Jakie garnki na indukcję?

11. Data: 2008-01-30 10:37:09

Temat: Re: Jakie garnki na indukcję?
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.01.2008, o godzinie 10.28.12, na pl.rec.dom, i...@g...com
napisał(a):

> jesli Chodzi o Ikea to mam uprzedzenia do chinszczyzny :/

Twój problem. Sam kupowałem z lekką obawą. Od kilku lat świetnie mi się
sprawują. Nie tyle polecałem, co po prostu wymieniłem jako jedne z garnków
co do indukcji pasują.

*Habeck*
- Schutzbach

12. Data: 2008-01-30 11:01:33

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta i...@g...com (i...@g...com) w wiadomości
g.googlegroups.com
nabazgrał(a):

> co myslicie o Berghoffie?

Pisałem wcześniej, mam i nie narzekam. Spisuja się bardzo dobrze. Nie wiem
co więcej napisać o garnkach :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

13. Data: 2008-01-30 12:50:53

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 30, 12:01 pm, "Chris" <a...@a...pl> wrote:
> [...]
> "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
> I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

a co myslicie o wynalazkach typu
http://www.allegro.pl/item303459046_garnki_komplet_b
ergner_die_cast_aluminium_16_el_.html
czy moze tradycyjnie stal slachetna?

14. Data: 2008-01-30 17:44:31

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com pisze:

> a co myslicie o wynalazkach typu
> http://www.allegro.pl/item303459046_garnki_komplet_b
ergner_die_cast_aluminium_16_el_.html

No cóż. Myślimy, że jesteś lekko hmm jak by to powiedzieć...
poinformowany inaczej.
Najpierw chcesz gary z termostatem (wiesz co znaczy to słowo?), potem
aluminiowe do kuchenki indukcyjnej (pewno dlatego, że zajefajne obrazki
tam na allegro mają co?).

Kup sobie dowolne gary ze stali do której przylega magnes i mają fajne
obrazki na reklamówkach. Będziesz zadowolony zapewniam cię, a i znajomym
szczeny opadną.

AW

15. Data: 2008-01-31 00:44:17

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 30, 6:44 pm, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
> Kup sobie dowolne gary ze stali do której przylega magnes i mają fajne
> obrazki na reklamówkach. Będziesz zadowolony zapewniam cię, a i znajomym

AW: pytalem zyczliwych ludzi a nie zgorzkniałych starcow ;) Nikomu nie
ublizam i z nikogo nie kpie wiec daruj sobie chlopie i siadz lepiej
zastanow sie dlaczego ludzie cie nie lubia (wystarczy spojrzec na twoj
profil w google groups)

szlifirka - pytanie do znajacych sie lub uzywajacych
zarówki energooszczędne oryginał?
Kable pod panelami
jaki koszt
Podlogowka przestala grzac... :(