Heteromatrix

591. Data: 2009-10-28 16:00:51

Temat: Re: Heteromatrix
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 08:55:20 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Jeszcze jedno:
> Dzieki za rozbawienie.
> Tym Twoim: ZA DUZO.
>
> :)

To ostatne słowa z cytatu. A do początku cytatu powyżej się nie odniesiesz?
Nadal czekam na przykłady cytowania tutaj przeze mnie poczty od Fra.
--

Ikselka.

592. Data: 2009-10-28 16:02:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 17:00, XL <i...@g...pl> wrote:

> To ostatne słowa z cytatu. A do początku cytatu powyżej się nie odniesiesz?

Odnioslam sie.
Dwukrotnie.

593. Data: 2009-10-28 16:18:50

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Red arcie! Och....eś?! Skasuje lepiej tego posta.

Można sprawę rozegrać na privie - poproszę o
linki na
r e d a r t M A Ł P A o p . p l

XL - możesz Ty pierwsza zapodać linki dot. tematu, nie musimy
czekać na Fragile - jeśli wiesz o co chodzi.

594. Data: 2009-10-28 16:26:25

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Red art" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Red arcie! Och....eś?! Skasuje lepiej tego posta.

dlaczego?

595. Data: 2009-10-28 16:32:25

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 13:43, "Fragile" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "XL"
>Mam na mysli wielokrotne wykorzystywanie tu, na psp,
>informacji prywatnych, skierowanych przez Fragile, do XL,
>jak rowniez, wielokrotne pomawianie Fragile o klamstwo.

I wlasnie o pomawianie i oszczerstwa tu chodzi. O wystawianie
przez XL falszywego swiadectwa przeciwko mojej osobie.
Pomawianie mnie o klamstwo to tylko czesc tych paskudnych
oszczerstw i pomowien wzgledem mojej osoby.

>Tak. O tym wlasnie pisze, i to mam na mysli.
>Upublicznienie informacji, ktore Fragile przekazala
>w zaufaniu, w prywatnej poczcie, do XL.

Tak, XL dowiedziala sie o mojej chorobie jako
pierwsza. To do niej jako pierwszej sie otworzylam.
Pozniej jednak wspomnialam o chorobie na grupie,
co, nie wiedziec czemu, wyzwolilo ataki XL na moja
osobe i jej agresywne zachowanie w stosunku do mnie.
Zaczely sie oszczerstwa, pomowienia, maile, informacje
dziwnej tresci dot. mojej osoby.

Pozdrawiam,
Fragile

596. Data: 2009-10-28 16:33:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:18:50 +0100, Red art napisał(a):

> [...]
> r e d a r t M A Ł P A o p . p l
>
> XL - możesz Ty pierwsza zapodać linki dot. tematu, nie musimy
> czekać na Fragile - jeśli wiesz o co chodzi.

To JA mam udowadniać, że jestem NIEWINNA? - chyba sobie żartujesz. Niech
osoby czyniące mi zarzuty, w tym sama zainteresowana, wskażą dowody mojej
WINY. Jeśli tego nie uczynią, to nawet nie oczekuję przeprosin - zmusilam
tutaj już michala do przyznania się, że kłamie (w głupiej sprawie, ale
jednak), ale nie mam zamiaru się zniżać więcej do tego typo potyczek z
kłamcami. To poniżej mojej godności. Towarzystwo, w którym zbiorowo,
popleczniczo, się kłamie, jest poniżej krytyki i po prostu należy je
ignorować.
--

Ikselka.

597. Data: 2009-10-28 16:35:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:32:25 +0100, Fragile napisał(a):

> Zaczely sie oszczerstwa, pomowienia, maile

Skoro zacytowałaś już tyle, oświadczam, ze zgadzam się na zacytowanie
wszystkiego z priv :-)
--

Ikselka.

598. Data: 2009-10-28 16:39:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> osobe i jej agresywne zachowanie w stosunku do mnie.
> Zaczely sie oszczerstwa, pomowienia, maile, informacje

a pamiętasz kwestię, którą podnosił saulo (niezbecki) w kwestii pewnych
informacji od twojego męża w stosunku do niego? (uff jakie długie mi
zdanie wyszło)

599. Data: 2009-10-28 16:42:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:39:29 +0100, tren R napisał(a):

> a pamiętasz kwestię, którą podnosił saulo (niezbecki) w kwestii pewnych
> informacji od twojego męża w stosunku do niego? (uff jakie długie mi
> zdanie wyszło)

Ja - pamiętam. Także pamiętam informacje od męża Fra skierowane do mnie -
po moim mailu, w którym starałam się wymóc na Fra zgodę na odwiedziny i
pisałam o ew. moich przeprosinach na forum grupy.
Nie zgodził się, natomiast postraszył mnie, że "ma sposoby na takich jak
ja".
Skoro już - to I JA pierwszy raz cytuję priv.
--

Ikselka.

600. Data: 2009-10-28 16:47:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:
> [...]
> osobe i jej agresywne zachowanie w stosunku do mnie.
> Zaczely sie oszczerstwa, pomowienia, maile, informacje

Bo ty jednej rzeczy nie rozumiesz, osoba kultury pomaga słabszym, więc
tu znajdziesz zrozumienie.

Za to buractwo, wiocha, patologia, zatakuje słabszego, chorego, bo oni
bardzo dążą do siły i wypierają słabości, więc zostanie osoba chora
zaatakowana, bo dla nich jest podświadomą prowokacją. Zobacz postawę
iks_ , ona nie ma słabości. Wychowana w takim środowisku, że okazanie
słabości może skończyć się atakiem. W takim środowisku pokazując
słabość narażasz się na wykorzystywanie przez innych. Ja iksi obsewuje
przez wpływy, bo ona jest bezosobowiem.

Obrona Romana
NA CZASIE
Ciekawostka o edukacji seksualnej