Jaką patelnię lupić?

191. Data: 2015-02-16 13:41:58

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 10:04:03 +0100, Trybun napisał(a):

> Tłuszcz rozgrzany mocno, a panierka to tylko mąka pszenna. I żeby nie
> było, pierwsza porcja ładnie się usmaży, jednak następne już nie. Tak
> sobie myślę że pewnie w trakcie smażenia wydziela sie filetów jakiś
> składnik który przywiera do dna i uniemożliwia normalne smażenie
> następnych porcji.

Woda. jJednak. Tłuszcz się schładza. Przed połozeniem każdej następnej
porcji ryby odczekaj aż tłuszcz się ogrzeje do właściwej temp. - będzie bez
bąbli.

192. Data: 2015-02-16 14:21:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Cholera, no nie mogę czytać najpierw wszystkiego!
> Potem będzie, że nie mam nic do powiedzenia.;-)

Great minds think alike ;-)

193. Data: 2015-02-16 14:26:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Mój chłop nie pasjonuje się patelniami - i TO jest właściwy BALANS w
> rodzinie.

Nieuważnie czytasz...
Napisała bowiem, że patelni miała mnóstwo, i takie jakie potrzebowała!
Gdyby się jej mąż interesował patelniami/kuchnią to wiedziałby, że ona
nie potrzebuje takiego prezentu i przyniósłby jej kwiaty i bilet na koncert.
A przyniósł jednak jakąś okazyjną gdzieś bezdomną, przygarniętą patelnię
=> widać że się patelniami nie interesuje... :-)

Ech... mądrej głowie dość dwie słowie...

194. Data: 2015-02-16 14:27:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Albo należy postraszyć: dawno temu, rzuciłam tekstem - jak wrócimy, to
> zmielesz mi mak - a była wtedy do dyspozycji ręczna maszynka do mielenia.
> Zakręcił sie, zniknął, po czym odnalazł się z Zelmerem pod pachą;-)

:-) dobre

195. Data: 2015-02-16 15:40:32

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Mój chłop nie pasjonuje się patelniami - i TO jest właściwy BALANS w
> rodzinie.

Twojej.
Mój TŻ się też nie pasjonuje patelniami (ja też nie!), ale jak ma okazję
sprawić żonie przyjemność, choćby przytarganiem patelni, to wie, że focha z
przytupem nie będzie. Wolę SWÓJ balans jednak, i nikt mi nie bedzie mówił,
czy jest właściwy.

J.

www.kontestacja.com

196. Data: 2015-02-16 15:42:16

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Śmiem wątpić.

Pisałam - INTELIGENTNI.

J.

www.kontestacja.com

197. Data: 2015-02-16 15:43:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 15:40:32 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> przytupem nie będzie. Wolę SWÓJ balans jednak, i nikt mi nie bedzie mówił,

No jak to? - kolega Pszemol Ci przecież powiedział 333333-]

198. Data: 2015-02-16 15:43:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 15:42:16 +0100, krys napisał(a):

> Pisałam - INTELIGENTNI.

Pisałam - ŚMIEM WĄTPIĆ.

199. Data: 2015-02-16 15:56:51

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> No jak to? - kolega Pszemol Ci przecież powiedział 333333-]

Nie, kolega Pszemol przypuścił. Nie stwierdził, w przeciwieństwie do Ciebie,
niepodważalnie i autorytatywnie. Taki niuansik.
J.

www.kontestacja.com

200. Data: 2015-02-16 16:50:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 15:56:51 +0100, krys napisał(a):

> Nie, kolega Pszemol przypuścił. Nie stwierdził, w przeciwieństwie do Ciebie,
> niepodważalnie i autorytatywnie. Taki niuansik.

Niuansik tu polega na tym, że to Pszemol pisał o "właściwym" TWOIM, a ja o
SWOIM :-]

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?