Dom za 1$

21. Data: 2010-12-10 16:44:28

Temat: Re: Dom za 1$
Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid" <m...@n...pl> napisał

> Sorry, ale tak samo głupi post jak Twój?

To, że go nie zrozumiałeś, nie znaczy, że jest głupi.

> U mnie zdrowi, a u Ciebie? :-)

Owszem :)

JW

22. Data: 2010-12-10 22:52:16

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna W." <w...@a...eu> napisał w wiadomości
> "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

> A Ty jak widać cały czas u mamusi i tatusia zraziki wsuwasz.

Zawsze lubiłem kucharzenie i jedzenie. Sprawia mi to po prostu przyjemność.
I zupełnie nie rozumiem Twojej "ironii".

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

23. Data: 2010-12-11 12:58:44

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

> Zawsze lubiłem kucharzenie i jedzenie. Sprawia mi to po prostu
> przyjemność. I zupełnie nie rozumiem Twojej "ironii".

Bo pewnie reklam nie oglądasz ;-)

Pozdrawiam
JW

24. Data: 2010-12-11 13:26:57

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

> Bo pewnie reklam nie oglądasz ;-)

11 lat nie mam telewizora. Coś wartościowego mnie ominęło?

25. Data: 2010-12-12 08:13:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ouse-sells-aft_n_119862.html

> walczysz z wiatrakami..
> spróbuj pijanemu wyperswadować, że jest pijany :)

Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?

Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

26. Data: 2010-12-12 23:17:14

Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?
>
> Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

! :-)))

witrak()

27. Data: 2010-12-13 08:07:52

Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 17:08, Dawid pisze:

> A tobie żal dupe ściska,bo musisz starego obsługiwać?
LOL - nie skumałeś metafory - czyli nie oglądasz TV - co się chwali :)
tutaj wyjaśnienie:
http://www.youtube.com/watch?v=Wc2bdEKSbic&feature=r
elated

PZDR
Shaman

28. Data: 2010-12-13 11:53:42

Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-12 09:13, Ghost pisze:

> [...]
>
> Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?
>
> Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

Mnie nie obchodzi dlaczego imć Werbiński głosi swoje poglądy :) Obojętne
mi czy ma z tego kasę czy tylko satysfakcję i czy będzie miał wpis obok
buzdygana czy nie.

Po prostu uważam, że generalnie prawdą jest, że branie kredytu na 30 lat
z założeniem, że na pewno nic się złego w tym czasie nie stanie, jest
naiwnością. I jeśli ktoś uważa że szklanka jest w połowie pusta (czyli
że brak mu wrodzonego optymizmu) to ma prawo mieszkać w szopie,
oszczędzać, inwestować itd.
I tylko tyle.. a niektórzy grupowicze starają mu się to na siłę wybić z
głowy i nakazać swój tok rozumowania w myśl którego, lepiej wziąć kredyt
i mieszkać wygodnie niż nie mieć kredytu i gnieść się w norze. Sęk w
tym, że dla jednego pojęcie "wygoda" wiąże się z szeroką kanapą a dla
drugiego, ze świadomością, że nie ma na głowie hipoteki.

Niech sobie każdy robi jak mu pasuje i tak naprawdę dopiero za 30 lat
okaże się kto lepiej na tym wyszedł.

BTW: Tylko ten crosspost mnie wq..wia...@!#!@!!!

PZDR
Shaman

29. Data: 2010-12-13 19:24:24

Od: "Jagna W." <w...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Niech sobie każdy robi jak mu pasuje

Otóż właśnie - to po kija był ten post pana Werbińskiego? :)

JW

Tani domek - przykład z życia
komplet garnkow ? ktory?
Problem ze szczelnością węża odpływowego
Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Odkurzacz - rura kopie, pomocy