Jaką patelnię lupić?

91. Data: 2015-02-15 12:34:55

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-15 o 12:02, Trefniś pisze:

> Mądry mężczyzna sam obdarowuje swoją damę przyrządami kuchennymi.

To ja wolę tych mniej "mądrych".
--
B.

92. Data: 2015-02-15 12:42:38

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 12:21 XL <i...@g...pl> pisze:

> Własnie tegonie rozumiem - dlaczego niby taka leciuśka (czyli cieniuśka)

Na szczęście każdy sam decyduje, co jest dla niego lepsze.

--
Trefniś

93. Data: 2015-02-15 12:44:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2015 12:42:38 +0100, Trefniś napisał(a):

> Na szczęście każdy sam decyduje, co jest dla niego lepsze.

Czy ja Ci coś narzucam? - PYTAM. Odpowiesz, czy wolisz się nadymać?

94. Data: 2015-02-15 12:53:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2015 12:28:29 +0100, XL napisał(a):

> Ja wręcz marzę, żeby dostać od męża (na rocznicę slubu najlepiej) porzadną
> szczotkę do szorowania podłogi i zestaw ścierek :->

Aha - tylko koniecznie żeby szczotka miała teleskopy, silikony itp, a
ścierki były "samopochłaniające brud".
PS. Piszę, bo może przeczyta, to będzie WRESZCIE PO LATACH wiedział, co się
żonie kupuje w prezencie! :->

95. Data: 2015-02-15 13:00:28

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-15 o 09:55, Stokrotka pisze:

> Ma znaczenie, jednak na ceramicznej nawet rybę da się usmażyć,
> bez wielkiej dbałości o nią,
> a cienka aluminiowa,
> jest doskonała do szybkiego odparowania wody z kapusty,
> mała emaliowana nadaje się na jajecznicę.

Tak każdą, pod warunkiem że nie są to kolejne porcje mrożonego fileta z
mintaja., już przy smażeniu drugiej ryba nie daje się oderwać od dna.
Podobnie, choć w trochę mniejszym stopniu źle smaży się filety z
mrożonego dorsza.

96. Data: 2015-02-15 13:01:19

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 12:44 XL <i...@g...pl> pisze:

> Czy ja Ci coś narzucam? - PYTAM. Odpowiesz, czy wolisz się nadymać?

Trefnisie tylko sobie kpią - taki nasz trefny kismet.
Nadymają się rozmiary XL.

--
Trefniś

97. Data: 2015-02-15 13:05:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2015 13:01:19 +0100, Trefniś napisał(a):

> Trefnisie tylko sobie kpią - taki nasz trefny kismet.
> Nadymają się rozmiary XL.
>
> --
> Trefniś

Aleś się nadął :-D

98. Data: 2015-02-15 13:06:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2015 13:00:28 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> mintaja., już przy smażeniu drugiej ryba nie daje się oderwać od dna.
> Podobnie, choć w trochę mniejszym stopniu źle smaży się filety z

A rozmrażasz przed smażeniem? - bo jeśli nie,no to masz odpowiedź.

99. Data: 2015-02-15 13:36:43

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-15 o 13:06, XL pisze:

> A rozmrażasz przed smażeniem? - bo jeśli nie,no to masz odpowiedź.

Tak, i na dodatek długo osuszam, a mimo to tak to smażenie zniechęca że
choć w smaku takie fileciki są bardzo dobre to już przestałem je kupować.

100. Data: 2015-02-15 13:38:51

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-15 o 13:36, Trybun pisze:

> Tak, i na dodatek długo osuszam, a mimo to tak to smażenie zniechęca że
> choć w smaku takie fileciki są bardzo dobre to już przestałem je kupować.

Spróbuj obtoczyć lekko już obsuszone w mące ziemniaczanej.
--
B.

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?