Heteromatrix

951. Data: 2009-11-03 11:43:22

Temat: Re: Heteromatrix
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hcp4qa$qkf$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Ja nie kwestionuję tego, że należy kochać siebie na równi z własnym
> dzieckiem.
>
> Ale zdaje się, że Ty kierowców rajdowych (jeżdżących na specjalnych
> torach) też uznałeś w którymś z postów za niekochających (mniej
> kochających) siebie. Czy się mylę?

Nigdzie tak nie twierdziłem. Jak teraz się zastanowię- to zależy. Jeśli chęć
zaimponowania, stania się celebrytą, stanie się silniejsza od woli życia- no
cóż, taki człowiek raczej nie darzy siebie miłością

serdecznie pozdrawiam

Chiron

952. Data: 2009-11-03 11:47:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> No i niezły jesteś w te klocki. Hamulcowe.

Tu już od dawna żadnych hamulców nie ma.

Ewa

953. Data: 2009-11-03 11:50:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> No i niezły jesteś w te klocki. Hamulcowe.

No wiesz- teraz lepiej dokładnie sprawdź hamulce, zanim wsiądziesz do autka.
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

954. Data: 2009-11-03 11:51:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A chcesz?

No, Qro, bym Cię nie podejrzewał:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

955. Data: 2009-11-03 11:57:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Nigdzie tak nie twierdziłem. Jak teraz się zastanowię- to zależy. Jeśli
> chęć zaimponowania, stania się celebrytą, stanie się silniejsza od woli
> życia- no cóż, taki człowiek raczej nie darzy siebie miłością

To ja zapytam tak: do jakiej prędkości człowieki się jeszcze kochają?

Qra

956. Data: 2009-11-03 12:03:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A chcesz?

z ogonkiem?

957. Data: 2009-11-03 12:04:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> No to ktoś Cię w końcu opieprzy, jak nie będzie mógł zaciągnąć ręcznego
> na postoju

na ręcznym to dopiero można jechać!

958. Data: 2009-11-03 12:08:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> No wiesz- teraz lepiej dokładnie sprawdź hamulce, zanim wsiądziesz do
> autka. :-)

qrko!

959. Data: 2009-11-03 12:10:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A chcesz?

"Stary dziadek najlepiej odpoczywa spacerując z nową laską".

;)

Ewa

960. Data: 2009-11-03 12:11:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora