Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

411. Data: 2015-03-03 20:21:25

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Mar 2015 19:50:42 +0100, @ napisał(a):

> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:XnsA452C8AC14E45budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> A moglbys podac przyklady postow, w ktorych ta rzekoma "sprzedajna
> lobbystka" chocby wspomina o stosowaniu i/lub naklanianiu do stosowania
> homeopatii ?

Wiesz, akurat ja stosuję leki homeo z powodzeniem, i nie tylko ja, lecz
rodzina i znajomi - i być może nawet o tym wspomniałam kiedyś, wcale się
nie wypieram. Ale ze "sprzedajna"? Wypraszam sobie. Trudno też nie
zauważyć, ze stosuje je mnóstwo ludzi, pisząc o tym w necie, wbrew krzykom
mediów i tzw lekarzy.

--

XL
pewni siebie.

412. Data: 2015-03-03 22:12:54

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2015 o 17:28, Budzik pisze:
> Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

> Z całym szacunkiem - Ty chyba tez nie jestes osobą która jakos ochoczo w
> imie kultury dyskusji mie się powstrzymać od naduzywania epitetów.
> Sam doswiadczyłem tego kilkukrotnie. O tym wątku nie wspominając.

Ale ja nie udaję świętoszka i przyznaję się, że mam tendencję do
nadmiernie szczerych, niedyplomatycznych określeń irytujących mnie
cymbałów. I ja nie posługuję się epitetami w miejsce argumentów - u mnie
to tylko akcentowanie rzeczowych argumentów.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

413. Data: 2015-03-03 22:19:56

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2015 o 20:21, Ikselka pisze:

> Wiesz, akurat ja stosuję leki homeo z powodzeniem, i nie tylko ja, lecz
> rodzina i znajomi - i być może nawet o tym wspomniałam kiedyś, wcale się
> nie wypieram.

Czy ktoś ma jeszcze wątpliwość, że ikselka jest niedorozwinięta umysłowo?

Homeopatia to OSZUSTWO. Mit na poziomie wróżb z kart czy fusów.

Czysta matematyka pokazuje, że w homeopatycznych magicznych eliksirach
prawdopodobieństwo znalezienia aktywnej chemicznie cząstki nadającej
niby całemu eliksirowi jego właściwości jest w praktyce zerowe.

Opowieści o "pamięci wody" to zwykły szamanizm.

414. Data: 2015-03-03 22:22:10

Temat: Re: Cos dla XL [cross]
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2015 o 19:36, Ghost pisze:

> Po co ci metryka do zwykłego, pospolitego dodawania?

Normalnie po nic. Ale policz sobie np. odległość punktów na okręgu. Do
pewnego momentu odległości mało odległych punktów sumują się
"normalnie".... a później, hmm?

415. Data: 2015-03-03 22:23:23

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2015 o 19:22, Ikselka pisze:

> Śmiech to zdrowie. W artykule są moje dane osobowe, miejsce pracy i inne
> DANE - wybacz, że nie czuję usilnej potrzeby ich ujawniania wszem i wobec
> tylko i wyłącznie po to, abyś Ty jeden stracił humor.

Czyli, jak zwykle, kłamiesz.

416. Data: 2015-03-03 22:43:43

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-03 o 19:25, Ghost pisze:
> Tak.

Nie.

> Np. 10 w systemie czwórkowym.

Co za idiota myślał cały dzień nad tak prostą odpowiedzią.
Ale pomimo tego jest prawidłowo. Możesz zjeżdżać
i uświadamiać Ławę, który nawet do tego zliczyć nie umie.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

417. Data: 2015-03-03 23:14:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Mar 2015 22:19:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Czysta matematyka pokazuje, że w homeopatycznych magicznych eliksirach
> prawdopodobieństwo znalezienia aktywnej chemicznie cząstki nadającej
> niby całemu eliksirowi jego właściwości jest w praktyce zerowe.

Dobrze! szóstka!
--

XL
pewni siebie.

418. Data: 2015-03-03 23:14:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Mar 2015 22:23:23 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Czyli, jak zwykle, kłamiesz.
>
> --
> Boga prawdopodobnie nie ma.
> A teraz przestań się martwić
> i raduj się życiem!

Mam gdzieś twoje "czyli".
--

XL
pewni siebie.

419. Data: 2015-03-03 23:47:14

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik @ s...@p...onet.pl ...

> A moglbys podac przyklady postow, w ktorych ta rzekoma "sprzedajna
> lobbystka" chocby wspomina o stosowaniu i/lub naklanianiu do
> stosowania homeopatii ?

Bedzie trudno bo to była ironia.
Skoro wszelka prasa jest sprzedajna to dlaczego Ikselka nie moze byc?

420. Data: 2015-03-04 00:32:18

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Ale ze "sprzedajna"? Wypraszam sobie.

Szastasz tym okresleniem na lewo i prawo to sie nie dziw ze do Ciebie
wrociło.

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.