Heteromatrix

191. Data: 2009-10-18 21:18:20

Temat: Re: Heteromatrix
Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał w wiadomości
news:7ededc74-0623-4cf7-8633-d099f17d5707@v36g2000yq
v.googlegroups.com...

>Należysz do kk więc seks jest potępiony w swerze przyjemności, służy
>do reprodukcji, więc przynależnością potępiasz, a sama to robisz.
>Widać jaka ty moralna jesteś oral-grzech.

Nie do końca jest tak jak mówisz.
KK dopuszcza seks dla przyjemności (a nawet obecnie promuje), nie dopuszcza
jednak
'manipulacji przy płodności' - czyli nie uznaje żadnych metod antykoncepcji
innych niż
'kalendarzyk'. Tak obecnie wyglądają kursy przedmałżeńskie.

192. Data: 2009-10-18 21:23:49

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

;)

193. Data: 2009-10-18 21:27:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 23:03:25 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Masz rację, michałku. Idź już spać- ciemno tak się zrobiło. Tylko zrób
> siusiu- żebyś znów nie zmoczył pościeli
>
> serdecznie pozdrawiam
>

> Chiron

Michałowi się zdaje, że ze mną rozmawia - a to tylko sen :-)
--

Ikselka.

194. Data: 2009-10-18 21:27:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2009 23:13:14 +0200, Paulinka napisał(a):

> Mi by się nie chciało ręcznie pisać do kogoś, kogo nie lubię serdecznie
> pozdrawiam. Zrób sobie sygnaturkę, wtedy będzie to można położyć na karb
> automatu.

To popieram :-)
--

Ikselka.

195. Data: 2009-10-18 21:28:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Y e l o wrote:
> U�ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
v.googlegroups.com...

> Nie do ko�ca jest tak jak m�wisz.
> KK dopuszcza seks dla przyjemno�ci (a nawet obecnie promuje), nie dopuszcza
> jednak
> 'manipulacji przy p�odno�ci' - czyli nie uznaje �adnych metod antykoncepcji
> innych niďż˝
> 'kalendarzyk'. Tak obecnie wygl�daj� kursy przedma��e�skie.

Drugi niedoinformowany, masz linka , pieszczoty to grzech nawet w
małżeństwie, przeczytaj i wyłącz myślenie magiczne.

196. Data: 2009-10-18 21:36:42

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest wiele sposobów postępowania z jeżem.
Można go trącać gołą ręką, ręką owiniętą w szmatkę, w gumę.
Można też kijem.

A można nie trącać.
Kolec nie jest dowodem zła ani że niekolczaste lepsze.
Fakt - jeżowi może wcale nie jest najwygodniej na świecie
mieć kolce. Może gdyby ich nie miał spojrzałby na świat
inaczej.
Ale ma i mieć będzie.

Z jeżem można pogadać o tym, czy robak lepiej smakuje tłusty
jesienią czy chudy, ale wiosną. Głód najlepszym kucharzem,
więc odpowiedź wcale nie jest, jak widać, oczywista.

197. Data: 2009-10-18 21:41:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Mi by się nie chciało ręcznie pisać do kogoś, kogo nie lubię serdecznie
> pozdrawiam. Zrób sobie sygnaturkę, wtedy będzie to można położyć na karb
> automatu.

Pomogłaś Chironowi zadbać o lepszy kontakt z jego emocjami. ;)

Ewa

198. Data: 2009-10-18 21:45:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pomogłaś Chironowi zadbać o lepszy kontakt z jego emocjami. ;)

Właśnie teraz sobie to uswiadomiłem...dlaczego to robię. Dlaczego tak piszę.
Naprawdę

serdecznie pozdrawiam

Chiron

199. Data: 2009-10-18 21:51:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?
--

Ikselka.

200. Data: 2009-10-18 21:55:58

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 23:36, "Y e l o" <r...@c...op.pl> wrote:
> [...]
> Można też kijem.
>
> A można nie trącać.
> Kolec nie jest dowodem zła ani że niekolczaste lepsze.

Jest INNE.
INNE znaczy ZAGROZENIE.
INNE znaczy koniecznosc odejscia od znanych
i bezpiecznych schematow.

Nie kazdego stac na glaskanie jeza.

Akupunktura, hehe.
Na wlasnym ego.