Jakie oplaty zwiazane z zakupem mieszkania?

11. Data: 2005-08-18 13:30:53

Temat: Re: Jakie oplaty zwiazane z zakupem mieszkania?
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak więc musisz dowiedziec sie w spółdzielni jaki dokładnie status jest
> twojego mieszkania, zajrzeć do umowy "kupna-sprzdaży" za mało danych by ci
> dać odpweidzi

Przecież wyraźnie to napisał, że spółdzielnia ustanowi odrębna własność, a
nie spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu.

12. Data: 2005-08-18 16:13:29

Od: "tomek." <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" wrote:

> Przecież wyraźnie to napisał, że spółdzielnia ustanowi odrębna własność, a
> nie spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu.

TAK, dla pewnosci sprawdzilem raz jeszcze. W umowie mam miedzy innymi taki
zapis:
"...rozliczenie końcowe uwzgledniac będzie zmiane wysokosci wkładu
budowlanego wynikającą z wprowadzenia z dniem 01.05.2004 podatku VAT z
tytułu ustanowienia_odrębnej_własnosci_lokalu_ oraz przeniesienia własnosci
lokalu i gruntu..." Czyli nie bedzie to tosamo co spółdzielcze-własnosciowe.

Ktos wie z jakimi oplatami musze sie liczyc w takim przypadku ?

pozdrawiam
tomek.

13. Data: 2005-08-18 18:45:55

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos wie z jakimi oplatami musze sie liczyc w takim przypadku ?

Będzie zawarta umowa notarialna ustanowienia odrebnej własności i chyba
sprzedaży lub przeniesienia własności, nie jestem pewien tej drugiej części,
bo widziałem takie dwa warianty. Pewnie bedą standardowe opłaty jak przy
sprzedaży.

fronty szafek łazienkowych
listwy przypodłogowe/cokoły
Wspólnota mieszkaniowa - uchwała niezgodna z ustawą art.12.2 dz.u.00.80.903
płyta gazowa czy indukcyjna
ile za malowanie m2 mieszkania