Jak oczyscic patelnię?

1. Data: 2002-01-09 22:17:01

Temat: Jak oczyscic patelnię?
Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Ostatnio nie mam czasu na czytanie wielu list i nie ściągam ich. Dlatego
bardzo proszę o kopię ewentualnej odpowiedzi na PRIVA

Patelnie brudzą sie, tłuszcz pryska i splywa po zewnetrznych sciankach. Z
czasem zapiekl mi sie na zewnetrznych ściankach dobrych teflonowych
patelni, a szorować nie chcę, bo przy ostrych środkach mógłbym uszkodzić
niewłaściwą strone (no i ślady po tarciu są widoczne)
Czy istnieje środek ktory rozpuszcza takie zapieczone związki organiczne?
Taki, który byłby dostępny w sklepach AGD a nie w laboratoriach (np. woda
królewska:)

Best regards
--------------------------------
Leszek Olech - POLAND
mailto:l...@p...onet.pl

1. Data: 2002-01-09 22:56:27

Temat: Re: Jak oczyscic patelnię?
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
organiczne?
> Taki, który byłby dostępny w sklepach AGD a nie w laboratoriach (np.
---
ale po co czyścić ?
nie chcesz się chwalić naszyjnikiem z kłów tygrysa ???
taka dobrze wysezonowana patelnia
jest bardzo very ....
;-))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-01-09 22:57:35

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> napisał(a):
/.../
> [...]
organiczne?
> Taki, który byłby dostępny w sklepach AGD a nie w laboratoriach (np.
---
ale po co czyścić ?
nie chcesz się chwalić naszyjnikiem z kłów tygrysa ???
taka dobrze wysezonowana patelnia
jest bardzo very ....
;-))

wszystko wyżera ACE ... ale pewnie lakier też ...

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

Zupa chrzanowa - przetestowana!
podwieczorek