Jak dlugo brac vioxx 25 na rwe kulszowa?

1. Data: 2003-03-02 19:21:38

Temat: Jak dlugo brac vioxx 25 na rwe kulszowa?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule
adam

2. Data: 2003-03-02 19:40:00

Temat: Re: Jak dlugo brac vioxx 25 na rwe kulszowa?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> PS. Zmiany uciskowe na korzonki (wypadniety dysk etc.) zostaly
> wykluczone ?

Tak. Ja juz go raz bralem i mi pomogl, ale zdaje sie za dlugo niepotzrenie
bralem. Czyli jak np. dzisaij zazyje i jutro nie bedzie bolalo to juz nie brac
wiecej? A jak pojutrze znowu zacznie bolec to znowu wziac jedna tabletke?
Pozdrawiam
adam

3. Data: 2003-03-02 19:41:59

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar 2003 20:21:38 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>Jak w tytule
>adam

Pozdrawiam imiennika.
Tak dlugo jak dlugo pacjent ma objawy !
Tak dlugo jak dlugo mu lek pomaga, a nie ma objawow ubocznych.

Moj roti bral VIOXX 25 na skrecona lape przez 4 miesiace i obecnie nie
kuleje w ogole.

VIOXX jest najlepiej sprzedajacym sie lekiem w Ameryce Polnocnej.
Chwala wiec firmie !

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2003-03-02 20:02:18

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Pacjentom zapisuje do przyjmowania codziennie VIOXX (lub rownorzedny)
> przez (conajmniej) 2 tygodnie .
Ale on przeciez moze zaszkodzic na zoladek? Poza tym pisales, ze zazywac tylko
do ustapienia bolu.
adam

5. Data: 2003-03-02 20:02:48

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar 2003 20:40:00 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>Tak.

W jaki sposob ?

> [...]
>wiecej? A jak pojutrze znowu zacznie bolec to znowu wziac jedna tabletke?

Pacjentom zapisuje do przyjmowania codziennie VIOXX (lub rownorzedny)
przez (conajmniej) 2 tygodnie . Bo wytwarzaja sie stany spastyczne
miesni kregosluga i potem juz jest taki balagan, ze nie mozna sobie
dac rady.

A tak w ogole, to moj osobisty standart postepowania jest taki, ze
daje w "ciemno" leki na 2 tygodnie ( VIOXX i jakis przeciwbolowy, albo
dwa). Potem oceniam pacjenta ponownie. Jezeli czuje sie OK, no to
fajnie. Do zobaczenia nastepnym razem.

Jezeli nie czuje sie OK, to go wysylam na badania Xray/CT/MRI w
zaleznosci od wysokosci. Jak jest wszystko OK to wysylam do leczenia
przez chiropraktora. A jak nie jest OK to diagnozuje dalej.

Pozdrawiam

dradam

PS. 95 % procent populacji ludzkiej, w jakims okresie swego zycia, ma
bole kregoslupa. Placimy w ten sposob cene za zejscie z drzew i
chodzenie tylko na 2 lapach.

6. Data: 2003-03-02 20:22:36

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar 2003 21:02:18 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>Ale on przeciez moze zaszkodzic na zoladek?

Kto to napisal ? Dlacezgo tak sadzisz ?

>Poza tym pisales, ze zazywac tylko
>do ustapienia bolu.

Przyjmij korekte : 'do trwalego ustapienia bolu".

Pozdrawiam

dradam

PS. W kazdym razie : nikt nie zapisuje VIOXXu do stosowania prn.
Chocby nawet byl uzywany do zwlaczania bolu po usunieciu migdalkow (i
takie badanie przeprowadzono).

PS. (2) A jak z tym wykluczeniem zmian korzonkowych ? W tym ukladzie
uzywanie jedynie VIOXXu to bedzie (czasem) nieporozumienie.

7. Data: 2003-03-02 20:23:02

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Kto to napisal ? Dlacezgo tak sadzisz ?
No, tak stoi np. w ulotce. Wprawdzie szkodzi o 50% mniej niz inne leki
przeciwbolowe, ale moze zaszkodzic na zoladek. W przypadku gdy szkodzi
polopiryna vioxxu takze nie uzywac (to byly luzne cytaty z ulotki).

> PS. W kazdym razie : nikt nie zapisuje VIOXXu do stosowania prn.
Co to jest prn ????

> PS. (2) A jak z tym wykluczeniem zmian korzonkowych ? W tym ukladzie
> uzywanie jedynie VIOXXu to bedzie (czasem) nieporozumienie.

Pol roku tego dr rehabilitator zdiagnozowal rwe kulszowa i zalecil vioxx.
Pozdr
adam

8. Data: 2003-03-02 20:34:12

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

rehabilitant (nie rehabilitator; przejezyczenie)

9. Data: 2003-03-02 20:43:56

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jakies szczegoly ? W jaki sposob wykluczyl ? Jakies badania ?  Czasami
> widzialem w Polsce leczona jako rwe kulszowa zlamanie (kompresyjne)
> kregow ! Wiec wole sie zapytac o szczegoly !

Kazal polozyc sie na brzuchu i uciska kregoslup w roznych miejscach pytajac czy
boli noga. Potem podnosil noge do gory i na boki i pytal o to samo. Procz tego
wywiad. Wiekszy bol przy siedzeniu ze zgieta noga.
adam
(musialem zmienic nicka, bo tamten sie wyczerpal)

10. Data: 2003-03-02 20:44:50

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar 2003 21:23:02 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

>No, tak stoi np. w ulotce. Wprawdzie szkodzi o 50% mniej niz inne leki
>przeciwbolowe, ale moze zaszkodzic na zoladek. W przypadku gdy szkodzi
>polopiryna vioxxu takze nie uzywac (to byly luzne cytaty z ulotki).

Zakwestionowal bym te liczby. Co do podobienstw miedzy aspiryna i
VIOXXem to tez bym sie nie zgodzil.

>Co to jest prn ????

W tym przypadku oznacza to "w razie wystapienia bolu".

> [...]

widzialem w Polsce leczona jako rwe kulszowa zlamanie (kompresyjne)
kregow ! Wiec wole sie zapytac o szczegoly !

Problem z łupieżem - mam tego dosyć!
Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca
materac przeciwodlezynowy
[Allegro] Elektroniczny ciśnieniomierz Samsung HD-503 sprzedam.
Mocloxil a marichuana