Heteromatrix

601. Data: 2009-10-28 16:47:51

Temat: Re: Heteromatrix
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red art" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hc9qta$p9q$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Można sprawę rozegrać na privie - poproszę o
> linki na
> r e d a r t M A Ł P A o p . p l
>
> XL - możesz Ty pierwsza zapodać linki dot. tematu, nie musimy
> czekać na Fragile - jeśli wiesz o co chodzi.

Dlaczego znów wchodzisz w rolę arbitra, qr...a mać? A może rzeczywiście na
priv, ale one dwie- same, co?! I może nie zaczną od strzelania do siebie
postami- może nawet jedna z drugą się po prostu dogada- jak DWIE ludzkie
istoty? Kto wie- może znajdą porozumienie- i obie dojdą do wniosku, że nie
warto do siebie strzelać, udowadniać sobie, etc!? Pytałeś, czy jesteś im
potrzebny!?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

602. Data: 2009-10-28 16:49:48

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
c.googlegroups.com...

> dlaczego?

Jeśli Ty będziesz do mnie coś miał- albo ja do Ciebie- to poszukamy arbitra,
czy drogi porozumienia? A może weźmiemy sobie takiego arbitra, co to jest
za, ale nawet przeciw? A może- jak będziemy chcieli arbitra- to sami się
zgłosimy?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

603. Data: 2009-10-28 16:51:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
c.googlegroups.com...

> I wlasnie o pomawianie i oszczerstwa tu chodzi. O wystawianie
> przez XL falszywego swiadectwa przeciwko mojej osobie.
> Pomawianie mnie o klamstwo to tylko czesc tych paskudnych
> oszczerstw i pomowien wzgledem mojej osoby.

> Tak, XL dowiedziala sie o mojej chorobie jako
> pierwsza. To do niej jako pierwszej sie otworzylam.
> Pozniej jednak wspomnialam o chorobie na grupie,
> co, nie wiedziec czemu, wyzwolilo ataki XL na moja
> osobe i jej agresywne zachowanie w stosunku do mnie.
> Zaczely sie oszczerstwa, pomowienia, maile, informacje

Maile, informacje dziwnej treści...a proponowałaś jej rozmowę- taką
niepubliczną, na priv?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

604. Data: 2009-10-28 16:51:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:47:51 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> warto do siebie strzelać, udowadniać sobie, etc!? Pytałeś, czy jesteś im

Kto sobie z wlasną żoną nie radzi, nie może być dla mnie arbitrem, spoko
:-)

A Twój pomysł co do priv - jest bardzo dobry, choć nie oryginalny...
--

Ikselka.

605. Data: 2009-10-28 16:53:39

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego
bo.

606. Data: 2009-10-28 16:54:12

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To JA mam udowadniać, że jestem NIEWINNA? - chyba sobie żartujesz. Niech
> osoby czyniące mi zarzuty, w tym sama zainteresowana, wskażą dowody mojej
> WINY. Jeśli tego nie uczynią, to nawet nie oczekuję przeprosin - zmusilam
> tutaj już michala do przyznania się, że kłamie (w głupiej sprawie, ale
> jednak), ale nie mam zamiaru się zniżać więcej do tego typo potyczek z
> kłamcami. To poniżej mojej godności. Towarzystwo, w którym zbiorowo,
> popleczniczo, się kłamie, jest poniżej krytyki i po prostu należy je
> ignorować.

No własnie...A może tu wcale nie chodzi o szukanie winnych- tylko o
znalezienie relacji- takich między DWOJGIEM ludzi (w domyśle- Red art-
spylaj)? To moje zdanie- a właściwie pomysł...Oczywiście, nie wiem, czy
dobry- ale takim mi się wydał

serdecznie pozdrawiam

Chiron

607. Data: 2009-10-28 16:55:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> arbitra, czy drogi porozumienia? A może weźmiemy sobie takiego arbitra,
> co to jest za, ale nawet przeciw? A może- jak będziemy chcieli arbitra-

wydaje mi się, że propozycja łedałta idzie raczek w kierunku
dostarczenia pewnych konkretów toczącej się TUTAJ dyspucie, a rozsądzać
to sobie będzie już każdy samodzielnie :)

608. Data: 2009-10-28 16:56:32

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro zacytowałaś już tyle, oświadczam, ze zgadzam się na zacytowanie
> wszystkiego z priv :-)

Przeciez to tu, na grupie stosowalas oszczerstwa i pomowienia wzgledem
mojej osoby. Na grupie. Tutaj. Na grupie. Nie na privie.

--
Fragile

609. Data: 2009-10-28 16:57:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:49:48 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> za, ale nawet przeciw? A może- jak będziemy chcieli arbitra- to sami się

:-D
:-*
--

Ikselka.

610. Data: 2009-10-28 16:57:56

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi się, że propozycja łedałta idzie raczek w kierunku dostarczenia
> pewnych konkretów toczącej się TUTAJ dyspucie, a rozsądzać to sobie będzie
> już każdy samodzielnie :)
Ładnie to ująłeś.

Obrona Romana
NA CZASIE