Indyk

1. Data: 2003-09-09 12:44:21

Temat: Indyk
Od: "viola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Jestem czynnym "czytaczem" grupy, czesto tez korzystam z zamieszczanych
tutaj przepisow. Potrzebuje pomocy w sprawie indyka, ktorego dostalam od
znajomych ze wsi, co można z niego upitrasic ?

wiolka

1. Data: 2003-09-09 13:33:56

Temat: Re: Indyk
Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam co prawda pojęcia jak zrobić indyka, ale może zainspirują Cię
przepisy, których w google jest dużo.
Oto link: http://tinyurl.com/mq87

------
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-09-09 15:27:30

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

viola wrote:

> [...]
> tutaj przepisow. Potrzebuje pomocy w sprawie indyka, ktorego dostalam od
> znajomych ze wsi, co można z niego upitrasic ?

Pare postow wyzej podalam przepis na pieczonego indyka.
MB

RE: Absynt
RE: Absynt
RE: Absynt