Dowcip: (byloRe: Nie kojarze lubczyka)

Data: 2001-10-19 07:48:38
Temat: Dowcip: (byloRe: Nie kojarze lubczyka)
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl>

Użytkownik "Mirek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:9qne3u$975$1@korweta.task.gda.pl...
: Bo ziólko najlepiej rozprowadza się przez zapodanie z korzenia w ziemię :)
: jedno rośnie w glinie (sic!) pięknie!!!! a drugie w kwaśnej nie tak duże ale
: w porządku! Mogę Tobie wysłać suszonkę jeżeli chcesz ;-) A korzonki
: rozmnóżki to może za rok.... bo gospodarkę mam dopiero dwa lata i nie wiem
: co z tymi morgami zrobić?! Może plantację lubczyka? :)))))))))))))
: Pozdrawiam
: Mirek
:
A to mi przypomnialo dowcip jak rozmiawia miastowy z chlopem:
(M)iastowy - nic nie rosnie tu u was na polu.
(Ch)lop - ano nie rosnie.
(M) - a jakby zasiac kukurydze? Moze by urosla?
(Ch) - a jakby zasiac, to moze by urosla.

pozdr. Wilma
PS. Wczesnie? 5.30 to nie jest tak wczesnie ;o)))