Guzek w męskiej piersi

11. Data: 2006-03-24 21:28:32

Temat: Re: Guzek w męskiej piersi
Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:13lvdfiliaays.wnlf4qr8d1om.dlg@40tude.net...
> Bez cytowania bo wychodzi nieczytelnie. Także w ramach sympatii i
> życzliwości radzę uzupełnić wiadomości:
>
> 1) o Celtach. Wbrew wiadomościom zaczerpniętym z Asterixa mieszkali nie
> tylko w obecnej Francji.

Nie znaczy to jednak, że stanowili ludność Palestyny;-))

> 2) _współczesnej_ nauce Kościoła Katolickiego, szczególnie o tym kto
Jezusa
> ukrzyżował. No chyba, że jesteś innego wyznania. W takim razie ten punkt
> Cię nie obowiązuje.

A więc któż był siłą sprawczą Jego ukrzyżowania??
Pismo Święte jest jednoznaczne, ale zapewne zaraz okaże się, że Ty wiesz to
lepiej;-))

> 3) doktrynach prezentowanych przez współczesny tzw. nurt narodowy. Przy
> okazji można tam znaleźć przezabawne rzeczy.

Tu juz się tak zapętliłeś, że zupełnie nie wiadomo, o co Ci chodzi (poza
tym, że jestes na nie, oczywiście :-))

> he, he, 4) zasadach pisowni. Ja wiem, że pisanie 'żyd' to celowe
działanie,
> ale jest to błąd.

Domyslam się, żeś z tych, co na słowo żyd padają na kolana i reguły pisowni
języka polskiego to wówczas niewarta uwagi drobnostka (albo nie douczyłes
się tego, być moze obcego Ci języka;-);-))

Informuję zatem, że pisownia "żyd" małą literą jest jak najbardziej
prawidłowa, tak jak też małą literą piszemy np. chrześcijanin, muzułmanin,
czy katolik.

--
Pozdr

12. Data: 2006-03-25 19:17:34

Od: Suzuki Kokushu <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Mar 2006 22:28:32 +0100, na pl.sci.medycyna, PAweł napisal(a):
> Nie znaczy to jednak, że stanowili ludność Palestyny;-))
Ale prawie. Doczytaj koteczku. Św. Paweł wiedział lepiej, ale to w końcu
także Żyd, więc pewnie zaraz powiesz, że oszukiwał. Aaa, żeby było jasne -
TO NIE JA TWIERDZĘ, ŻE APOSTOŁOWIE I JEZUS BYLI CELTAMI. Jest to natomiast
pogląd który się u tzw. prawicowców katolickich pojawia (NB ani oni
prawicowi, ani katoliccy, piąta woda po Dmowskim, który musi się teraz w
grobie jak wentylator kręcić, biedaczek). Zaznaczyłem tylko, że dowodzi
pewnej wiedzy historycznej.

> A więc któż był siłą sprawczą Jego ukrzyżowania??
> Pismo Święte jest jednoznaczne, ale zapewne zaraz okaże się, że Ty wiesz to
> lepiej;-))
Wstyd. Zgodnie z doktryną sprawcami ukrzyżowania są wszyscy ludzie. Został
ukrzyżowany i jest krzyżowany przez nasze grzechy. To co JP II napisał
trzeba czytać, a nie wielbić.

> Tu juz się tak zapętliłeś, że zupełnie nie wiadomo, o co Ci chodzi (poza
> tym, że jestes na nie, oczywiście :-))
Dziękuję, jestem w dobrym towarzystwie.

> Domyslam się, żeś z tych, co na słowo żyd padają na kolana i reguły pisowni
> języka polskiego to wówczas niewarta uwagi drobnostka (albo nie douczyłes
> się tego, być moze obcego Ci języka;-);-))
A, typowa dla wielbiciela PiS argumentacja. Zostałem więc mianowany
'honorowym Żydem'; marksitowskie zresztą distinguo: może i jestem
narowodości polskiej, ale dla celów procesu historycznego i ku chwale
docenta Kaczyńskiego już założyłeś mi wirtualny tałes. W sumie logicznie:
skoro PiSoracja to cała olśniewająca racja (he he, stary NB Żyd się kłania
z motta Zniewolonego umysłu - przynamniej w paryskim wydaniu takie było,
zaglądnij przy okazji), jak ktoś się z tą oczywistością nie zgadza, musi
być agantem wrogich sił. Z agentem się nie dyskutuje, tylko żelazną miotłą
usuwa robactwo. Znowu sposób myślenia wielce znajomy.

Tak na marginesie, ciekawe wielce, czemu w Twoim kręgu politycznym
argumentacja ad personam jest aż tak powszechna. W pewnej chwili zawsze
zaczynacie sugerować, że wasz adwersarz jest b. członkiem b. PZPR, agentem
Sancherynu albo Szlachetnym Mistrzem Zemsty III stopnia. Twoim ulubieńcom
nikt jakoś nie wyciaga trzech porzuconych żon, tatusia karierowicza,
trudności w nauce, ewidentnej paranoi, albo czujnej aktywności w ZMP.
Ciekawość naturalnie retoryczna.

> Informuję zatem, że pisownia "żyd" małą literą jest jak najbardziej
> prawidłowa, tak jak też małą literą piszemy np. chrześcijanin, muzułmanin,
> czy katolik.
I polak, francuz, amerykanin...

A w ogóle to jednak dobrze że Marek nie zdołał wprowadzić tu moderowania...
Może lepiej porozmawiajmy np. o czynnikach modulujących włóknienie zrębu w
przebiegu kłębuszkowych zapaleń nerek, albo o stanowisku systematycznym
raków MSI-low.

Krzysiek, EBP

13. Data: 2006-03-25 23:14:58

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suzuki Kokushu" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale prawie.

Jaka jest różnica między "prawie" a prawdą to może uzmysłowi Ci aktualna
reklama telewizyjna Żywca;-))

> [...]
> prawicowi, ani katoliccy, piąta woda po Dmowskim, który musi się teraz w
> grobie jak wentylator kręcić, biedaczek). Zaznaczyłem tylko, że dowodzi

Zarzuciłem Co kłamstwo, czyli zgodnie z Twoją terminologią mówienie"prawie"
prawdy;-).
Obal mój zarzut podaniem cytatu z J.R. Nowaka, w którym twierdzi on (jak
pisałeś) że Chrystus był Celtem!;-)
Albo, jesliś przyzwoity, odszczekaj!!

> Wstyd. Zgodnie z doktryną sprawcami ukrzyżowania są wszyscy ludzie. Został
> ukrzyżowany i jest krzyżowany przez nasze grzechy. To co JP II napisał
> trzeba czytać, a nie wielbić.

Czyli twierdzisz dając tę dziwaczną interpretację słów papieża, ze wszyscy
ludzie zapewne telepatycznie sprawili, ze Chrystus popełnił (a jednak!:-)
samobójstwo na krzyżu, skoro zgodnie z tym, co pokretnie tu piszesz, żadnych
tego bezpośrednich sprawców nie było i Pismo Święte tylko jakieś bajki nam
opisuje?;-))
A może jednak mam rację i jednak byli to, horrible dictu, żydzi?

> [...]
> nikt jakoś nie wyciaga trzech porzuconych żon, tatusia karierowicza,
> trudności w nauce, ewidentnej paranoi, albo czujnej aktywności w ZMP.

A to znowu klasyczna, typowa reakcja dla mądrali z Michnikowego stada,-
jesli ktos przyłapi ich na bzdurze, kłamstwie, błędzie (nawet tak małym, jak
nieznajomość reguł ortografii) to najlepiej z hucpą naskoczyc na niego
przyprawiając mu gębę antysemity;-).
Bo może w tym morzu słów, zarzutów itp umknie wówczas uwadze oczywista
sprawa, ze Twój zarzut o moim jakoby ideologicznie osadzonym i celowym
pisanie słowa "żyd" małą literą oznacza tylko nieco kompromitujaca Twoją
nieznajomość zasad polskiej ortografii;-))

> I polak, francuz, amerykanin...

Widzę, że w końcu zapoznałes się z regułami polskiej ortografii, i juz
wiesz, że i duża i małą,-lepiej późno, niz wcale;-))

> [...]
> przebiegu kłębuszkowych zapaleń nerek, albo o stanowisku systematycznym

Tu się zgadzam, forum do tej dyskusji istotnie dość niezwykłe, ale
przypominam, że to Ty ją sprowokowałeś swoją sygnaturką, MSZ całkowicie nie
na miejscu, przynajmniej na tej grupie!

--
Pozdr

14. Data: 2006-03-26 11:48:35

Od: Suzuki Kokushu <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 26 Mar 2006 00:14:58 +0100, na pl.sci.medycyna, PAweł napisal(a):
> [...]
> mówienie"prawie" prawdy;-). Obal mój zarzut podaniem cytatu z J.R.
> Nowaka, w którym twierdzi on (jak pisałeś) że Chrystus był Celtem!;-)
Już odszczekuję! Szczek, szczek, szczek! Bardzo mi przykro że uraziłem tak
wielkiego Myśliciela. Pewnie dlatego, że różnice miedzy rozmaitymi
odmianami socjalistów pobożnych i bezbożnych wydają mi się znikome.
Na zasadzie wzajemności jednak - sam przyznaj, że sąd o celtyckości Jezusa
jest w prawdziwiepolskim środowisku spotykany. Może nie?

> Czyli twierdzisz dając tę dziwaczną interpretację słów papieża, ze wszyscy
> ludzie zapewne telepatycznie sprawili, ze Chrystus popełnił (a jednak!:-)...
> A może jednak mam rację i jednak byli to, horrible dictu, żydzi?
Radzę dobrze, poczytaj. To już nie są żarty ani polityczne pie*y, ale ważne
sprawy.

> A to znowu klasyczna, typowa reakcja dla mądrali z Michnikowego stada,-
Do ciemnej ch*y co tu ma do rzeczy Michnik!!! Obsesja jakaś następna?
Zswsze wyciągacie Michnika. "Śłoń a machinacje Gazety Wyborczej". Niechby
chociaż Cioran... Przykro mi, nie czytuję Wyborczej. Aaa, już rozumiem,
'obiektywnie' jestem czytelnikiem Wyborczej, bo odpowiada to obiektywnemu
interesowi klasowemu. Przepraszam, biję się w piersi, i zaraz wygłoszę
samokrytykę.

> jesli ktos przyłapi ich na bzdurze, kłamstwie, błędzie (nawet tak małym, jak
> nieznajomość reguł ortografii) to najlepiej z hucpą naskoczyc na niego
> przyprawiając mu gębę antysemity;-).
JA przyprawiam??!! A przepraszam, to się teraz nie nazywa antysemityzm
tylko antyjudaizm. Pewnie jeszcze solidarny, żeby lepiej brzmiało. I wiem,
gnębią tych Palestyńczyków, nie musisz mówić. I biją Murzynów. A nie,
pomyliłem się, to imperialiści.

> Widzę, że w końcu zapoznałes się z regułami polskiej ortografii, i juz
> wiesz, że i duża i małą,-lepiej późno, niz wcale;-))
A do Ciebie zdaje się owe reguły ortograficznie wcale nie dotarły...

> Tu się zgadzam, forum do tej dyskusji istotnie dość niezwykłe, ale
> przypominam, że to Ty ją sprowokowałeś swoją sygnaturką, MSZ całkowicie nie
> na miejscu, przynajmniej na tej grupie!
Dyskutowanie i komentowanie sygnatur jak wiadomo jest powszechnie przyjętą
sprawą, zalecaną w netykiecie...

Swoją drogą rozumiem Twoje rozżalenie. Gdyby moi idole wyczyniali takie
numery, jakie teraz odchodzą, to też byłoby mi BARDZO głupio. Te pogróżki w
kierunku wszyskiego co się rusza... To opowiadanie jak to Lepper się
'zmienił wewnętrznie'... Wycofywanie się rakiem z kolejnych obietnic...
Staranne unikanie nawet śladu odpowiedzialności... Ale ciemny lud to kupi,
jak powiedziała pewna znana nam wszystkim osoba. Jak się nie jest ciemnym
ludem to faktycznie można wpaść w szał. Szczerze współczuję. Więc z
przyczyn humanitarnych, EOT, a nawet jak pisał uwielbiany nasz Expierd,
EOF. Chociaż nie obiecuję, że już nic nie odpowiem...

Żeby nie było, że rezygnuję z sygnaturek:
--
Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne

15. Data: 2006-03-27 00:08:21

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już odszczekuję! Szczek, szczek, szczek! Bardzo mi przykro że uraziłem tak
> wielkiego Myśliciela. Pewnie dlatego, że różnice miedzy rozmaitymi
> odmianami socjalistów pobożnych i bezbożnych wydają mi się znikome.

Czyli krótko i po mesku potwierdziłes, ze pisałes bzdury i oszczerstwa.
Chwali Ci sie, że miałes odwagę to przyznać (choc trochę przymuszony;-)
No i o to chodziło:-)

> Na zasadzie wzajemności jednak - sam przyznaj, że sąd o celtyckości Jezusa
> jest w prawdziwiepolskim środowisku spotykany. Może nie?

Zgadłes,,oze nie,- skoro tak twierdzisz , musisz miec na takie twierdzenia
dowód,- znów z niecierpliwościa czekam (albo.... - juz wiesz, znów udawaj
Azorka:-)

> Radzę dobrze, poczytaj. To już nie są żarty ani polityczne pie*y, ale
ważne
> sprawy.

Owszem ważne. a więc jak to było, uparcie twierdzisz, że Chrystus sam się
ukrzyżował? I że Pismo Święte kłamie, gdy pisze: "A przedniejsi kapłani i
wszystka rada siedząca szukali fałszywego świadectwa przeciwko Jezusowi, aby
go o śmierć przyprawili"
Albo: "co się wam zda? A oni odpowiadając, rzekli: Winien jest śmierci.
Tedy plwali na oblicze jego i bili go kułakami, a drudzy policzki jego
twarzy zadawali" Mat.XXVI, 59, 66,67
A dalej: " A gdy nastał ranek, wszyscy arcykapłani i starsi ludu powzięli
uchwałę przeciw Jezusowi, żeby Go zgładzić."..Mat.XXVII,1."
A na koniec: "Rzekł do nich Piłat: Cóż więc mam uczynić z Jezusem, którego
nazywają Mesjaszem? Zawołali wszyscy: Na krzyż z Nim! (23) Namiestnik
odpowiedział: Cóż właściwie złego uczynił? Lecz oni jeszcze głośniej
krzyczeli: Na krzyż z Nim! (24) Piłat widząc, że nic nie osiąga, a
wzburzenie raczej wzrasta, wziął wodę i umył ręce wobec tłumu, mówiąc: Nie
jestem winny krwi tego Sprawiedliwego. To wasza rzecz. (25) A cały lud
zawołał: Krew Jego na nas i na dzieci nasze." Mat.XXVII

Byc może zaraz dowiemy się od Ciebie, zgodnie z Twoją wczesniejszą
argumentacją, że to wszystko uczynili Celtowie;-))

> Do ciemnej ch*y co tu ma do rzeczy Michnik!!! Obsesja jakaś następna?
> Zswsze wyciągacie Michnika. "Śłoń a machinacje Gazety Wyborczej". Niechby
> chociaż Cioran... Przykro mi, nie czytuję Wyborczej. (..)

Cóż, skoro oburza Cię porównanie do Michnika to przepraszam . Dodam jednak
tu na usprawiedliwienie, ze kreciłes i bajdurzyłes m.in. nt. tych Celtów,
Nowaka itd. zupełnie jak sam nadredaktor.
Ale, jak wynika z Twojego protestu, to nie jego wpływ, tylko Twoje
wrodzone w tej dziedzinie zdolności:-)

(..)

> A do Ciebie zdaje się owe reguły ortograficznie wcale nie dotarły...

Ciężko cos myslisz, a wiec łopatologicznie, skoro widać trzeba: -małą literą
(żyd) gdy odnosimy się do wyznania, dużą (Żyd) gdy do narodowości.

> Dyskutowanie i komentowanie sygnatur jak wiadomo jest powszechnie przyjętą
> sprawą, zalecaną w netykiecie...

Szczególnie, gdy są one prowokacyjnie, oszczerczo kłamliwe..

> Swoją drogą rozumiem Twoje rozżalenie.
(...)

Ja Twoje rozdraznienie rozumiem doskonale,- pewno nie jest przyjemnie, jak
na kłamstwie przyłapią;-).
W reakcji często wystepuje słowotok;-)

pozdr

16. Data: 2006-03-27 07:52:21

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ja nie mam racji, to podle kłamię; ty nie masz o czymś pojęcia, idziesz
w zaparte. Nie masz racji ani co do Celtów w Azji mniejszej i Afryce
północnej, ani w kwestii teologicznej, ani pisowni (PiSowni ;-) ) słowa
Żyd/żyd. Jeśli Twoja konstrukcja psychiczna uniemożliwia przyjęcie, że
nieodpowiadające Ci poglądy mogą mieć jakiekolwiek pokrycie w
rzeczywistości, to nie mamy o czym rozmawiać. Idź sobie do pp. A. Leppera i
M. Giertycha, masz rację, to właściwi sojusznicy.

Zerknij:
1. Barry Cunliffe. Starożytni Celtowie. PIW, (ceramowska seria). Nie mam
pod ręką, więc nie podam stron, ale powinna być dostępna w księgarniach.
2. Katechizm Kościoła Katolickiego. PALLOTTINUM 1994. punkty 595 - 598
3. http://slowniki.pwn.pl/zasady/629384_1.html

--
Krzysiek, EBP
3/4 wynalazków służy niwelowaniu negatywnych skutków postępu

17. Data: 2006-03-27 13:04:08

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze mały psychotest:
Poczytaj http://tinyurl.com/n9qph
po czym odpowiedz szczerze co odczuwasz:
a) rozkosz i podziw
b) zadowolenie
c) obojętność
d) zakłopotanie
e) niesmak
f) gwałtowne torsje
g) coś innego...
Więc 'za kim jesteś'? Zdeklaruj się!

Przy okazji znajdziesz tam twierdzenia o celtyckiej naturze apostołów.

Tylko bądź łaskaw nie wmawiać, że to ja jestem zwolennikiem Polskiego
Niezależnego Związku Patriotycznego, albo że to robota masonów. I nie
ściemniaj, że to nie są prawdziwi Prawdziwi Polacy, bo prawdziwi Prawdziwi
Polacy są bardziej prawdziwi, a ci to jacyś farbowani. Tacy to też nasi
rodzeni Rodacy, nie tylko Asnyk i Konopnicka. I wyobraź sobie że wiem, iż w
Katyniu to byli Rosjanie. A, i nie twierdzę, że PiS tworzył tą stronę, albo
ma podobne poglądy. Ale zobacz czym się bawi.

--
Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

18. Data: 2006-03-27 18:56:49

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:iimc8z5ekblq$.108q083maf98o$.dlg@40tude.net...
> [...]
> pod ręką, więc nie podam stron, ale powinna być dostępna w księgarniach.
> 2. Katechizm Kościoła Katolickiego. PALLOTTINUM 1994. punkty 595 - 598

Cóż, muszę skorygować,- Ty nie tylko podle, ale i BEZCZELNIE kłamiesz.
Przykład właśnie w powyższym poscie, gdzie, mimo moich tłumaczeń wciąż
upierasz się, że nie mam racji w pisowni słowa żyd , a przypominam, że
tłumaczyłem to wielokrotnie, np. cyt:"a wiec łopatologicznie, skoro widać
trzeba: -małą literą (żyd) gdy odnosimy się do wyznania, dużą (Żyd) gdy do
narodowości."
A Ty po tym zarzucajasz mi znów kłamstwo i kierujesz własnie BEZCZELNIE
czytającego do Słownika PWN, licząc zapewne, ze tam nie zajrzy;-)

A tam, jak na złość, napisano, cyt:"
Żyd (= członek narodu), Murzyn (= człowiek rasy czarnej), Papuas, Metys (=
Indianin z domieszką krwi białej), Słowianin, Kreol (= urodzony w Ameryce
Łacińskiej potomek europejskich kolonizatorów), Masaj,
ale: żyd (= wyznawca judaizmu), murzyn (= ktoś bardzo opalony, ktoś
wykonujący za kogoś jakąś pracę), metys (= zwierzę - mieszaniec), kreol (=
członek społeczności ukształtowanej w wyniku wymieszania różnych ras)."

Czyli dokładnie to, co usiłuję Ci wytłumaczyc jak Maciek krowie od kilku
postów, a Ty to uparcie negujesz, wciąz zarzucając mi kłamstwo.

A jak od zasad ortografii doszedłes do pp. Lepper i Giertych to tylko
Twoja pokretna logika zna odpowiedź.
Zresztą zapewne z wraz z odpowiedzią na pytanie skąd wziąłes Celtów w
Palestynie w czasie życia Chrystusa;-), bo nikt inny o tym nie słyszał
Dla zainteresowanych Celtami kilka linków:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Celtowie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Celtowie
i wiele innych

Co do kwestii teologicznej i Katechizmu KK, do ktorego też kierujesz w
odpowiedzi na cytaty z pisma Św., to jako zywo nie rozumiem ani tego celu,
ani przyczyny,- -czy w ten sposób zamierzasz polemizować z św. Markiem i
pozostałymi Ewangelistami i twierdzić, ze opis Ukrzyżowania, jasny i
jednoznaczny, podany w Ewangeliach jest fałszywy, bo naprawde tam żydów
żadających śmierci Jezusa nie było, jeno Celtowie??

Jeśli tak, to chyba pewien związek z Twoimi postami, a medycyną jednak
istnieje;-)

Pozdr

19. Data: 2006-03-27 18:59:22

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1fpyue0zsfzq2$.4tujofoy0d15.dlg@40tude.net...
(...)

> Przy okazji znajdziesz tam twierdzenia o celtyckiej naturze apostołów.

W którym miejscu?

--
Pozdr

20. Data: 2006-03-28 08:54:24

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał:
> W którym miejscu?

Pomęcz się trochę. Jest.
Odpowiesz na moje pytanie, czy nie? Podoba Ci się strona
http://tinyurl.com/n9qph? Naprawdę boisz się odpowiedzieć?

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

Szukam opinii -> WHITELIGHT - BEZPIECZNE WYBIELANIE Zębów
Odpornosc na angine?
Zespół nadwrażliwego jelita
Wyniki krwi, anemia oraz FNH wątroby.
ostry ból brzucha?