Jaką patelnię lupić?

291. Data: 2015-02-17 21:22:35

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 08:04:32 +0100, krys napisał(a):

> Jak zwykle komentujesz to, co najważniejsze,

No owszem, to jest najważniejsze, bo o tym tu rozmawiamy własnie - wszak
kiltu facet nie bierze od żony :->

> byle się wykazać "wiedzom".

Dla mnie żadna to wiedza, takie rzeczy się po prostu wie, a nie myli ze
spódnicą żony - no ale widzę, ze jednak nie dla każdego rzeczy zdawałoby
się powszechnie znane są... znane. I wtedy się taka osoba w 90 na 100
przypadków obraża i reaguje agresją, jak Ty.

292. Data: 2015-02-17 21:23:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 09:23:32 +0100, Stefan napisał(a):

> Znaczy się w postaci już rozmrożonej...
> Bo chyba nie sądzisz że ktoś tego dorsza w Krakowie Ci złapał?

To ja już wolę jak MŚK przywiezie z łowiska.

293. Data: 2015-02-17 21:26:11

Temat: Re: Odp: Jaką patelnię lupić?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 10:17:15 +0100, @ napisał(a):

> Hmm... zgodnie z oswiadczeniem Pani z budki, ryby nie byly zamrazane.

A świstak... Pierwsze przykazanie handlowca: mów wszystko, czego klient
oczekuje 3-]

294. Data: 2015-02-17 21:28:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 11:54:19 +0100, Trefniś napisał(a):

> [...]
>>> słynie. Nie trzeba jej wyrzucać na podeptanie przez ludzi. Najlepiej
>>> nazad
>>> wysuszyć. Niekoniecznie na słońcu, jak (być może) za pierwszym razem.

> Ewa, zastanów się, co Ci przeszkadza odrobina wilgoci w soli?

Alem się obśmiała - "zepsuta sól", albo nawet to "coś", co w niej sobie
jest - nie ma to jak ta grupa :-D
:-D
:-D

295. Data: 2015-02-17 21:30:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 14:35:46 +0100, Trybun napisał(a):

> Praktycznie z tego co już próbowałem to problem jest tylko z filetem z
> mintaja. Każda inna ryba dała się usmażyć bez przywierania do patelni.
> Dorsz też trochę się przykleja, ale nie jest to jakimś problemem w
> smażeniu, ot wystarczy dopilnować.

Hm, hmmmm - no to ostatnia ewentualność: że akurat mintaja kupujesz gdzieś,
gdzie onże już był po drodze rozmrożony i znowu zamrożony.

296. Data: 2015-02-17 21:34:41

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Pewności też nie mam i dlatego powstrzymuje się od kupowania w Krakowie
> czegoś z morza w stanie rozmrożonym (zwłaszcza w supermarkecie...)
> No ale ja już tak mam, że niedowiarek jestem ;-)
>
> Na wczasach w Jastarni czy Dźwirzynie już byłbym mniej powściągliwy...

To błąd. Akurat w tych miejscach w sezonie dość łatwo trafić na
rybę, która długotrwałą podróż w to miejscę odbyła w mocno ujemnych
temeraturach. A do tego mogła być potraktowana jakimś konserwantem.
Tak przynajmniej twierdzą znawcy tematu -- ja nad Bałtykiem raczej
się w sezonie nie pojawiam.

Jarek

--
Duże piwko panno Helu
Jutro w rejs wyjdziemy może

297. Data: 2015-02-17 21:35:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 15:24:41 +0100, Trefniś napisał(a):

> Wygląda niebanalnie.
>
> Zaraz ktoś napisze, że to sól drogowa/wypadowa :)

Bue hue hue - sól tzw himalajska, do kąpieli :-D

298. Data: 2015-02-17 21:37:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2015 18:15:45 +0100, Piotr napisał(a):

> Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Jeśli przypiec - masz na myśli uzyskać skórkę rumianą, albo nawet
> chrupką to spokojnie się da - najpierw spróbuj potem powątpiewaj :)
> Jeśli przypiec = przyczepić aż do patelni - to nie da się rzeczywiście.
> Nie da się też przyczepić do papieru.
>
> Piotr

Ale to jest papier nasączany SILIKONEM!

299. Data: 2015-02-17 21:38:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai pisze:

> ... a z rekinem jeszcze nie wiem co zrobię :D

Z nim sprawa prosta -- im mniej się zrobi, tym lepiej. Najlepszy
jest po prostu usmażony bez żadnych ceregieli na patelni.

Jarek

--
A rekiny w oceanie
mają zębów pełen pysk,

300. Data: 2015-02-17 21:40:15

Temat: Odp: Jaką patelnię lupić?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sprężystości, jędrności. Często filety są oskórowane, więc na tzw. linii
> środkowej występuje (nie wiem jak to okreslić) taki jakby teczowy poblask,
> coś podobnego do tęczy utworzonej z kropli benzyny puszczonej na wodzie. U
> ryb rozmrożonych mięso mięso jest lekko matowe, nie tak błyszczące jak u
> świeżych.
> Można potrenowac np. na karpiu, czy innej rybie świeżej, żywej. Zabij ją,
> sfiletuj i część połóż na pokruszonym lodzie a część zamroź i rozmroź po
> nawet dwóch, trzech dniach. Obejrzyj ją dokładnie, naprawdę widać różnicę.

Nie zabije ryby.
Moge ewentualnie tylko pajaka (choc staram sie raczej te stworzenia
eksmitowac).

Pozdrawiam @

---
Avast.

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?