Dzien Kobiet -- poradzcie

31. Data: 2006-03-06 09:15:18

Temat: Re: Dzien Kobiet -- poradzcie
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1t0wyz3uapkoq$.dlg@franolan.net...

> Dobre! Ile kosztuje najtańszy?
> Nie grywam, bo statystycznie rzecz biorąc w kasynie szanse są większe.

Duży lotek jest za 1,25 zł, Inne to nie wiem...
Może są jakieś zakłady specjalne z okazji "Święta"...
www.lotto.pl

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

32. Data: 2006-03-06 09:18:18

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> Boszszsz. Dziękuję Opatrzności, że moje dziecko uważa mnie za starą
> nudziarę i nie czytuje psds.

Ja bym tam się bardziej cieszyła z tego, że wychowawczyni newsów nie czyta.

Chociaż kto wie ;-)

Pozdrowienia.

Basia

33. Data: 2006-03-06 09:19:38

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> A mogę tak fanaberyjnie? :)

No zobaczymy co się nagra... Zasadniczo wolałabym nie wyjść na
bezdusznego tyrana...

> Zasadzić szpiegulca na komórze?

GDZIE on jest to ja wiem. Mniej więcej (ma szpiegulca).
Chciałabym się z pracy podłączyć pod jego kamerę przy kompie...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

34. Data: 2006-03-06 09:20:18

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Może są jakieś zakłady specjalne z okazji "Święta".

"Szeczęsliwy numerek" chyba odpada. Za młodzi są...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

35. Data: 2006-03-06 09:28:19

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dwa dni? Jak więszkość mamuś wraca do domu o 17-18? :(

No to w tym roku zostają Wam juz tylko te cukierki a na przyszły rok
proponuję być czujnym.
W sumie... >>wszystkie kobiety lubią czekoladę<<. ;)))

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

36. Data: 2006-03-06 09:42:51

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> - napisać ostry list do wychowaczyni (juz siedzi w komputerze) i
> wybronic dziecko (na barykady jestem pierwsza)?

Nie. Odbije się na Byśku.

> - zrobic jadowitą pocztówkę "jestes kobietą/dziewczynką przez cały
> rok" z jakimś feministycznym rysunkem (może pvek?)

Nie. Odbije się na Byśku.

> - konformistycznie zrobić z dzieckiem cokolwiek (rysunek z czerwonym
> goździkiem), kazac trzymać dziób na kłodkę i odbebnić?

Nie. Odbije się na Tobie. Albo "bronisz ideałów" albo stulasz pokornie
uszy. Ta druga opcja jakoś mi do Ciebie nie pasuje, myślę, że Byśkowi
też nie.

> Jedyne co mamy (właściwie Bysiek ma) do stracenia to ocena z
> zachowania, przez którą w zeszłym roku już nie miał tzw. paska na
> świadectwie.

No i bardzo niedobrze. W końcu gimnazjum już niedługo.

> Co byscie zrobili na miejscu moim i Byska?

Zachorowałabym dziecko na trzy dni. Poprzedni, środkowy i następny.
Poprzedni, żeby uniknąć natarczywych pytań "a co przyniesiesz", środkowy
wiadomo a następny w celu uniknięcia przynajmniej części durnych komentarzy.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

37. Data: 2006-03-06 09:44:45

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

> Zawsze możesz mu objasnić, jaka durna była ta komuna ze swym umiłowaniem
> do symboli i zacytować Gałczyńskiego, jak to "My Polacy lubimy pomniki".

Komuna? My dalej stawiamy pomniki w ilościach hurtowych, tylko teraz
inni zasłużeni są :/.

38. Data: 2006-03-06 09:46:47

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewap napisał(a):

> Ja bym kupiła/upiekła jakieś cisteczka/cukierki

Hyhyhyhy, siwa w fartuszku z falbankami, w podkoszulce z Cze piecze
ciasteczka krzątając się po kuchni :-))). Piękne :-))))))

39. Data: 2006-03-06 09:48:57

Od: "Ola" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>"aaa, co Ci zależy, zrobisz na komputerze
> pocztówkę, 4 na stronę, damy radę, a lubisz dłubać w Corelu".

No, i to jest bardzo dobry pomysl - sama znalazlas rozwiazanie. Bedzie
prezent, nie bedzie ruiny finansowej, bedzie z udzialem i autorstwa Byska no
i gut. No i jest duza szansa ze sie spodoba, to juz zalezy od Waszej
inwencji.

Pzdr.

--
Ola, Piotrus (25.09.2002) i Tomus (19.07.2004)

40. Data: 2006-03-06 09:50:18

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske <k...@o...pl> napisał(a):

> Hyhyhyhy, siwa w fartuszku z falbankami, w podkoszulce z Cze piecze
> ciasteczka krzątając się po kuchni :-)))

Chcesh fotkem, nie? ;P

--
.:: JID:s...@j...org ::.

pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Koszmary
Biegunka i Coca-Cola
drenaż ucha u dziecka
Koniec roku 23 czerwca