Fatalny piatek;-(

From: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Fatalny piatek;-(
Date: Fri, 14 Sep 2001 22:15:35 +0200

Hejka;-(((

Napiszę parę słów, żeby się poskarżyć... Ślubnemu zamarzyło się ciasto
czekoladowe, kupiłam wiec produkty m.in. 2 czekolady gorzkie, w domu po
rozpakowaniu zakupów jedna okazała się czekoladą deserową, nie zrażona tym
faktem zaczęłam robić ciasto... Przy dodawaniu mąki, dziwiłam się trochę
czemu ona taka żółta i generalnie bleeee, stwierdziłam, że pewnie ciemno
jest i przesadzam. Okazało się, ze jednak nie, mąka jest fatalna, smak ma
beznadziejny, nie mam pojęcia dlaczego, zawsze kupuje mąkę tej samej firmy.
Z pewną obawą włożyłam ciasto do piekarnika... Sprzątając kuchnie po
kulinarnych ekscesach zrzucialam pojemnik z jajkami i miałam efektowną
jajecznicę z 15 jaj na kafelkach;-(((( Posprzątałam i postanowiłam napić się
wina na pocieszenie i złamałam jedyny korkociąg w domu;-(((( Zamierzałam
robić gulasz, ale sobie odpuszczę, bo przy dzisiejszym pechu pewnie
uciekłby mi z garnka;-((( No i to na tyle...

Miłego weekendu życzę i pozdrawiam,

Kaliope

PS. Hmm mimo wszystko zapachy piekącego się ciasta nie są źle;-)))) Pewnie
je spalę...

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl