzy sobą po kątach na konferencjach gadają, ale pacjentom
ani mru mru. Wiem o tym, bo mi swego czasu mój ginekolog, świeżo po
kolejnej konferencji, coś takiego powiedział, w przypływie sąsiedzkiej
(działkę ma niedaleko) fraternizacji.
Ciekawe, czy gremialnie swoje dzieci szczepią...
--

XL
pewni siebie.

294. Data: 2015-03-01 22:17:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 21:53:02 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Nie jesteś dla mnie wiarygodna. To po pierwsze.

Ależ nie musisz wierzyć, latamito. Jestem wiarygodna dla dostatecznej
liczby ludzi (w tym tych, których dzieci 25 lat temu też chorowały pomimo
szczepienia), żeby mieć niezmiennie wysokie poczucie własnej wiarygodności
i kompetencji i nie zabić się z powodu twego niedowiarstwa.

> Po drugie: maksymalny możliwy poziom ochrony przed zachorowaniem to
> jakieś 95-99% pod warunkiem prawidłowego zaszczepienia. Biorąc pod uwagę
> twój debilizm nie zdziwiłbym się, jakbyś doprowadziła do nieprawidłowego
> zaszczepienia.
>
> Po trzecie: zachorowania po zaszczepieniu są dużo łagodniejsze niż
> zachorowania u nie zaszczepionych.

Uhmmm, bardzo "łagodnie" chorowaliśmy wszyscy troje w domu po kolei (ja,
mąż i młodsze z dzieci) po szczepieniu na grypę, ponad 20 lat temu - każde
z nas plackiem 10 dni (dokładnie 10) w gorączce 39 z kreskami, a potem 3
miesiące wrak człowieka. Nigdy więcej szczepionki na grypę. Odkąd się nie
szczepimy, NIE CHORUJEMY na grypę. Czyli już ponad 20 lat.

--

XL
pewni siebie.

295. Data: 2015-03-01 22:18:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 21:48:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Podaj źródło, kłamczucho.
>
> --
> Boga prawdopodobnie nie ma.
> A teraz przestań się martwić
> i raduj się życiem!

Ty nie musisz, a ja muszę? O "niemaniu" Boga mówisz "prawdopodobnie" - mów
wprost, że Boga nie ma, skoroś takiś chojrak.
--

XL
pewni siebie.

296. Data: 2015-03-01 22:34:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 22:08:35 +0100, FEniks napisał(a):

> "Decyzję o tym, czy i kiedy można podać szczepionkę DTPa dzieciom, u
> których rozpoznano lub podejrzewa się chorobę układu nerwowego, należy
> podejmować indywidualnie w przypadku każdego pacjenta."

Klasyczny dupochron, jak "Uwaga, dziury w jezdni".

Najbardziej podoba mi się to:

"W przypadku sytuacji wymagającej zachowania szczególnej ostrożności
szczepienie należy opóźnić do czasu poprawy stanu pacjenta lub wyjaśnienia
wątpliwości. Jeżeli jednak korzyści wynikające ze szczepienia przewyższają
ryzyko wystąpienia NOP i jego konsekwencje, to można je wykonać."

Hyhyhyhy. Czyli aby mieć spokój ze szczepieniem i nie być na nie ciąganym,
trzeba "podejrzewać chorobę UN", ale najlepiej, bo uniwersalnie, jest "mieć
wątpliwości" i dostatecznie długo je wyjaśniać.

--

XL
pewni siebie.

297. Data: 2015-03-01 22:39:29

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 22:18, Ikselka pisze:

> Ty nie musisz, a ja muszę?

Ty masz jakąś hipotezę - ty musisz przeprowadzić dowód.

> O "niemaniu" Boga mówisz "prawdopodobnie" - mów
> wprost, że Boga nie ma, skoroś takiś chojrak.

Na pewno nie ma żadnego boga zdefiniowanego we wszelkich znanych
religiach... w szczególności tego skurwiela Jahwe (w porównaniu z nim
Voldemort czy Sauron to był dobrotliwy filantrop, jeśli już miałbym
porównywać postacie fikcyjne).

A poza tym? Trudno wypowiadać się o nieweryfikowalnym abstrakcie, ale
póki co poznany (wszech)świat żadnego metafizycznego bytu nie wymaga.

Ale może nie zmieniaj tematu, jak robi się niewygodny dla ciebie?

Swoją drogą - to cytat, tępa kretynko.

298. Data: 2015-03-01 22:45:44

Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwię się właśnie, że powtarzasz to już któryś raz.

Drugi. Pierwszy raz nie trafilo, kolejny tez nie trafi, wiec odpuszczam.

> Nie wiesz, jaka jest lista przeciwwskazań do szczepień dziecięcych w
> ogóle. Ja ich też nie znam, ale na Twoim miejscu zainteresowałabym się
> nimi dokładnie.

A otoz wiem, bo zainteresowalam sie nimi dokladnie :)
Z racji tego, ze temat mnie osobiscie dotyczy.
Nie znasz - to poznaj, zanim sie wypowiesz.

> [...]
> eliminuje możliwość szczepień albo szczepienia ogranicza. I wcale mnie nie
> dziwi, że lekarze takiej odpowiedzialności wziąć nie chcą.

Jasne jasne, zwlaszcza kiedy "niepotwierdzone" jest potem "wykluczone" :)

@

---
Avast.

299. Data: 2015-03-01 22:48:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 22:39:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
> póki co poznany (wszech)świat żadnego metafizycznego bytu nie wymaga.
>
> Ale może nie zmieniaj tematu, jak robi się niewygodny dla ciebie?

Blady dupku, wiem, ze to cytat - bo przecież sam nie jesteś w stanie się
wypowiedzieć odważnie o niczym - i to własnie dlatego bierzesz sobie CZYJŚ
cytat za motto, że niby taki dupochron, "to nie ja, to on powiedział". A
skoro wybierasz właśnie ten cytat, to znaczy, że się
mentalnie/moralnie/kulturowo/emocjonalnie i w każdym innym sensie pod nim
podpisujesz tymi swoimi dwoma krzyzykami, tępaku.
I nie zmieniam tematu - wręcz przeciwnie, wciąż się go trzymam, kiedy
wytykam ci, że BOISZ się wyrazić jakąkolwiek opinię, która byłaby twoja
własna. Jak ze szczepieniami, tak i z "niemaniem Boga" tylko powtarzasz
pierdoły, które ci do mózgownicy ktoś wtłoczył, bo z urodzenia pusta i się
dlatego świetnie na śmietnik nadała.

--

XL
pewni siebie.

300. Data: 2015-03-01 22:50:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 22:45:44 +0100, @ napisał(a):

> [...]

wątpliwości. Jeżeli jednak korzyści wynikające ze szczepienia przewyższają
ryzyko wystąpienia NOP i jego konsekwencje, to można je wykonać."

He he, "jeśli korzyści przewyższają ryzyko", dobre, co? Ciekawe, KTO TO
OBLICZA I JAK.

--

XL
pewni siebie.

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.