HBV i dziecko

następny post »
Data: 2006-05-14 14:03:07
Temat: HBV i dziecko
Od: Marek <A...@g...pl>

Byłem z dzieckiem (1.5 roku) u siostry, która przeszła WZW typu B. Chwilw
nieuwagi i dzieciak dorwał się do jakiejs książki, a w niej były wyniki
badań z wrze śnia ub. roku. Nie bałbym się niczego, ale na tych wtnikach
była zaschnięta plama krwi (moze nie siostry, ale może tak- to przy wyniku
OB), Wyniki dziecko brało do ust. Zamarłem z przerażenia. Czy po kilku
miesiącach to mogło być groxne ? co robic ? Może nic ? Jak długo to mogło
być groźne ?
--
Marek