Duda powinien wygrać

81. Data: 2015-05-15 18:08:14

Temat: Re: Duda powinien wygrać
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A powinien poradzić "zmień prezydenta" :-/

Inny da mu to sto milionów?

82. Data: 2015-05-15 18:08:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-14 21:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A co Ty byś odpowiedział, Rejtanie?

83. Data: 2015-05-15 18:10:28

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-14 22:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Cennik jest zbliżony.

84. Data: 2015-05-15 18:12:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czołg!

Zapraszam.

85. Data: 2015-05-15 18:20:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-13 20:39, obywatel ikka uprzejmie donosi:

> Dla odprężenia polecam:
> http://tnij.org/vqpylz6

Będzie trochę śmiesznie, trochę strasznie.
Ale ci, co przetrwają (a przecież to takie polskie kwitnąć w ucisku),
będą twardzi bardziej. O ile bardziej da się.

86. Data: 2015-05-15 18:40:41

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-14 o 22:37, Chiron pisze:

> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ja też jestem za tym, żeby aborcje przeprowadzali weterynarze

Nie masz macicy, nie masz nic do gadania.

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

87. Data: 2015-05-15 18:43:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-15 18:40, obywatel ikka uprzejmie donosi:

Wet to i wykastrować potrafi.
O ile wcześniej jakieś jaja znajdzie.

88. Data: 2015-05-15 18:47:32

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 18:40, ikka pisze:

> Nie masz macicy, nie masz nic do gadania.

a jak sobie zalatwi przeszczep?

--
gazebo

89. Data: 2015-05-15 19:22:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2015 18:40:41 +0200, ikka napisał(a):

> Nie masz macicy, nie masz nic do gadania.

Zamknij już tę macicę...
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

90. Data: 2015-05-15 19:37:34

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 19:22, Ikselka pisze:

> Zamknij już tę macicę...

czy to już wszystkie twoje argumenty? :)
wiem, ty inaczej nie potrafisz.

--

I co odjebaliście?
Kultura bicia kobiet