Heteromatrix

611. Data: 2009-10-28 16:58:17

Temat: Re: Heteromatrix
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:hc9s44$s11$2@news.onet.pl...

> a pamiętasz kwestię, którą podnosił saulo (niezbecki) w kwestii pewnych
> informacji od twojego męża w stosunku do niego? (uff jakie długie mi
> zdanie wyszło)

Moj maz napisal maila do _XL_.

Pozdrawiam,
Fragile

612. Data: 2009-10-28 17:00:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Red art pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Ładnie to ująłeś.

chodzi ci o "idzie raczek"? :)

613. Data: 2009-10-28 17:01:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:55:44 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
c.googlegroups.com...

> wydaje mi się, że propozycja łedałta idzie raczek w kierunku
> dostarczenia pewnych konkretów toczącej się TUTAJ dyspucie, a rozsądzać
> to sobie będzie już każdy samodzielnie :)

Oczywiście pytanie: komu się będzie chciało, nie?
--

Ikselka.

614. Data: 2009-10-28 17:03:46

Od: "Red art" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przeciez to tu, na grupie stosowalas oszczerstwa i pomowienia wzgledem
> mojej osoby. Na grupie. Tutaj. Na grupie. Nie na privie.

A będą jakieś konkrety do archiwów ?
Nie chcesz wyjawiać szczegółów na forum - wyznacz arbitra,
oferowałem siebie, ale mam też zaufanie do vonBrauna, trenera ...
Jeśli któraś z tych osób również budzi Twoje zaufanie - zachęcam.
Chciałbym mieć jasność w tej sprawie. Póki co - zamieszanie się
zwiększa, wiarygodność komunikatów z obu stron spada ...

615. Data: 2009-10-28 17:04:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kto sobie z wlasną żoną nie radzi, nie może być dla mnie arbitrem, spoko
> :-)
>
> A Twój pomysł co do priv - jest bardzo dobry, choć nie oryginalny...

Nie uzurpuję sobie praw autorski, ale jak uważasz, że dobry- to...:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

616. Data: 2009-10-28 17:04:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:56:32 +0100, Fragile napisał(a):

> Przeciez to tu, na grupie stosowalas oszczerstwa

Jakie?

> i pomowienia wzgledem
> mojej osoby.

Jakie?

> Na grupie. Tutaj. Na grupie. Nie na privie.

Póko co - "się rozchodzi" o rzekome moje cytaty z naszej korespondencji
"tutaj" czyli "na grupie" (nota bene - ja piszę "w grupie"), których
ujawnianie zarzuca mi Hanka. Więc nie rozmywaj tematu.
--

Ikselka.

617. Data: 2009-10-28 17:05:42

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewnych konkretów toczącej się TUTAJ dyspucie, a rozsądzać to sobie będzie

Co on tam sobie umyślił- nie wiem. Mam przekonaie, że jedynym efektem będzie
dolanie oliwy do ognia

serdecznie pozdrawiam

Chiron

618. Data: 2009-10-28 17:07:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Oct 2009 17:58:17 +0100, Fragile napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Moj maz napisal maila do _XL_.

Pomijając jego wymianę "informacji" z Saulem - czy ujawnił Ci całą
zawartość mojej z nim(?) korespondencji? Mam nadzieję, że tak. Wyjawiłąm
tam moje pobudki.

--

Ikselka.

619. Data: 2009-10-28 17:07:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Ładnie to ująłeś.

Swoje sprawy załatwiaj sobie sam- nie czyimś kosztem. Dolejesz tylko w ten
sposób oliwy do ognia. Jaka jest Twoja intencja?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

620. Data: 2009-10-28 17:09:10

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

c.googlegroups.com...

> Oczywiście pytanie: komu się będzie chciało, nie?

No i oczywiście każdy potrafi czytać ze zrozumieniem:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Obrona Romana
NA CZASIE