Dzieci jedzą śmieci.

101. Data: 2011-01-05 14:51:57

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:26, Ikselka pisze:

> Kluchy, to tylko kolejne kluchy. Czyli mąka. Czyli węglowodany.

Rozumiem, że makaron odpada z automatu. O makowcu nie wspomnę :D
A, że tak zapytam nieśmiało, kasze i ryże wolno, czy też na indeksie?

--
Pozdrawiam - Aicha

102. Data: 2011-01-05 15:05:05

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Rozumiem, że makaron odpada z automatu. O makowcu nie wspomnę :D
> A, że tak zapytam nieśmiało, kasze i ryże wolno, czy też na indeksie?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Mam na kolację zapiekankę: pęczak z wędzonymi śliwkami (masło, cynamon,
cukier) - pychotka.

103. Data: 2011-01-05 15:22:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 05:52:06 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> Coś sobie ubzdurzyć, a potem umrzeć za to w boju, bezcenne ;-)

Chętnie jem pizzę - średnio jakieś 2 razy w roku, jak mam konieczność lub
tzw smaka. Ale obiad to obiad, a pizza to pizza, u mnie w domu to dwie
osobne sprawy.
A ubzdurzyć sobie, ze pizza to obiad, jest najłatwiej.

104. Data: 2011-01-05 15:25:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 15:51:57 +0100, Aicha napisał(a):

> Rozumiem, że makaron odpada z automatu. O makowcu nie wspomnę :D
> A, że tak zapytam nieśmiało, kasze i ryże wolno, czy też na indeksie?

Jako główny składnik posiłku, jak w pizzy? - odpada.

105. Data: 2011-01-05 15:37:09

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osobne sprawy.
> A ubzdurzyć sobie, ze pizza to obiad, jest najłatwiej.

Nie demonizuj.
Jak Ty jesz pizze 2x w roku to nie znaczy że wszyscy co jedzą częściej zaraz
będą się smażyć w piekle.
Pizza raz na jakiś czas może być równie dobrze zjedzona w porze obiadowej
jak udko z kurczaka czy spagetti.
I dla jednego obiad to 2 dania, kompot i deser a dla drugiego sama zupa albo
leczo. Co kto lubi i jak mu z tym wygodnie.

Sylwia

106. Data: 2011-01-05 15:49:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 16:37:09 +0100, Szpilka napisał(a):

> Jak Ty jesz pizze 2x w roku to nie znaczy że wszyscy co jedzą częściej zaraz
> będą się smażyć w piekle.
> Pizza raz na jakiś czas może być równie dobrze zjedzona w porze obiadowej

Alż oczywiście, a nawet gorsze rzeczy mogą być - w podróży czy w ogóle
zamiast obiadu.

> jak udko z kurczaka czy spagetti.
> I dla jednego obiad to 2 dania, kompot i deser a dla drugiego sama zupa albo
> leczo. Co kto lubi i jak mu z tym wygodnie.

Wolę zjeść samą zupę niż pizzę. Na obiad, oczywiście.
I oczywiście wiem, że niektórzy nie lubią zup, więc wolą pizzę. Powody tego
nie są tak zupełnie nieistotne - ludzie po prostu unikają gotowania, już w
coraz szerszej skali. Znam takie rodziny, które zamawiając pizzę do domu
zamiast gotowania tradycyjnego obiadu uważają się włąśnie z tego powodu za
baaaardzo postępowe, nowoczesne i... dobrze sytuowane, bo je "STAĆ" :)

107. Data: 2011-01-05 16:01:27

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego
> nie są tak zupełnie nieistotne - ludzie po prostu unikają gotowania, już w

No ale zrobienie pizzy w domu, od podstaw, to nie jest unikanie gotowania.
W sobotę pizza, w niedzielę pulpety z kasza i surówką. Oba obiady zrobione w
domu.
I to dobre i to, jeśli cała rodzina tak chce to czemu jej zabraniac i mówic
że to nie obiad?

Sylwia

108. Data: 2011-01-05 16:10:30

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wolę zjeść samą zupę niż pizzę.

Na szczęście to, co Ty wolisz nie jest obowiązujące.

> I oczywiście wiem, że niektórzy nie lubią zup, więc wolą pizzę.

Manipulacja. Niektórzy nie lubią zup, więc jedzą co innego. Czasem pizzę,
czasem spagetti, a czasem schabowego z kapustą.

> Powody
> tego nie są tak zupełnie nieistotne - ludzie po prostu unikają gotowania,
> już w coraz szerszej skali.

Mowa była o DOMOWEJ pizzy. I nie chodziło o pizzę z zamrażarki do mikrofali.

J.

109. Data: 2011-01-05 16:30:47

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 23:10, Stalker pisze:

> Że wiedzą, to już ważny pierwszy krok. A skąd wiesz, że powiedzą, jak
> nie wiesz co miał Oliver w koszyku? ;-)
>
> Stalker, kabaczka od cukinii odróżnią? :-)

Nie za dużo wymagasz? Tego to nawet ja nie odróżniam.

Ewa

110. Data: 2011-01-05 16:31:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 17:01:27 +0100, Szpilka napisał(a):

> No ale zrobienie pizzy w domu, od podstaw, to nie jest unikanie gotowania.

Owszem, i w domu można przynajmniej użyć świeżych składników, a nie takich,
co mają kilka miesięcy albo i więcej...

> [...]
> domu.
> I to dobre i to, jeśli cała rodzina tak chce to czemu jej zabraniac i mówic

A niech im będzie "obiad". U mnie by się tylko rodzinka uśmiechnęła, zjadła
i... zapytała "To co będzie na obiad"?
:-)

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów