[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

11. Data: 2004-02-19 15:45:03

Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c12jg5$5j4$1@inews.gazeta.pl...

> to nie błąd w krwi mierzy się tylko poziom glukozy , więc normalnym jest
> że zjedzenie fruktozy nie podnieśie gwałtownie poziomu glukozy , fruktoza
> w części jest zamieniana na glukoze dlatego podnosi ona wogóle poziom
> "glikemii" krwi , sam zresztą pewnie wiesz co dzieje się z fruktozą
> zjadaną . Poza tym w krwi mogą być rozpuszczone inne cukry proste których
> pomiar glukozy oczywiście nie wykaże więc nie do końca takie pomiary sa
> miarodajne .

Proszę o jakieś dane, konkrety, jakie cukry przedostają
się do krwi po zjedzeniu fruktozy (wyłączając glukozę),
jakie to są ilości?

> tez nie błąd w białkach tych oprócz samych aminokwasów sa jeszcze inne
> związki ułatwiające ich trawienie i przyswajanie , w roslinach tych
> związków nie ma

proszę o konkrety

> no widzisz a medycyna ma leki które zalecane sa w ciężkich stanach , a
> działają na zasadzie dostarczania gotowego ATP , więc jak ? aplikuje się
> ATP w tabletkach chociaz wiadomo że nie jest transportowane ???? ( nazwe
> leku musze opszukac w domu )

bardzo proszę o nazwę leku i jakiś może skrótowy opis działania

> patrz wyżej , są związki fosforowe przenoszące ATP

rozmawiajmy konkretnie

pozdrawiam Chaciur

12. Data: 2004-02-19 16:18:54

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> Odniosłeś się do punktu 2, bronisz JK podając jako argument
> wielkość porcji. Pomyliłeś się, Marcin wyjaśnił Ci już dla czego.
> Następnym argumentem jest błąd (w Twoim mniemaniu) dotyczący
> krótkiej oceny żółtka na podanej stronie, liczb jednak nie
> zakwestionujesz w ten sposób. Jeżeli masz inne źródło
> mówiące o aminokwasach w żółtku i jajku to je podaj.

W zoltku oprocz melatoniny jest wiecej aminokwasow niz w jaju. Ja nie wiem
czy to dobrze, czy zle. Sa normy, ktore mowia o kilku aminokwasach
niezbednych, ktore trzeba dostarczyc, czy dostarczymy je w zoltku, w jajku,
czy drozdzach pewnie nie ma znaczenia. Jezeli chodzi o zrodla, to pochodza z
tabel IZZ.
Pozdr
maf

13. Data: 2004-02-19 17:04:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur w wiadomości news:c12lu0$pri$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> proszę o konkrety

To raz. Dwa: Kwasniewski wyraznie mowi o bialku, nie o jakichs blizej
niesprecyzowanych substancjach towarzyszacych, ktore mialyby z zoltka czynic
superpozywienie. Ale to dosc typowy sposob tlumaczenia Kwasniewskiego z jego
"sciem": dowolne rozwijanie skrotow myslowych oraz luzne interpretacje z
cyklu "co autor mial na mysli".

> bardzo proszę o nazwę leku i jakiś może skrótowy opis działania

O, produkt koncernu farmaceutycznego argumentem w ustach optymalnego, ale
numer. Ale tez chetnie sie dowiem co to za preparat i jakie sa udowodnione
wyniki jego dzialania. Sprzedawac mozna wszystko, nawet blonnik w
tabletkach, nieprawdaz?

> rozmawiajmy konkretnie

No co, zwiazki fosforowe przenoszace zwiazki fosforowe to dla Ciebie zbyt
malo konkretnie? :)))

14. Data: 2004-02-19 17:15:50

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekF <m...@a...i.p.pl> napisał(a):

> [...]
> czy drozdzach pewnie nie ma znaczenia. Jezeli chodzi o zrodla, to pochodza

http://www.askdrsears.com/html/4/T042400.asp

Marku, melatonina jest hormonem. Do jej produkcji jest niezbedny zasadniczy
aminokwas egzogenny l-tryptofan. Organizm musi go otrzymac z pozywieniem.
Z tego aminokwasu produkuje nie tylko melatonine, ale rowniez m.innymi
bardzo wazny neurotransmitor serotonine.
Tutaj wiecej na ten temat:
http://www.noni.com.pl/skladniki_serotonina.html

W linku ktory zamiescilam na samym poczatku postu znajdziesz wiecej
informacji na temat tryptofanu i jego zawartosci w roznym pozywieniu.
Zoltka jaj nie naleza do najlepszych zrodel tryptofanu.
Duzo tego aminokwasu jest w:
spirulinie (580 mg w 50 g)
ziarnach soi (495 mg w 1/2 filizanki)
serze bialym (346 mg 1 jednej filizance)
watrobce kurzej (332 mg w3/4 filizanki0
indyku (323 mg)
kurczaku(320 mg)
tofu (310 mg)
migdalach (1/2 filizanki 204 mg)
mleku (1 filizanka 113 mg)
Aby ten aminokwas sluzyl wlasciwie do produkcji melatoniny i serotoniny
niezbedne sa w pozywieniu weglowodany. Jesli np. zje sie kolacje skladajaca
sie tylko z protein, to u wielu ludzi moze byc problem z zasnieciem:-)
Podejrzewa sie takze ze nieprawidlowe poziomy serotoniny moga byc jedna z
przyczyn powodujacych depresje i sklonnosc do przejadania sie, a nawet
alkoholizm i sklonnosc do nalogu np. palenia papierosow.
Ale moze poczytaj informacje ktora zamiescilam w linkach;-)
pozd.anna

15. Data: 2004-02-19 18:02:33

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> http://www.askdrsears.com/html/4/T042400.asp
>
> Marku, melatonina jest hormonem. Do jej produkcji jest niezbedny
zasadniczy

Sory, pisalem z pamieci i pomylilem melatonine z metionina.
pozdr
maf

16. Data: 2004-02-19 18:27:31

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że pytania Twoje nie zostały jeszcze odpowiedziane,
> lecz skoro powstała nowa oficjalna strona z powielonymi
> błędami to jest okazja zapytać, tym bardziej, że np. Gapa
> domaga się tutaj reklamy swojego optybiznesu.
>
> pozdrawiam Chaciur

6 z logiki kolego, i 9 z poczucia humoru ;(
ale jak chcesz podyskutować to powiedz co ma piernik do wiatraka, bo będę
sobie musiała postawić 12 z rozumienia chaciura :)
grazyna
Ps. optybiznes ma się świetnie, właśnie przenosi się do kompleksu prywatnych
gabinetów lekarskich i otwiera własne laboratorium, a cudownie ozdrowionych,
którym się to tylko zdaje oczywiście, przybywa w postępie geometrycznym.
Takiego profesjonalizmu w działaniu i satysfakcji ci życzę, a przez
delikatność nie użyję oficjalnego podpisu ;)
pzdr.

17. Data: 2004-02-19 19:05:05

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał(a):

> [...]
> błędami to jest okazja zapytać, tym bardziej, że np. Gapa
> domaga się tutaj reklamy swojego optybiznesu.

Drogi Chaciur chyba juz jestes zadowolony z "profesjonalnych" odpowiedzi
ktore otrzymales od optymalnych?
Ja osobiscie sadze ze dyskusji merytorycznej (trwajaca chyba od kilku lat:-)
z optymalnymi nie warto ciagnac:-) Lepiej moze pomyslec o biznesie ktory ma
chyba szanse niebawem dobrze w Polsce sie rozwinac, np.o klinice medycyny
alternatywnej do leczenia sluszczen watroby lub wyjatkowo wysokich frakcji
cholesterolowych?.
W tej chwili przewidujacy "biznesmen" powinien jednak zostawic im wolne pole
do dzialania, zwlaszcza ze tlumaczenia i edukowanie ludzi nic tu chyba nie
zmienia, a wrecz przeciwnie sprytny "dietetyk" tak sobie zabezpieczyl tyly,
ze zdanie wegetarina nic sie nie liczy (z wiadomego powodu;-), a inni to
przeciez agenci przemyslu medyczno-farmakologicznego;-). Poza tym wielu
ludzi lubi tak jesc, podobnie jak niektorzy lubia duzo drinkowac lub palic,
mimo ze wiadomo na ten temat tak wiele;-)
Wiesz, Chaciur jest takie powiedzenie o ktorym ja tez czesto zapominalam
jeszcze do niedawna : jesli Jasiu wychodzac na ciezki mroz nie chce ubrac
czapeczki, to przeciez on sobie uszy odmrozi , a nie ja?;-)

Pozdrawiam Cie serdecznie drogi, niepoprawny Idealisto:-)
anna

18. Data: 2004-02-19 19:10:22

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
medycyny
> alternatywnej do leczenia sluszczen watroby lub wyjatkowo wysokich frakcji

super pomysł !!!!
w kompleksie gdzie ja będę pracować jest teraz jeden wolny lokal. Ktoś
reflektuje? podam kontakt. Będziemy się uzupełniać ;)
grazyna

19. Data: 2004-02-19 20:51:38

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c12gu0$nhu$1@inews.gazeta.pl...

> Gdyby chciec stosowac twoj sposob weryfikacji, to Kwasniewski oblalby
> go w przedbiegach: podawalem kiedys wyjatek, w ktorym walnal sie okrutnie
> banalnych obliczeniach arytmetycznych.

hehe dokładnie, więc jak rozumiem Marek traktuje wszystko co napisał
Kwaśniewski w świetle choćby podanych (zdemaskowanych) przez Chaciura
fragmentów "z przymrużeniem oka";)))

Już dawno podałem swoje zdanie na temat JK - to jest wariat.

Pozdrawiam,
Adam

20. Data: 2004-02-19 21:10:33

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> hehe dokładnie, więc jak rozumiem Marek traktuje wszystko co napisał
> Kwaśniewski w świetle choćby podanych (zdemaskowanych) przez Chaciura
> fragmentów "z przymrużeniem oka";)))

Teorie wzglednosci tez.
pozdr
maf

Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...
no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)