GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!

21. Data: 2005-07-27 19:11:18

Temat: Re: GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!
Od: "Andrzej Konarski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że trzeba mieć spore doświadczenie oraz anielską
> cierpliwość (ta szczególnie będzie potrzebna amatorom) aby taka
> operacja zakończyła się pomyślnie, bez potrzeby stosowania wylewki.
>
> Z użyciem wylewki, rzeczywiście będzie drożej. Ale daje ona większą
> szansę powodzenia, gdy za pracę bierze się amator.
>
> Poza tym zastanawia mnie, czy dodatkowe rozcieńczanie zaprawy nie
> spowoduje osłabienia jej właściwości (twardość, lepkość) ?

Jekie dodatkowe rozcieńczenie ?

22. Data: 2005-07-27 20:13:25

Od: seb! <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Wed, 27 Jul 2005 21:11:18 +0200, Andrzej Konarski
ogłosił(a):

>Jekie dodatkowe rozcieńczenie ?

Miałem na myśli dodatkowe rozcieńczenie, potrzebne do uzyskania dość
rzadkiej zaprawy (która pozwoli się gładko i równo rozprowadzić), o
której pisze Jarek P. 3 posty wyżej w bieżącym wątku.

*seb!* --------------- *Jaworzno*
kontakt: http://tinyurl.com/b7lf6

23. Data: 2005-07-27 21:14:35

Od: c...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-07-2005 o 21:10:46 Andrzej Konarski <a...@w...pl> napisał:

> a czy jest mozliwe ze zaschnie nierówno ?

Istnieje taka możliwość jeżeli przed wylaniem nie zagruntujesz dokładnie
powierzchni.Po prostu stara szlichta może "odessać" wodę z masy
samopoziomującej zanim ta zdazy się odpowiednio rozpłynąć

--
Darek

24. Data: 2005-07-28 06:33:38

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "seb!" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym zastanawia mnie, czy dodatkowe rozcieńczanie zaprawy nie
> spowoduje osłabienia jej właściwości (twardość, lepkość) ?

To nie chodzi o jej rozcieńczanie. Po prostu robiąc zaprawę rozrabiasz
ją na dość rzadko i tyle. Taka rzadka zaprawa ma może trochę większy
skurcz w czasie tężenia, ale dylatacje przy takiej wylewce i tak są
potrzebne (zaprawę rozprowadzasz łatą prowadzoną na rurkach, więc
miejsca po tych rurkach jako dylatacje wystarczą). Wytrzymałość się
nie zmienia.

J.

25. Data: 2005-07-28 06:35:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Konarski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> No wywale parkiet czy tam jest izolazja to niewiem bo sie nie znam !

Jeśli pod parkietem b dziesz miał starą wylewkę, czy coś innego, ale
równego i stabilnego to żadnego styropianu nie dajesz. Jesli zaś pod
parkietem znajdziesz rozpadające się płyty paździerzowe nadające się
tylko do usunięcia, wtedy zamiast nich dajesz styropian. Koniecznie
ten twardy!

J.

26. Data: 2005-07-28 17:31:47

Od: "Andrzej Konarski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istnieje taka możliwość jeżeli przed wylaniem nie zagruntujesz dokładnie
> powierzchni.Po prostu stara szlichta może "odessać" wodę z masy
> samopoziomującej zanim ta zdazy się odpowiednio rozpłynąć

Jestem amatorem i pytałem co i jak i nikt mi o żadnym zagruntowaniu przed
wylaniem nie wspominał. Czym to robić i jak to robić?

27. Data: 2005-07-29 15:47:43

Od: c...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-07-2005 o 19:31:47 Andrzej Konarski <a...@w...pl> napisał:

> Jestem amatorem i pytałem co i jak i nikt mi o żadnym zagruntowaniu przed
> wylaniem nie wspominał. Czym to robić i jak to robić?

Zagruntuj unigruntem Atlas, Ceresit lub podobnym bez rozcieńczania.

--
Darek

28. Data: 2005-08-01 08:45:32

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jul 2005 17:01:10 +0200, Andrzej Konarski napisał(a):

> Nie chodzi mi o czas schniecia tylko o rowna powierzchnie
> Znajomy inny dzis mi poradził abym zerwal parkiet i dal z wylewki cementowej
> 5cm i rownal ja paca jadac po dwóch wypoziomowanych rurach.I tak dalej
> powoli caly pokój.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, 5cm? + klej + płytki?
Będziesz wchodził do pokoju po schodkach? :)

Pozdrawiam
Miroo

pralka plami odzież...
Plyta MDF okleinowana vs. drewno, kryterium: trwałosc
Malowanie pokoju od północy
Czerwone meble w kuchni
zacieki na kabinie prysznicowej