Dzien Kobiet -- poradzcie

11. Data: 2006-03-06 08:21:00

Temat: Re: Dzien Kobiet -- poradzcie
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewap <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał(a):

> Ja bym kupiła/upiekła jakieś cisteczka/cukierki i poczęstowała dziewczynki
> a przy okazji całą klasę.

Ma byc indywidualne, poza tym piecznie (jakby odpada, nienawidzę garów
i nie bardzo mam czas na babranie się w mące) czy kupowanie wali mnie
w kieszeń z okazji nieakceptowalnego święta.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

12. Data: 2006-03-06 08:25:10

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> No właśnie: co Bysiek na to?

Bysiek się:
zdziwił, zdumiał, zapytał czy musi, oburzył, upewnił, że musi,
spróbował wytłumaczyć, zagotował, przyleciał do mamci po ratunek.
Ja jestem radykalna, ale myślę. Nie zaczęłam od "co za idioci, synu
zabij ich", tylko od "aaa, co Ci zależy, zrobisz na komputerze
pocztówkę, 4 na stronę, damy radę, a lubisz dłubać w Corelu".

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

13. Data: 2006-03-06 08:26:32

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> Ma byc indywidualne, poza tym piecznie (jakby odpada, nienawidzę garów
> i nie bardzo mam czas na babranie się w mące) czy kupowanie wali mnie
> w kieszeń z okazji nieakceptowalnego święta.

1 kg mieszanki krakowskiej 15,99 (w promocji) tak za bardzo w kieszeń nie
da.

Ja bym to ewentualnie tak "zbyła". Wychowawczyni nie będzie się miała do
czego przyczepić, bo sprawa zostanie załatwiona, a ze nie do końca tak jak
ona sobie to wyobrażała - to trudno.

Pozdrowienia.

Basia

14. Data: 2006-03-06 08:27:48

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> napisał w wiadomości
> [...] Ja bym kupiła/upiekła jakieś cisteczka/cukierki[...]

Siwa, nie bij pani, pani nie czytała o kotletach ;>

Nie możesz przynajmniej baby przekonać, żeby chłopaki mogli to załatwić
zbiorowym wysiłkiem? Odbębnią krótki kabaret alboco i będą mieć z grzywki.
Tak w ramach walki z postawami materialistycznymi.

Bo jak nie, to ja bym optowała za goździkiem. Czerwonym, a jakże, z serwetki
bibułkowej wykonanym (da się zrobić dwiema lewymi nogami w sekund pięć).
Dziewuszyny, ostatecznie niewinne, będą mieć radochę, a babie się może
skojarzy :-/

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

15. Data: 2006-03-06 08:31:18

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@d...pl> napisał(a):

> Jak tradycja to tradycja - goździk i rajstopy za pokwitowaniem.

Myślisz, że symbolicznie mogę pociąć jedną parę dla wszystkich
dziewczynek?

--
s i w a
podoba mi się :)

16. Data: 2006-03-06 08:36:32

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Myślisz, że symbolicznie mogę pociąć jedną parę dla wszystkich
> dziewczynek?

Na allegro są oferty od 50gr za jedne całe i nowe. Taniej wyjdzie niż
cukierki. Goździki też bywają w kwiaciarniach w wersji miniaturowej po
parę złotych za cały bukiecik, można rozdzielić. Tylko problem czy
zdążycie wszystko w dwa dni załatwić.
Ale i tak pokwitowanie jest najważniejsze.

Adam

17. Data: 2006-03-06 08:47:37

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> [...]
> zdążycie wszystko w dwa dni załatwić.
> Ale i tak pokwitowanie jest najważniejsze.

I wręczając wychowawczyni listę z pokwitowaniami niech nie zapomni
rzucić mimochodem że być może w przyszłym roku uda się załatwić chińskie
biustonosze.

Adam

18. Data: 2006-03-06 08:52:50

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> I pytanie:
> - napisać ostry list do wychowaczyni (juz siedzi w komputerze) i
> wybronic dziecko (na barykady jestem pierwsza)?

Może masz okazję, by mu wyjaśnić, że czasem świat idzie w poprzek naszym
przekonaniom i trzeba umieć wybrać, czy sprawa warta jest zamieszania,
czy może lepiej przegrać mało znaczącą bitwę a wygrać wojnę.
Ja też lecę się okopywać czasem, o ile gra warta jest świeczki.
Zawsze możesz mu objasnić, jaka durna była ta komuna ze swym umiłowaniem
do symboli i zacytować Gałczyńskiego, jak to "My Polacy lubimy pomniki".
Ja bym się nie tłukła, odpaliła paczkę cukierków i po sprawie.

Eulalka

19. Data: 2006-03-06 08:56:38

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wychowawczyni Byśka zarządziła obchody Dnia Kobiet. Świeto całkowiecie
> obce w naszym domu, nigdy nie było świetowane. Nielubiane,
> szowinistyczne i komunistyczne.

Od kiedy to 8 marca jest szowinistyczny?
Mi się zawsze wydawało, ze feministyczny.
BTW można iść do lotto i kupić odpowiednią liczbę kuponów na chybił trafił.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

20. Data: 2006-03-06 08:58:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> Siwa, nie bij pani, pani nie czytała o kotletach ;>

<dramat on>
Ludzkość pozna moje dokonania na podstawie archiwów prhn.
Czy jest na sali ktoś z Instytutu Pamięci Usenetowej? Chciałam prosić
o status pokrzywdzonego.
<dramat off>

> Nie możesz przynajmniej baby przekonać, żeby chłopaki mogli to załatwić
> zbiorowym wysiłkiem? Odbębnią krótki kabaret alboco i będą mieć z grzywki.
> Tak w ramach walki z postawami materialistycznymi.

Przykrótko z czasem. Ja niestety nie mogę w ciągu dnia iść do szkoły,
a telefonicznie to chyba prądem ją porażę :/

> [...]
> bibułkowej wykonanym (da się zrobić dwiema lewymi nogami w sekund pięć).
> Dziewuszyny, ostatecznie niewinne, będą mieć radochę, a babie się może

Babie się nie skojarzy _na pewno_.
Z bibułki. Zrobić. Ha ha ha. To ja już wolę mu kazać na kompie coś
wydłubać.

--
.:: JID:s...@j...org ::.

pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Koszmary
Biegunka i Coca-Cola
drenaż ucha u dziecka
Koniec roku 23 czerwca