Jarek [troll] – relacja z kolacji

Data: 2001-11-14 08:42:52
Temat: Jarek [troll] – relacja z kolacji
Od: j...@w...pl (Jarek Ziemowicki)

Witam,
Dziękuję bardzo za materiał na arcyciekawą kolację.
Nie byłem co prawda na pizzy, ale na piwie i żeberkach. Podczas
długiej rozmowy z moją koleżanką, [rzeczywiście lubi keczup
ale bez
przesady] dzięki Wam mieliśmy materiał do rozwinięcia
artykułu o
tzw. "społecznościach internetowych".
Tak na szybko, podsumowując:
Na prośbę o przepis na pizze na adres prywatny otrzymałem [wybaczcie,
jeśli nie jestem zbyt dokładny, ale było tego dużo] na
grupę:
- propozycję skorzystania z archiwum – wpadłem tam i przekonałem
się
że 99% to nic nie warty szum informacyjny i wydobycie z archiwum
poszukiwanej informacji, która przynajmniej może mieć cechy rzetelnej
jest zgoła niemożliwe
- propozycje otrzymania przepisów na racuchy, skrzydełka
- dowiedziałem się trochę na temat pizzy
- przepis na naleśniki [też okrągłe, ale chyba trochę daleko
im do
pizzy]
- przepis na kawę - pewnie z pizzą dobra...
- informacje o specyfice grupy - bardzo cenne!
- przepis na bloody mary z keczupem - czy ja wiem, może kiedyś
spróbuje
- propozycje jajek na twardo...

Na adres prywatny zaś otrzymałem jeden link, który rzeczywiście
skierował mnie do poszukiwanej informacji – myślę że to bardzo
dobry
wynik w porównaniu z innymi grupami.
Serdecznie dziękuję za bardzo ożywioną dyskusję.
Wrócę tu jeszcze za jakiś, oczywiście pod innym nickiem i adresem. To
fascynująca grupa!
Pozdrawiam
Jarek
Ps. Pizza z pizzhut jest rzeczywiście obrzydliwa i nie ma nic
wspólnego z prawdziwą pizzą, która też jest obrzydliwa. Bo pizza jest
w ogóle obrzydliwa....

Wiggles - najśmieszniejsza gra strategiczna!
Kliknij i zobacz! < http://gry.wp.pl/new/inwigilacja/wiggles >