Jak sie nazywaja takie drozdzowe buleczki robione na parze?

1. Data: 2002-11-08 12:24:28

Temat: Re: Jak sie nazywaja takie drozdzowe buleczki robione na parze?
Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
news:aqg0tp$jl8$1@news.supermedia.pl...
> Ratunku, bo skleroza mnie dopadla. Chcialam sobie poszukac przepisu, a ni
> zab nie pamietam jak to sie nazywa. Poratujcie...
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka Biernacka

"Kuchnia Slaska" - buchty drozdzowe ... w sobote robilam ... mniam ! ;)

pozdrawiam - Beata :)

1. Data: 2002-11-08 14:59:09

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flowera wrote:

> u nas we Wroclawiu mowi sie pampuchy ;;-)
> pozdrofka
> flowerka z wroclawia

U nas we Wrocławiu mówi się też na to po prostu :kluski na parze:)

Mich'ata

1. Data: 2002-11-08 15:18:34

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> No, co kraj to obyczaj, może parowańce?
> [ten sam rejon]

A tego nie słyszałam. Ale ja jestem tutaj "nabyta" ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-11-08 16:14:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qurcze, zerkłam do netu i takiej nazwy tam nie ma. A tutaj - na
> pograniczu Mazowsza i Podlasia często tak się je nazywa...

No, co kraj to obyczaj, może parowańce?
[ten sam rejon]
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

1. Data: 2002-11-09 13:01:03

Od: "Malina" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ratunku, bo skleroza mnie dopadla. Chcialam sobie poszukac przepisu, a ni
> zab nie pamietam jak to sie nazywa. Poratujcie...

A u mnie w domu mówi się na nie "kluchy na łachu", bo są gotowane na
płóciennej ściereczce.
PYCHA!!!!
Pozdrawiam
Malina

1. Data: 2002-11-09 16:09:15

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Biernacka <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqg0tp$jl8$...@n...supermedia.pl...
> Ratunku, bo skleroza mnie dopadla. Chcialam sobie poszukac przepisu, a ni
> zab nie pamietam jak to sie nazywa. Poratujcie...
>
> Pozdrawiam
> Agnieszka Biernacka

Od dzieciństwa kocham się w parnikach :) najlepsze robił mój świętej pamięci
dziadek. I taką też nazwę często słyszałam wśród znajomych, w sklepach...
Sama kiedyś próbowałam zrobić je w parowarze, ale nie wyszły :( jednak nie
ma to jak gar i ściereczka :) .
Smaczne pozdry, Kianit.

1. Data: 2002-11-09 19:43:07

Od: "lukas" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> wrote in message
> Ratunku, bo skleroza mnie dopadla. Chcialam sobie poszukac przepisu, a ni
> zab nie pamietam jak to sie nazywa. Poratujcie...

Niesamowite parowce :)
Chcialem napisac , niesamowite ze ta nazwa jeszcze nie padla i niesamowite
ze jest tyle innych .. [taki skrot myslowy]

lukas
Minsk Mazowiecki / byle siedleckie, tak dla ustalenia regionu

CafeZaSlipem
Re: Zupa czosnkowa
jakie ciasto na suflaki
pizza