Jaką patelnię lupić?

321. Data: 2015-02-18 09:53:37

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> No owszem, to jest najważniejsze, bo o tym tu rozmawiamy własnie - wszak
> kiltu facet nie bierze od żony :->

Nie złotko, sednem sprawy jest "właściwy balans". To ze próbujesz zjechać w
maliny tego nie zmiania.
Nawet nie potrafisz zrozumieć zdania: "jeśli jest Szkotem - ma swoją" i
komentujesz je: "kiltu facet nie bierze od żony".

> Dla mnie żadna to wiedza, takie rzeczy się po prostu wie, a nie myli ze
> spódnicą żony - no ale widzę, ze jednak nie dla każdego rzeczy zdawałoby
> się powszechnie znane są... znane. I wtedy się taka osoba w 90 na 100
> przypadków obraża i reaguje agresją, jak Ty.

Mądry wie, co mówi, głupi mówi, co wie.
A im więcej mówi, tym więcej niewiedzy ma do zagadania.
J.

www.kontestacja.com

322. Data: 2015-02-18 10:39:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 04:53, Pszemol pisze:
> "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message

> :-))
> Ja myślę że jak trafi się coś czego wygooglać się nie da to
> się okaże że i XL-ka na wszystkim się nie zna... nie bój się nie bój. ;-)

Problemem nie jest niewiedza, zwłaszcza jeśli ma się jej braku
świadomość. Gorzej, jeśli ktoś niewiedzę zastępuje bzdurami (najlepiej
kompilacjami wyssanymi na szybko z googla) i serwuje je innym jako
mądrość objawioną.

Ewa

323. Data: 2015-02-18 11:07:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 10:39, FEniks pisze:

> Problemem nie jest niewiedza, zwłaszcza jeśli ma się

braku wiedzy (oczywiście)

324. Data: 2015-02-18 12:42:10

Temat: Re: Odp: Jaką patelnię lupić?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 06:42:37 +0100, @ napisał(a):

> "oswoic" ta
> rybke :)

Zapomniałam napisać, ze pyszny jest łosoś na parze, jeśli się na każdym
kawałku położy dosyć grubą warstwę pokrojonego w plasterki pora. Delicje -
i ryba, i por.

325. Data: 2015-02-18 12:44:07

Temat: Re: Odp: Odp: Jaką patelnię lupić?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 06:21:04 +0100, @ napisał(a):

> A otoz nie. Na klatke schodowa.
> Tak błędne właśnie są Twoje domysły.

Widać mam i ja prawo do błędu w domysałch - jak i wszyscy tutaj na MÓJ
temat :-]

> Pozdrawiam
> @
>
> PS. moze od razu uprzedze nastepny - nie eksmituje ich na schody. Fatyguje
> sie ze sloikiem (do ktorego wrzucam niechcianego lokatora) kilka pieter w
> dol i zostawiam go w holu przed piwnica. A piwnica w moim bloku jest o tyle
> nietypowa, ze jest w niej cieplej niz w mieszkaniach.

To się chwali. Tzn nie ciepłotę piwnicy :-)

> ---
antywirusowe Avast.

Zaraz się grupowy ekspert od softłeru odezwie 33333-]

326. Data: 2015-02-18 12:46:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 08:15:30 +0100, Stefan napisał(a):

> Na tym kończę udział w tym wątku stwierdzeniem - jeśli coś ma dobrze
> smakować - na pewno nie jest z Supermarketu i swoje musi kosztować.

Wołowinę i wieprzowinę "dla ludzi" staram się kupować, tak jak już tu parę
razy wspominałam, w zakłądzie mięsnym znajomych. Wiem na pewno, że nie
korzystają z półtusz mrożonych.

327. Data: 2015-02-18 12:48:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 09:53:37 +0100, krys napisał(a):

> Nie złotko, sednem sprawy jest "właściwy balans". To ze próbujesz zjechać w
> maliny tego nie zmiania.

Alez to Ty "zjechałaś" - pisząc o kilcie w kontekście "balansowania" w
żoninej spódnicy 3-]

> Nawet nie potrafisz zrozumieć zdania: "jeśli jest Szkotem - ma swoją" i
> komentujesz je: "kiltu facet nie bierze od żony".

Rozumiem właściwie - usiłowałaś "zjechać" na Szkotów, a ja nie pozwoliłam
3-]

> Mądry wie, co mówi, głupi mówi, co wie.
> A im więcej mówi, tym więcej niewiedzy ma do zagadania.

Widzę.

328. Data: 2015-02-18 13:05:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Alez to Ty "zjechałaś" - pisząc o kilcie w kontekście "balansowania" w
> żoninej spódnicy 3-]

Na samej górze masz własny cytat, KTO wyjechał ze spódnicami.
Rozpoznasz go po zakończeniu tymi potrójnymi cyckami.

> Rozumiem właściwie - usiłowałaś "zjechać" na Szkotów, a ja nie pozwoliłam

Jeśli tak nazwisz odwracamnie kota ogonem...

> Widzę.

Masz lustro przy monitorze?

J.

www.kontestacja.com

329. Data: 2015-02-18 13:33:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 13:05:35 +0100, krys napisał(a):

> Na samej górze masz własny cytat, KTO wyjechał ze spódnicami.
> Rozpoznasz go po zakończeniu tymi potrójnymi cyckami.

Ajajaj, kobieto, nudzisz mnie już z tym swoim niedoczytywaniem (nazwijmy to
tak, bo obie jesteśmy grzeczne, czyż nie?) - może przeczytaj uważnie, to
doczytasz (nazwijmy to...itd.), że owszem, najpierw była spódnica, a w
odpowiedzi kilt (w JEJ kontekście).

> Jeśli tak nazwisz odwracamnie kota ogonem...

J.w.

> Masz lustro przy monitorze?

Twoje teksty mam w...
Monitorze.

330. Data: 2015-02-18 14:10:23

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

******

******
Masz czarno na białym, kto wprowadził spódnicę.

Już przemilczę, żeś się wpieprzyła między wódkę a zakaskę w moją pogawędkę z
Pszemolem, nie wiadomo po co. Chyba tylko po to, żeby podkreślić swoją
obecność na grupie, zupełnie jak kundel, który musi obsikać każde napotkane
drzewo.

> Twoje teksty mam w...
> Monitorze.

To może niech tam pozostaną. W końcu nie musisz mi odpisywac, zwłaszcza
kręcąc kotem.

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?